اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عضو جامعه مدرسین قم: دستگیری سران فتنه نزدیک است



 

 

 

عضو جامعه مدرسین قم: دستگیری سران فتنه نزدیک است

 

آیت‌الله عبدالنبی نمازی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دادستان اسبق کل کشور در گفت‌وگو با فارس، گفته است که "دستگیری سران فتنه نزدیک است و به زودی محقق خواهد شد."

وی با بیان این که اگر ریشه فتنه 78 خشکانده شده بود، فتنه 88 هیچ‌گاه شکل نمی‌گرفت، افزوده:« مردم ایران به شدت منتظر دستگیری سران فتنه هستند و بدانند که این خواسته آنان به زودی تحقق پیدا خواهد کرد.»

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در خصوص علت تأخیر این دستگیری اظهار داشته:« مسئولان قضایی تا به امروز در این خصوص صبر کردند و به سران فتنه فرصت دادند تا شاید از کارهای خود پشیمان شوند و اقدامات خود را جبران کنند.»

وی ادامه داده: «با گذشت زمان مسئولان متوجه شدند که این افراد نه تنها از کار خود پشیمان نشده و اقداماتشان را جبران نکردند بلکه هر روز به مرکز فتنه و استکبار جهانی به ویژه دشمنان ما در آمریکا نزدیک‌تر می‌شوند.»

وی با بیان اینکه سران فتنه ارتباطات مختلفی با جریان استکبار دارند و اسناد آن نیز موجود است؛ تصریح کرده:« به مرور زمان و براساس مصالح ملی، اسنادی که حاکی از ارتباطات فتنه‌گران با کشورهای اروپایی و آمریکایی‌ است منتشر می‌شود و معلوم خواهد شد که چه خیانت عظیمی در پشت پرده آشوب‌های سال گذشته وجود داشته است.»

وی در پایان خاطرنشان کرده است که "بیش از یک سال از جریان فتنه 88 گذشته و صبر مردم تمام شده است و مسئولان که حافظ مصالح و منافع ملی هستند، تکلیف سران فتنه را مشخص خواهند کرد....../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
تضعیف جامعه مدرسین قم توسط مهدی هاشمی، چرا؟!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره 25 بهمن



 

 

اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره 25 بهمن

 

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای ضمن محکوم کردن آشوب‌های 25 بهمن از مراجع ذیصلاح خواست که به وظایف خود در برابر این تحرکات عمل نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: تحرکات و آشوبگری مذبوحانه مشتی فریب خورده در روز 25 بهمن‌ماه که با هدایت سران فتنه و با رهبری استکبار جهانی به ویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل انجام گرفت خشم ملت شریف و وفادار ایران را برانگیخت.

در ادامه اطلاعیه بیان شده است: این فتنه‌انگیزی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که حضور پرشکوه و کم نظیر ملت قهرمان ما در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال چشم جهانیان را خیره کرده و تهدید‌های چندین ماهه رسانه‌های غربی را باچالش جدی روبرو کرده است.

در بخش دیگری از اطلاعیه جامعه مدرسین تصریح شده است: فتنه گران و اربابان خارجی آنها باید بدانند که این تحرکات مذبوحانه از سوی ملت سلحشور ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند و سرانجام صبر مردم ولایت مدار و انقلابی ایران به سر خواهد آمد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن حادثه 25 بهمن ماه و نیز با تشکر از اقدام انقلابی نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی از مراجع ذیصلاح می‌خواهد با اجرای مرّ قانون درباره هدایت کنندگان و عوامل آشوب به وظائف خود در برابر این تحرکات عمل نمایند....../تحلیل:عصرایران