اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس حجاب متفاوت مجریان پرس.تی.وی!


عکس حجاب متفاوت مجریان پرس.تی.وی نسبت به مجریان داخلی!



ویدیو مرتبط :
معرفی من حجاب را دوست دارم در برنامه ایران پرس تی وی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواهر زن مسلمان شده تونی بلر در پرس‌تی‌وی کار می‌کند! + عکس



خواهر زن, پرس‌تی‌وی, تونی بلر

خواهر زن «تونی بلر» نخست وزیر سابق انگلیس که در بازدید از حرم حضرت فاطمه معصومه (س) اسلام را برگزید اکنون خانه را بدون حجاب اسلامی ترک نمی‏‌کند.

خواهر زن «تونی بلر» نخست وزیر سابق انگلیس که در بازدید از حرم حضرت فاطمه معصومه (س) اسلام را برگزید اکنون خانه را بدون حجاب اسلامی ترک نمی‏‌کند و هر پنج وعده نماز خود را مرتب به جای می‏‌آورد و گاهی نیز به مسجد نزدیک منزلش می‌رود.

«لورن بوث» خواهر «چری بلر» زن «تونی بلر» نخست وزیر سابق انگلیس، روزنامه‌نگار و فعال حقوق بشر که اکنون در شبکه پرس تی وی مشغول فعالیت است سال 89 در سفر به قم و در بازدید از حرم حضرت فاطمه معصومه (س) اسلام را برگزید.

خواهر زن, پرس‌تی‌وی, تونی بلر

وی گفته است که اکنون خانه را بدون حجاب اسلامی ترک نمی‏‌کند و هر پنج وعده نماز خود را مرتب به جای می‏‌آورد و گاهی نیز به مسجد نزدیک منزلش می‌رود.

لورن بوث پس از این که اسلام آورد گفت: عجیب‌ترین چیز در این باره این است که از وقتی که اسلام آورده‏‌ام حتی نزدیک الکل هم نشده‏‌ام در حالی که من پیش از این هر روز یک تا دو لیوان مشروب الکلی مصرف می‏‌کردم.

خواهر زن تونی بلر درباره سفر به قم می‌گوید: کسی نمی‏‌داند در این سفر معنوی بر من چه گذشته است و مرا به کجا خواهد برد.

بیداری این زن تازه مسلمان از قبل ورود به ایران و زمانی آغاز شد که مدت قابل ملاحظه‏‌ای را در فلسطین اشغالی مشغول به کار بود.

منبع: caffecinema.com