اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علم غرب خوب نیست؟ سوار ماشین نشوید!


«پورمحمدی» با اشاره به برخی از اظهارنظر‌ها در کشور درخصوص هدفمندی‌ یارانه‌ها و مخالفت برخی‌ها با اظهارات اقتصاد‌دانان با تکیه بر اینکه معلومات این افراد غربی است، گفت: اگر علمی که از غرب آمده خوب نیست چرا سوار هواپیما و ماشین می‌شوید، چرا دارو مصرف می‌کنید؟

خبرگزاری فارس: «پورمحمدی» با اشاره به برخی از اظهارنظر‌ها در کشور درخصوص هدفمندی‌ یارانه‌ها و مخالفت برخی‌ها با اظهارات اقتصاد‌دانان با تکیه بر اینکه معلومات این افراد غربی است، گفت: اگر علمی که از غرب آمده خوب نیست چرا سوار هواپیما و ماشین می‌شوید، چرا دارو مصرف می‌کنید؟

 چرا در مملکت دروغ می‌گویید، چرا عوام‌فریبی می‌کنید و به ناروا سخن می‌گویید و برخلاف منطق و عقل صحبت می‌کنید و بینات و حرف‌های آشکار را زیر پا می‌گذارید؟ رییس سازمان بازرسی کل کشور چهارشنبه شب در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب  با بیان اینکه مشکلات زیادی به دلیل این تصمیمات ایجاد می‌شود، اظهار کرد: چند روز دیگر یارانه‌ها پرداخت می‌شود، تورم ابتدایی که آمد، تورم واقعی هم پشت سرش می‌آید.

 وی با اشاره به اینکه به زور هم فشار می‌آوریم که مجلس تمکین کند، خاطرنشان کرد: من کوتاه‌آمدن مجلسی‌ها را قبول ندارم زیرا دلیلی ندارد روی منابع ملی کوتاه بیاییم. پورمحمدی با بیان اینکه نباید ‌روی حرف‌های بی‌فایده دعوا نکنیم، ابراز کرد: استیضاح را قبول نداشتم به دوستان هم گفتم چند ماه بیشتر نمانده چرا استیضاح می‌کنید. وی در عین‌حال با تاکید بر اینکه بر سر منابع ملی و معیشت مردم هیچ‌کس نباید کوتاه بیاید، اذعان کرد: برای چه کوتاه بیاییم و نسبت به گرانی و بیکاری در کشور دامن‌زده و اقتصاد کشور را متزلزل کنیم.

اینجا جای دعواست زیرا سر معیشت مردم با کسی شوخی نداریم. رییس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از راه‌اندازی دعوای انحرافی در کشور یادآور شد: از این حرف‌های جاهلانه زیاد زده و می‌زنند. در هر کتاب و سایت و ماهواره‌ای هم که بروید از این حرف‌ها وجود دارد، ما عالم و دانشمند داریم که جواب این حرف‌ها را آنها باید بدهند. او تضعیف اقتصاد کشور مقتدر جمهوری اسلامی ایران را انحراف دانست و گفت: انحراف بزرگ آن است که پایه‌های دیپلماسی کشور و پرستیژ جمهوری اسلامی را تضعیف ‌کنیم.

 یک آدم جاهل حرف‌های بی‌ربطی زده است، نباید وقت خود را بیهوده صرف این حرف‌ها کنیم با یک مقاله نیز می‌توان جواب او را داد. او در ادامه تاکید کرد: نتیجه کارهای بدلی و انحرافی تشکیل جلسه به نام دهه فجر می‌شود که از دل آن ماموریت برهم زدن جشن انقلاب بیرون می‌آید که با گذشت مدت زمان زیادی هنوز سوژه رسانه‌های دنیاست. رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه امروز یک موج حمایتی جدی در رسانه‌های غربی به نفع سردمداران این جریانات و جریان انحراف در مقابل رهبری شکل گرفته است، اظهار کرد: در حال حاضر یک موج قدرتمند حمایتی در رسانه‌های خارجی شکل گرفته و به صورت برجسته فضای دوقطبی را علنی کرده است.

وی اذعان کرد: آنها از ابتدا به دنبال این بودند که این فضای دو قطبی شکل بگیرد که یک‌طرف آن رهبری است و برای طرف مقابل هم دنبال کسی بودند که بتوانند آن را در این مکان قرار دهند. پورمحمدی با بیان اینکه اگر قرار باشد به انقلاب آفت بیفتد این آفت از بطن خودش است، ابراز کرد: باید مراقب باشیم که این آفت شکل نگیرد. رییس سازمان بازرسی کل کشور ابراز کرد: در این مسیر آنچه رسالت ماست حرکت خالصانه، عالمانه و آگاهانه با برخورداری از تمام توان و به دور از کم‌فروشی، هواپرستی و خودمحوری است.

پورمحمدی پرتاب‌کنندگان مُهر به رییس مجلس در مراسم ۲۲ بهمن حرم مطهر حضرت معصومه را کوردلانی خواند که تابلو بصیرت بلند کرده‌اند و گفت: با بصیرت‌بصیرت گفتن و حلواحلوا کردن که دهان شیرین نمی‌شود، بصیرت عمق، بینش و فهم می‌خواهد.


ویدیو مرتبط :
مرعوب پیشرفتهای غرب نشوید...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کودکانی که سوار این ماشین ها می شوند و...


الکی نیست که ژاپنی ها موفق ترین ملت هستند. عکس ها را نگاه کنید می فهمید چــــرا؟؟