اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: شب خاطره سازِ کمند امیر سلیمانی


کمند امیر سلیمانی با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: یه شب بسیار خوب بعد از کنسرت بسیار زیبای علی زند وکیلی عزیز که شبی خاطره ساز رو برای من و پدر و مادرم رقم زد.

 
 
 
 
 صبح بخیر: کمند امیر سلیمانی با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: یه شب بسیار خوب بعد از کنسرت بسیار زیبای علی زند وکیلی عزیز که شبی خاطره ساز رو برای من و پدر و مادرم رقم زد.

معلومه که خوشحالیم.

عکس: شب خاطره سازِ کمند امیر سلیمانی


ویدیو مرتبط :
خاطره خنده دار کمند امیر سلیمانی...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کمند امیر سلیمانی به همراه پدرش و گوهر خیراندیش+عکس



کمند امیر سلیمانی به همراه پدرش و گوهر خیراندیش+عکس

این بازیگر محبوب مدتی است که همراه با همسرش و پسر کوچکش در دبی سکونت دارند

به گزارش شبکه ایران  کمند امیرسلیمانی فرزند سعید امیرسلیمانی (کارگردان و بازیگر تئاتر) و خواهر سپند امیرسلیمانی (بازیگر) است. او فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ١٣٧٦ می باشد. وی فعالیت در تاتر را با بازی در نمایش "سنجاب ها" در سال ١٣٥٩ و فعالیت در تلویزیون را از سال ١٣٦٠ آغاز کرد.

عکس کمند امیر سلیمانی و پدرش,عکس گوهرخیراندیش

در نوجوانی با بازی در فیلم "ترنج" (١٣٦٥) به سینما آمد.

اما در تلویزیون و با بازی در نقش "آذر" در مجموعه "پدرسالار" بود که به شهرت رسید. با هنرنمایی اش بازی در مجموعه "همسایه ها" بسیار مورد توجه واقع شد و در سینما هم موفق بود.

او برای بازی قابل قبول و متفاوتش در فیلم "قرمز" در هفدهمین جشنواره فیلم فجر مود تقدیر قرار گرفت.

کمند امیرسلیمانی مدتی است که کم کار شده است و کمتر در فیلم های سینمایی و سریال ها دیده می شود. این بازیگر محبوب مدتی است که همراه با همسرش و پسر کوچکش در دبی سکونت دارند.

ورقا عامری(همسرش) در رشته عکاسی تحصیل کرده است و به همین دلیل برای انجام کار عکاسی به دبی رفته است. البته این دو زوج هنرمند دو استودیو در تهران دارند که مدیر یکی از آنها کمند امیرسلیمانی می باشند./شبکه ایران