اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: ساعتی متفاوت با لوله و مایعات


ساعت را باید یکی از گجت‌هایی خواند که گیک‌ها یا عاشقان گجت به آن علاقه‌‌ی زیادی دارند. در صورتی که شما نیز از جمله‌ی این افراد هستید، پس ساعت جدید HYT‌ از سری H می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند.

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: ساعت را باید یکی از گجت‌هایی خواند که گیک‌ها یا عاشقان گجت به آن علاقه‌‌ی زیادی دارند. در صورتی که شما نیز از جمله‌ی این افراد هستید، پس ساعت جدید HYT‌ از سری H می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند.

HYT با کنار گذاشتن عقربه، از لوله و مایعات برای نمایش ساعت استفاده می‌کند

کمپانی HYT ساعت جدیدی را از سری H طراحی کرده که در آن به جای استفاده از عقربه برای نمایش زمان از ساختار دیگری استفاده شده است. البته نباید این محصول را با ساعت هوشمند اشتباه بگیرید. ساعت جدید HYT از مایعی مخصوص درون لوله‌هایی که به زیبایی طراحی شده‌اند، برای نمایش زمان استفاه می‌کند. این ساعت از مکانیزم هیدرومکانیک برای نمایش زمان بهره می‌گیرد. براساس اطلاعات ارائه شده، HYT و دیگر برند نزدیک به این کمپانی که Preciflex نام دارد، بودجه‌ای ۲۳ میلیون دلاری را در اختیار گرفته‌اند تا نسخه‌های مختلفی از این ساعت‌ را با قیمت‌های ارزان‌تر تولید و روانه‌ی بازار کنند. یکی دیگر از اهداف تخصیص این بودجه، تولید نسل جدیدی از ساعت‌های هیدرومکانیک است.

Preciflex سابقه‌ی استفاده از این فناوری و مکانیزم‌های مشابه را در تجهیزات پزشکی دارد و از این‌رو انتظار می‌رود در آینده‌ی نزدیک شاهد افزایش این سری از محصولات باشیم.

کمپانی HYT اطلاعات زیادی را در مورد محصول جدید خود ارائه نکرده، اما انتظار می‌رود تا این محصول در سه سال آینده روانه‌ی بازار شده و علاقمندان بتوانند آن را تهیه و استفاده کنند. این کمپانی از وجود سرمایه‌گذاران شناخته شده‌ای بهره می‌برد که در نظر دارند تا با استفاده از دانش HYT حوزه‌ی زیور آلات را دچار تغییر و تحول کرده و نسل جدیدی از ساعت‌ها را روانه‌ی بازار کنند. برای مثال از جمله‌ی سرمایه‌گذاران این کمپانی می‌توان به نستله اشار کرد.


ویدیو مرتبط :
اختلاط مایعات با ویسکوزیته متفاوت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس حجاب متفاوت مجریان پرس.تی.وی!


عکس حجاب متفاوت مجریان پرس.تی.وی نسبت به مجریان داخلی!