اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علت انصراف مریلا زارعی از قلاده های طلا


در این میان سفر انگلیس رفت و ... خب نتوانست فشار فاشیست‌ها را تحمل کند و آمد و گفت که من انگیزه‌ی شما را ندارم و نمی‌توانم که در مقابل این فشارها مقاومت کنم.

رجانیوز: ابوالقاسم طالبی کارگردان "قلاده های طلا" گفت:خانم مریلا زارعی بعد از خواندن سناریو، با ما قرارداد بست و چند ماهی هم سر قراردادش بود و حتی بخشی از مبلغ قرارداد را هم گرفت.

در این میان سفر انگلیس رفت و ... خب نتوانست فشار فاشیست‌ها را تحمل کند و آمد و گفت که من انگیزه‌ی شما را ندارم و نمی‌توانم که در مقابل این فشارها مقاومت کنم.


به همه (بقیه عوامل فیلم) فشار آوردند. چون فاشیست‌ها فکر می‌کنند که هر کاری که دل‌خواه آنان است، دیگران هم باید انجام دهند و هر فیلمی که آنها می‌خواهند باید ساخته‌شود و برعکس.

 البته خیلی از آدم‌های معروف‌شان هم جلو نمی‌آمد و مثلاً یکی از کسانی که ما را اذیت می‌کرد یک دائم الخمر بود که انتظار داشت ما با او برخورد بکنیم.

 من هم به دستیارانم گفتم که به او کاری نداشته باشید تا اینها متوجه شوند که هیچی نیستند.
 


ویدیو مرتبط :
دفاع تلویزیون از مریلا زارعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مریلا زارعی و انصراف از یک فیلم سیاسی


«قلاده‌های طلا» به گفته ابوالقاسم طالبی کارگردان آن، سیاسی‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است و برخلاف برخی شایعات، هرچند فیلم به داستان وقایع و حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ می‌پردازد اما داستان این فیلم هیچ ربطی به «ندا آقا سلطان» ندارد."

«قلاده‌های طلا» به گفته ابوالقاسم طالبی کارگردان آن، سیاسی‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است و برخلاف برخی شایعات، هرچند فیلم به داستان وقایع و حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ می‌پردازد اما داستان این فیلم هیچ ربطی به مرحومه «ندا آقا سلطان» ندارد."
        
مریلا زارعی بازیگر سینمای ایران از فیلم "قلاده‌های طلا” به کارگردانی ابوالقاسم طالبی انصراف داده است.

محمد خزاعی تهیه کننده فیلم "قلاده‌های طلا” در گفت‌وگویی تلفنی و کوتاه با سایت پارس توریسم توضیح می‌دهد که خانم زارعی به دلیل گرفتاری‌، از بازی این فیلم انصراف داده است.

پیش از این رضا استادی روزنامه‌نگار حوزه سینما در سایت خود نوشته بود که شنیده‌ها حاکی است «مریلا زارعی» بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران از حضور در فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» انصراف داده است.

رضا استادی در اوایل فروردین در همین سایت خبر داده بود که قرار بود زارعی در این فیلم یکی از نقش‌های اصلی را ایفاء کند اما وی به دلایلی از حضور در این پروژه کناره‌گیری کرده است و طبق آخرین اطلاعات «پردیس افکاری»  جایگزین وی شده است.

به گزارش پارس توریسم، طبق اطلاعات رسیده به پایگاه اطلاع‌رسانی رضا استادی «قلاده‌های طلا» به گفته ابوالقاسم طالبی کارگردان آن، سیاسی‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است و برخلاف برخی شایعات، هرچند فیلم به داستان وقایع و حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ می‌پردازد اما داستان این فیلم هیچ ربطی به «ندا آقا سلطان» ندارد.

به نوشته سایت رضا استادی، زارعی و طالبی پیش از این در فیلم  «دست‌های خالی» با یکدیگر همکاری داشتند اما  این همکاری تداوم نیافت.

منبع: الف