اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: صدقه ای متفاوت در ترکیه


صدقه دادن آن هم در راه خدا کار پسندیده ای است که حال تصویری از صندوق صدقات متفاوتی در فضای مجازی منتشر شده که دیدن آن خالی از لطف نیست.

خبرگزاری ایلنا:‌ صدقه دادن آن هم در راه خدا کار پسندیده ای است که حال تصویری از صندوق صدقات متفاوتی در فضای مجازی منتشر شده که دیدن آن خالی از لطف نیست.

در دین اسلام همان‌گونه که کسب درآمد از هر راهی مجاز نیست، خرج کردن مال نیز در هر راهی درست نیست، یکی از نیکوترین راه‌های مورد تأیید اسلام برای صرف مال، صدقه دادن آن هم در راه خدا است. تصویری از صندوق صدقات ترکیه منتشر شده که جمله ی نوشته شده روی آن قابل تامل است. "داری اضافه کن نداری بردار"

عکس: صدقه ای متفاوت در ترکیه


ویدیو مرتبط :
میخوای خدا صدقه تو قبول کنه؟!زرنگ باش!اینجوری صدقه بده!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: پوشش متفاوت لیدی‌ گاگا در ترکیه


لیدی گاگا خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز آمریکایی ایتالیایی‌تبار هفته گذشته با ظاهری جدید در استانبول ظاهر شد.

فرارو: لیدی گاگا خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز آمریکایی ایتالیایی‌تبار هفته گذشته با ظاهری جدید در استانبول ظاهر شد. او بیشتر به خاطر پوشش‌ها عجیبی که انتخاب می‌کند در بین علاقه‌مندان موسیقی شهره است.

لیدی گاگا در یکی از کنسرت‌هایش لباسی از گوشت پوشیده بود که جنجال های زیادی را به راه انداخت. گاگا اکنون با ظاهری جدید در ترکیه حاظر شده است. حجاب به او اجازه داد به راحتی در فروشگاه‌ها و اماکن عمومی شهر استانبول ظاهر شود.

پوشش متفاوت لیدی‌گاگا در ترکیه +عکس

پوشش متفاوت لیدی‌گاگا در ترکیه +عکس

پوشش متفاوت لیدی‌گاگا در ترکیه +عکس