اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عمر فیس‌بوك 5 نوامبر تمام می شود


آنونیموس اعلام كرد این حمله سایبری گسترده در تاریخ 14 آبان (5 نوامبر 2011) انجام خواهد گرفت و دیگر این شبكه اجتماعی قادر به ارائه سرویس به كاربران نخواهد بود.

گروه قدرتمند هكرهای آنونیموس اعلام كرد قصد دارد شبكه اجتماعی فیس بوك را هك كند زیرا مدیران این شبكه اطلاعات كاربران آن را به آژانس‌های جاسوسی و دستگاه‌های دولتی می‌فروشند و حریم خصوصی میلیون‌ها كاربر در جهان را نقض می‌كنند.

آنونیموس اعلام كرد این حمله سایبری گسترده در تاریخ 14 آبان (5 نوامبر 2011) انجام خواهد گرفت و دیگر این شبكه اجتماعی قادر به ارائه سرویس به كاربران نخواهد بود.

آنونیموس در پیغام خود در یوتیوب از كاربران فیس بوك خواسته است برای دفاع از آزادی اطلاعات و حفظ حریم خصصی خود به كمپین نابودی فیس‌بوك بپیوندند.

این گروه هكری هم‌چنین اعلام كرد، فیس بوك به طور محرمانه اطلاعات كاربران خود را به آژانس‌های دولتی می‌فروشد و به شركت‌های امنیت اطلاعات اجازه می‌دهد دسترسی مستقیم به اطلاعات كاربران داشته باشند و آن‌ها را قادر می‌سازد درباره افراد در سراسر جهان به جاسوسی بپردازند.

آنونیموس قصد دارد حمله سایبری خود را در تاریخ 5 نوامبر انجام دهد كه از نظر تاریخی قابل توجه است. در این روز در سال 1605 دو مرد جوان انگلیسی تلاش كردند تا مجلس اعیان انگلیس را با استفاده از مواد منفجره نابود كنند كه البته موفق به این كار نشدند.

در این پیغام آمده است فیس‌بوك به دولت‌های دیكتاتور و خودكامه مانند مصر برای شناسایی معترضان كمك كرده است. در بخش دیگر گفته شده، هرگونه فعالیتی كه در فیس‌بوك انجام می‌دهید ثبت می‌شود و اگر عضویت خود را در این شبكه لغو كنید، و صفحه خود را پاك هم كنید، باز هم اطلاعات شخصی شما در فیس‌بوك باقی خواهد ماند.

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
آموزش فیس بوك

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنگ با مقاومت به فیس بوك كشیده شد



شبكه فیس بوك صفحه سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه در این شبكه را حذف كرد.به گزارش ایسنا، به نقل از سایت اینترنتی فلسطین الیوم‌، آوی دیچر‌، وزیر سابق امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با همكاری چند فعال در زمینه مقابله با آنچه كه "یهودستیزی اینترنتی"‌ نامیده می‌شود‌، برنامه‌ای را برای حذف صفحه سید حسن نصرالله‌، دبیر كل حزب الله لبنان اجرا كردند.

 

این افراد توانستند، صفحه سید حسن نصرالله را در فیس بوك كه بیش از 9 هزار عضو داشت، حذف كنند.

از سوی دیگر مدیر صفحه طرفداران اسماعیل هنیه، نخست وزیر دولت حماس نیز اعلام كرد كه مسئولان فیس بوك بدون آن‌كه دلیل قانع كننده‌ای داشته باشند، صفحه هنیه كه بیش از 10 هزار عضو داشت را حذف كردند.

وی نسبت به احتمال حذف شدن صفحه‌های طرفداران رهبران جنبش حماس به ویژه خالد مشعل‌، رئیس دفتر سیاسی این جنبش كه بیش از 17 هزار عضو دارد، هشدار داد.

براساس این گزارش به احتمال زیاد فیس بوك بر اثر فشارهای رژیم صهیونیستی، آمریكا و گروه‌های حامی رژیم صهیونیستی و مخالف ملت فلسطین و مقاومت فلسطین مجبور به این كار شده است.../ایسنا