اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس استاد معروف موسیقی سوار بر اتوبوس


لوریس چکناواریان رهبر ارکستر سمفونیک تهران سوار بر اتوبوس شرکت واحد شد تا مورد تعجب کسانی که او را در این شرایط دیدند قرار بگیرد.

مجله مهر: لوریس چکناواریان رهبر ارکستر سمفونیک تهران سوار بر اتوبوس شرکت واحد شد تا مورد تعجب کسانی که او را در این شرایط دیدند قرار بگیرد.

شاید کمتر چهره سرشناسی را بشناسید که ترجیح بدهد به جای نشستن پشت اتومبیل مدل بالای شخصی و یا استفاده از تاکسی های دربست از وسایل نقلیه عمومی برای رفت و آمد استفاده کند.

اما عکس فوق نشان می دهد که لوریس چکناواریان یکی از برجسته ترین اساتید موسیقی جهان کنار هموطنانش سوار اتوبوس شده است.

حالا دلیل این کار غیرمعمول میان چهره ها را باید از خود استاد پرسید اما این عکس توسط یکی از مسافران داخل اتوبوس گرفته شده است.

عکس: استاد معروف موسیقی سوار بر اتوبوس


ویدیو مرتبط :
عکس العمل سریع مرد در سوار شدن اتوبوس....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دسته گلی که استاد موسیقی سنتی به نیکی کریمی داد+عکس



دسته گلی که استاد موسیقی سنتی به نیکی کریمی داد+عکس

نیکی کریمی با انتشار عکسی در صفحه اجتماعی خود روایت جالبی از دسته گلی که حسین علیزاده در کنسرتش به او اهدا کرده بازگو کرده است.

نیکی کریمی , تصاویر نیکی کریمی

 

 کریمی با اشاره به کنسرت 22 مهر ماه حسین علیزاده در رشت نوشته است: «هنرمند ... عزیز ... نازنین ... وقتی استاد حسین علیزاده بعد از تمام شدن کنسرت اش و استقبال بی نظیر مردم دسته گلی که یکی از دوستدارانش به او تقدیم کرد را به من داد ... جای همه دوستان خالی ... شبی به یاد ماندنی با همکاران عزیزم محمود و کوهیار کلاری؛ مهدی پاکدل و سامان سالور.»/پارس توریسم