اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علم الهدی: سرکشی در مقابل دستور ولی فقیه، سرکشی در مقابل حجت خدا و امام زمان(عج) است



 

 

علم الهدی: سرکشی در مقابل دستور ولی فقیه، سرکشی در مقابل حجت خدا و امام زمان(عج) است

 

امام جمعه مشهد گفت: دشمنی و سرکشی در مقابل فرمان و دستور ولی فقیه، سرکشی در مقابل حجت خدا و امام زمان(عج) است، چون بنا بر نص فرمایش خود حضرت بقیةا...، ولی فقیه حجت امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد مقدس در محل رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی با اشاره به ملاقات مقام معظم رهبری با اساتید و شخصیتهای مبلغ مهدویت در حوزه علمیه افزود: ایشان در این دیدار نکات برجسته جالبی را تذکر دادند؛ آخرین نکته ای که در فرمایشات مقام معظم رهبری تذکر داده شد، این بود که فرمودند «با امام زمان(عج)، انس پیدا کنید و متوسل بشوید»؛ اما انس با امام زمان(عج) چطور ممکن است؟

وی افزود: ما که ایشان را نمی بینیم و ندیده ایم؛ مایی که ندیده دل داده و دلباخته اش شده ایم، چطور انس پیدا کنیم؟ تکذیب مدعیان ارتباط امام جمعه مشهد، انس با امام زمان(عج) را بر دو قسم عملیاتی و معنوی دانست و در این خصوص افزود: انس عملیاتی با امام زمان(عج)، ارتباط با ولایت امام زمان است. ما بی امام و بی صاحب نیستیم؛ الان امام زمان دارند ما را امامت می کنند و ارتباط با امامت امام زمان، انس عملیاتی با وجود اقدس بقیةا...(عج) است.

علم الهدی گفت: وجود اقدس امام زمان همه را ه های ارتباطی را بستند و فرمودند هر کس ادعا کند من را می بیند، تکذیبش کنید؛ هر کس ادعا کند با من رابطه دارد، او را هم تکذیبش کنید؛ همه راه های ارتباطی را بسته و فقط یک راه ارتباطی را باز گذاشته و فرموده اند «راه ارتباط با من و راه انس با امامت من از طریق حجت من است؛ از راه حجت من شما می توانید به من وابسته شوید و با امامت من رابطه برقرار کنید.» پس انس عملیاتی با امام زمان انس با حجت امام زمان است.

علم الهدی با بیان اینکه مجتهد جامع الشرایط و ولی فقیه، حجت امام زمان(عج) است، تأکید کرد: امامت امام زمان در جامعه از طریق این حجت اجرا می شود و انس عملیاتی با امام زمان، انس با حجت امام زمان است. روز سربازان گمنام امام زمان(عج) باید ببینیم چه می خواهد، چه می گوید، چه می پسندد، چطور رهنمود می دهد، چطور مدیریت می کند، در چه خط و جریان سیاسی قرار گرفته است و موضعگیری او در عرصه های بین المللی و در عرصه مدیریت داخلی جامعه و نظام چگونه است.

وی ادامه داد: همه اینها را پذیرفتن، دنبال همه رهنمودها رفتن و با یک بینش حکمت بین، حکمت حجت امام زمان را در تمام برنامه ها و طرحها و راهنمایی ها دیدن و تبعیت کردن، انس عملیاتی با امام زمان(عج) است، چون رابطه با امامت امام زمان فقط از همین طریق ممکن است و به جز این هیچ نوع ارتباطی با امام زمان نیست و هر نوع ادعای رابطه با امام زمان(عج)، یک انحراف و خیانت است و در مرتبه کفر قرار می گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نکته دیگر این است که مقابله با حجت امام زمان، مقابله با خود امام زمان است و دشمنی و سرکشی در مقابل فرمان و دستور ولی فقیه، سرکشی در مقابل حجت خدا و امام زمان(عج) است...../تحلیل:انتخاب


ویدیو مرتبط :
سرکشی-حضرت عباس ع-حجت الله قبادی-آمل (ولایت) 94/9/10

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازغدی: برخی از مداحان به خدا و امام زمان(عج) هم متلک می اندازند/ زنان هم جزو 313 یارامام زمان هستند



 

 

ازغدی: برخی از مداحان به خدا و امام زمان(عج) هم متلک می اندازند/ زنان هم جزو 313 یارامام زمان هستند

 

حسن رحیم پور ازغدی با انتقاد از کج فهمی فلسفه انتظار گفت: برخی از مداحان به خدا و امام زمان(عج) هم متلک می اندازند.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در چهارمین دوره از همایش اندیشه های آسمانی افزود: برخی مداحان با گلایه و شکایت که "آقا نیامدی و من مردم" برای آمدن حضرت و زمان ظهور تعیین تکلیف می کنند.

وی با اشاره به انتظار واقعی و انتظار انگل صفتانه گفت: برخی اهل جهاد نیستند و اکتفا می کنند به سالی یکبار جشن نیمه شعبان گرفتن که ثوابش را ببرند.

رحیم پور با بیان اینکه نخبگان و توده های مردمی، همراه امام زمان(عج) هستند و سران قدرت، دشمن ایشان افزود: یاران حضرت حلقه های مختلف دارند، نخستین حلقه 313 یار ایشان است که در بین شان، زنان هم هستند و در حلقه های بعدی مردم دنیا، پشت ایشانند..../تحلیل:انتخاب