اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: غرق شدن یک زن در سد یخ بسته


پیکر زنی که دیروز در سد یخ بسته منطقه رودخانه پلنگی در روستای چهار گنبد شهرستان سیرجان غرق شده بود، صبح امروز شنبه با تلاش ماموران هلال احمر از آب بیرون کشیده شد.

خبرگزاری مهر: پیکر زنی که دیروز در سد یخ بسته منطقه رودخانه پلنگی در روستای چهار گنبد شهرستان سیرجان غرق شده بود، صبح امروز شنبه با تلاش ماموران هلال احمر از آب بیرون کشیده شد.

 زن جوان اهل سیرجان، جان خویش را برای نجات همسرش فدا کرد و او را از غرق شدن در آب یخ زده یک سد رهانید و خود جان باخت.

زن فداکار همراه شوهرش به قصد گردش در منطقه چهار گنبد سیرجان رفته بودند که در هنگام راه رفتن روی یخ های سد خاکی پلنگی دچار سانحه می شوند و یخ ها در زیرپای همسر شکسته می شود.

این زن جوان با انداختن شال گردن خود سعی می کند، همسرش را نجات دهد، اما ناگهان یخ های زیر پا نیز شکسته می شود و داخل آب فرو می رود. و در نهایت تسلیم مرگ شد.



























ویدیو مرتبط :
غرق شدن در سد ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنایت بعد از قرار اول/ زن نیمه‌ عریان با بسته شدن به درخت طعمه حیوانات وحشی شد + عکس



اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 

زن 26 ساله بعد از حمله شبانه مردی که تنها 1 روز از آشناییشان می گذشت ، اکنون دچار آسیب روانی شدیدی است.

شدبه گزارش باشگاه خبرنگاران ، "سوفیه لازل" نیمه خواب بود زمانی که مردی به نام " دنیل جانز" سرزده وارد خانه اش می شود و بعد از ضرب و شتم او در حالی که زن جوان را با موهایش روی زمین می کشد، او را به داخل ماشین می اندازد و شبانه او را به شکارگاهی متروکه می برد.
 
این مرد روانی سپس خانم " لازل" را به درختی می‌بندد و زن وحشت زده را مورد ضرب و شتم قرار می دهد ، به طور مکرر روی سرش سطل آب یخی می ریزد و شبانه او را در همان شکارگاه متروک با دستانی بسته رها می کند و طعمه حیوانات وحشی شود.
 
حانم " لازل" در حالی که بسیار وحشت زده بود سرانجام توانست به طرز معجزه آسایی دستان خود را باز کند و به مدت 1 ساعت در جاده ای متروک بدود تا خود را به محل امنی برساند.
 
این حمله خشونت آمیز زمانی اتفاق افتاد که این مرد و زن یک روز را  برای اولین ملاقات و آشنایی با یکدیگر سپری کرده بودند ، در حالی که این مرد روانی " جانز" مکرر به خانم " لازل برای داشتن رابطه جنسی اصرار می کرد.
 
خانم " لازل" از داشتن رابطه  جنسی امتناع ورزید و سپس به خانه خود برگشت و تلفن همراه خود را خاموش کرد.
 
خانم " لازل" به خبرگزاریها گفت : زمانی که صدای به هم خوردن چیزی به گوشم خورد ناگهان از خواب پریدم.این صدا مانند به هم کوبیدن در بود .بعد از آن صدای فریاد " جانز" را شنیدم در حالی که فریاد می زد" زن دروغگو کجایی"
 
او ادامه داد : از تخت خود پایین آمدم و " جانز" را دیدم در حالی که میله آهنی را در دستش گرفته بود و با آن تلویزیون را خرد می کرد، به من حمله کرد ، در حالی که  مرا با گرفتن موهایم روی زمین می کشید ، به داخل ماشینش پرتاب کرد و به سمت جاده ای که به شکارگاه مخوف و متروکه ای منتهی میشد، رانندگی کرد.
 
زن جوان که اکنون از آسیب روانی حاصل از این حادثه رنج می برد در ادامه بیان کرد : او دستمان مرا به درختی گره می زد و من را مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار داد و چند سطل آب یخ را روی سرم ریخت و در حالی نیمه‌ عریان بودم رها شدم تا طعمه حیوانات شوم.
 
خانم " لازل"  گفت : شب تاریکی بود. هیچ خانه یا چراغی آن اطراف نبود. در حالی که بسیار وحشت زده بودم و صدای گرگ‌های گرسنه را می‌شنیدم که هر لحطه به من نزدیکتر می‌شود، با سختی دستان خود را باز کرده و تا انجایی که میتوانستم به مدت 1 ساعت در ان جاده متروک دویدم تا به جای امنی رسیدم.
 
"جانز" سرانجام بعد از 2 هفته فرار از چنگ پلیس، هفته گذشته دستگیر و محاکمه شد.
 
دادگاه انگلیس این مرد روانی را اتنها برای 2 سال زندانی کرد. در حالی که به عقیده بسیاری این حکم ناعادلانه ای است.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران