اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: فروش داروی اموات، زیر قیمت بازار!


از این اعلامیه ها شاید به چشم شما هم خورده باشد. اعلامیه هایی که ردپای تحریم و کمبود دارو در آن به چشم می خورد.

مجله مهر: از این اعلامیه ها شاید به چشم شما هم خورده باشد. اعلامیه هایی که ردپای تحریم و کمبود دارو در آن به چشم می خورد.

حکایت تهیه دارو برای بیماران صعب العلاج، حکایت دردناک و تکان دهنده ای است. حکایتی که این روزها با بحث هایی همچون تحریم دارو، کمبود داروهای خاص و گرانی آن چنان درهم تنیده شده است که سرنوشت های غمباری همچون این اعلامیه را پیدا می کند.اعلامیه هایی که حوالی داروخانه هلال احمر در خیابان طالقانی  هرروز توجه بسیاری از رهگذران را به خود جلب می کند.

شاید انتشار این آگهی تامل برانگیز، سبب شود تا مسئولان وزارت بهداشت فکری به حال دارو و درمان این گونه از بیماران کنند. بیمارانی که حتی پس از درگذشت شان هم، بازماندگان شان به فکر می افتند تا با فروش داروهای گران قیمت عزیز تازه درگذشته شان، بخشی از هزینه های سنگین تامین دارو برای بیماری وی را جبران کنند.


ویدیو مرتبط :
فروش ام وی ام 530 زیر قیمت بازار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسی بازار خرید و فروش وام مسكن؛كاهش اندك قیمت وام و افزایش نرخ اوراق



 

فروش وام‌‌‌‌مسکن , مسکن

 

بررسی ها در بازار خرید و فروش وام مسكن نشان از كاهش اندك قیمت فروش وام مسكن و افزایش قیمت اوراق دارد.

به گزارش خبرنگار مسكن خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تقاضای بالای مسكن و فقدان توان كافی برای خرید این كالای ضروری موجب شده دولت مجوز پرداخت تسهیلات را برای كمك به خریداران صادر كند. اما دریافت این تسهیلات نیاز به سپرده گذاری دارد كه بسیاری توان انجام آن را ندارند و این امر باعث ایجاد بازار غیرقانونی خرید و فروش وام های مسكن شده است كه در برخی موارد متقاضیان را مورد سوءاستفاده قرار می دهد.

در این بازار غیر قانونی تسهیلات ۲۰ و ۱۸ میلیون تومانی به ترتیب با قیمتی حدود دو میلیون و ۵۰۰ و دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

بر اساس این گزارش، وام های ۲۰ و ۱۸ میلیونی توسط مراكز خرید وام با قیمتی حدود دو میلیون و ۳۰۰ و یك میلیون و ۸۵۰ هزار تومان از دارندگان خریداری می شود.

همچنین هر یك میلیون تومان اوراق امتیاز تسهیلات مسكن كه به دلیل به نام شدن ملك جذابیت بیشتری دارد در بورس با قیمتی حدود ۱۵۶ هزار و در بازار آزاد ۱۸۵ هزار تومان به فروش می رسد..... /   خبرگزارى ایسنا