اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عصبانیت هواداران رئال از نامزد رونالدو


برخی هواداران رئال مادرید به خاطر حرف‌های نامزد کریس رونالدو در مورد شهر بارسلونا ناراحت شدند.

خبرگزاری فارس: به گزارش اکیپ، هواداران رئال مادرید تحمل تعریف و تمجید از رقیب بارسلونایی را نداشته و از این بابت ناراحت می‌شوند. این تعریف و تمجید کردن اگر از سوی چهره‌ای خودی باشد، به خشم تبدیل می‌شود.

در همین ارتباط یک روزنامه فرانسوی‌زبان بلژیک نوشت «ایرنا شیک» که هفته قبل با خواستگاری کریس‌رونالدو مواجه شد، هفته گذشته سفری کاری به شهر بارسلونا داشت. وی در مصاحبه‌ای تلویزیونی با یک شبکه محلی طوری مورد سئوال گزارشگر قرار گرفت که مجبور شد از شهر بارسلونا و اماکن دیدنی آن تعریف کند.

براساس این گزارش هواداران رئال از این گفته‌های نامزد رونالدو عصبانی شدند و از طریق شبکه‌های اجتماعی حتی علیه خانواده رونالدو موضع‌گیری کردند.


ویدیو مرتبط :
عصبانیت کریستیانو رونالدو هنگام خروج از تمرینات رئال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: عصبانیت رونالدو از هواداران رئال


کریستیانو رونالدو در شب طوفانی رئال مادرید برابر رایو، موفق شد 2 گل از 10 گل تیمش را به ثمر برساند اما او از انجام شادی گل ویژه خود خودداری کرد.

ورزش سه: کریستیانو رونالدو در شب طوفانی رئال مادرید برابر رایو، موفق شد 2 گل از 10 گل تیمش را به ثمر برساند اما او از انجام شادی گل ویژه خود خودداری کرد.

هواداران رئال پیش از شروع بازی و در دقایق ابتدایی، شروع به سوت زدن علیه بنیتس و فلورنتینو پرز کرده و فریاد پرز استعفا سر دادند که این مساله به مذاق رونالدو خوش نیامد و او با تکان دادن دست و چهره ناراضی اش، نشان داد که اقدام هواداران رئال مورد قبول او واقع نشده است. به ادعای شبکه کواترو، رونالدو یکی دو لفظ نامناسب را نیز زیر لب علیه هوادارانی که سوت می زدند بکار برد.

عکس: عصبانیت رونالدو از هواداران رئال