اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس جدید کاسترو برای از بین بردن شایعات


رسانه‌های کوبایی به منظور از بین بردن شایعات درباره بیماری فیدل کاسترو، رهبر سابق این کشور تصاویری از وی را منتشر کردند.

خبرگزاری ایسنا: رسانه‌های کوبایی به منظور از بین بردن شایعات درباره بیماری فیدل کاسترو، رهبر سابق این کشور تصاویری از وی را منتشر کردند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد؛ این تصاویر فیدل کاسترو را در کنار همسرش و در دیدار با رهبر یکی از اتحادیه‌های دانشجویی نشان می‌دهد و در روزنامه دولتی گرانما و سایر رسانه‌های رسمی کوبا منتشر شد.

در همین حال در مقاله‌ای که به همراه این تصاویر منتشر شده آمده است، این دیدار در 23 ژانویه انجام شد.

عکس جدید کاسترو برای از بین بردن شایعات

این عکس‌هادر پی هفته‌ها شایعه‌پراکنی منتشر شده‌اند. پیش از این در پی عدم حضور فیدل کاسترو در انظار عمومی شایعاتی درباره وضعیت سلامتی رهبر انقلابی کوبا گسترش یافت.

این در حالی است که آخرین باری که کاسترو در انظار عمومی حضور یافته به هشتم ژانویه 2014 برمی‌گردد.

با این حال چنین شایعاتی از زمان کناره‌گیری او از قدرت در سال 2006 به دلیل وضعیت نامناسب جسمی‌اش هرازچندگاهی بروز می‌یابند.


ویدیو مرتبط :
انتشار تصاویرجدید فیدل کاسترو برای پایان دادن به شایعات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهترین روش برای از بین بردن پف زیر چشم + عکس



پف زیر چشم , درمان پف شدید زیر چشم

ما یک روش ساده و فوری برای درمان پف زیر چشم با شیر را پیشنهاد می دهیم. اسید لاکتیک موجود در شیر به کم کردن پف زیر چشم و حتی سیاهی دورچشم کمک می کند

گزینه های زیادی (غیر جراحی) برای درمان پف شدید زیر چشم وجود ندارد ولی برخی چیزها است که می توان استفاده کرد و تا حدودی پف های شدید زیر چشم بهبود یابند.


 از جمله روش های خیلی معمول بسیار خوابیدن، نوشیدن مقدار فراوان آب در طول روز، مصرف کم و محدود نمک است. کارشناسان می گویند باید مصرف کافئین را نیز به حداقل برسانید.


ولی جدا از تمام این موارد در این پست ما یک روش ساده و فوری برای درمان پف زیر چشم با شیر را پیشنهاد می دهیم. اسید لاکتیک موجود در شیر به کم کردن پف زیر چشم و حتی سیاهی دورچشم کمک می کند.
 
وسایل مورد نیاز :
پارچه نخی (اگر ندارید می توانید از پنبه را آغشته کنید.)
قیچی
1/4 فنجان شیر (حتی مقدار کم تر از آن نیز کافی است.)

مراحل :
 1 - می توانید دو شکل قلب ویا نیم دایره از پارچه بریده و پد خود را آماده کنید.
 2 - شیر را به اندازه کافی روی پد ها بریزید تا کاملا آغشته شوند، البته نه تا حدی که چکه کند.
 3 - انگشت خود را روی تمام سطح پد بکشید تا اطمینان یابید  کل سطح آن مرطوب است.
 4 - پدها را زیر چشم نزدیک خط مژه قرار داده بدون آنکه با خط مژه تماس داشته باشد.
 5 - به مدت 3 الی 5 دقیقه صبر کرده و سپس پدها را بردارید و از یک دستمال مرطوب برای پاک کردن باقی مانده شیر از صورت استفاده کنید.
می توانید از قطعه های خیار نیز به زیر چشم استفاده کنید.
منبع : persianv.com