اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عشق پیری و دردسر خانم نماینده(+عکس)



 

 

عشق پیری و دردسر خانم نماینده

 

هر چند اسنادی در رابطه با دیدار دوریس با مردی به نام "باتلر" در سال 1999 وجود دارد اما دوریس روز گذشته بیانیه ای صادر کرده و در آن اعلام کرد که رابطه عاشقانه آنها اولین روزهای خود را سپری می کند.

 

مهر: پس از آنکه انتشار اخبار فساد مالی نمایندگان مجلس انگلیس دردسر زیادی را برای این کشور ایجاد کرد این بار اقرار یکی از نمایندگان مجلس عوام به انحراف اخلاقی خود، دولت بریتانیا را آماج حملات منتقدان قرار داده است.

 

به گزارش روزنامه دیلی تلگراف، "نادین دوریس" از نمایندگان زن عضو حزب محافظه کار در مجلس عوام به صراحت اعلام کرده که با یک مرد متاهل رابطه دارد. وی به صراحت در صفحه خود در شبکه اجتماعی توئیتر به این موضوع اعتراف کرده است.

 

به نوشته دیلی تلگراف، هر چند اسنادی در رابطه با دیدار دوریس با مردی به نام "باتلر" در سال 1999 وجود دارد اما دوریس روز گذشته بیانیه ای صادر کرده و در آن اعلام کرد که رابطه عاشقانه آنها اولین روزهای خود را سپری می کند.

 

دوریس و باتلر برای اولین بار یکدیگر را در سال 1999 و زمانی که دختران آنها در یک مدرسه مشغول تحصیل بودند ملاقات کرده اند.

 

دوریس در بیانیه خود اعلام کرده که رابطه عاشقانه با باتلر را از ماه دسامبر گذشته و پس از آنکه از شوهر خود جدا شد آغاز کرده است. دوریس هم اکنون 53 ساله است و عاشق باتلر 55 ساله شده است.

 

انشتار این خبر در رسانه های انگلیس موجب شده تا این خانم نماینده را با عبارت "ویرانگر ازدواج" خطاب کنند. در همین رابطه همسر باتلر، ارتباط شوهر خود با دوریس را تائید کرده اما حاضر نشده در مورد این موضوع سخنی یگوید. خانم باتلر فقط به گفتن یک جمله به روزنامه دیلی میرور اکتفا کرده و آن اینکه "مردم انگلیس فکر می کنند چون این زن یکی از نمایندگان مجلس است باید از افراد قابل اطمینان جامعه باشد اما حقیقت آن است که این زن ویرانگر ازدواج است."

 

خانم باتلر هعمچنین اعلام کرد در زمانیکه رسوایی مالی نمایندگان مجلس عوام انگلیس به اوج خود رسیده بود همسرش سخنان و اقدامات دوریس را با دقت خاصی پیگیری می کرد.

 

در همین رابطه برخی از رسانه های انگلیسی اعلام کرده اند که باتلر از چند هفته قبل قصد جدا شدن از همسر خود را داشته، اما این موضوع هنوز از سوی باتلر تائید نشده است./عصرایران


ویدیو مرتبط :
شجریان . پیری و معرکه گیری .. عشق پیری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دردسر پیراهن گلدار برای خانم وزیر +عکس



دردسر پیراهن گلدار برای خانم وزیر +عکس

یکی از اعضای حزب سارکوزی که یکی از دوستان شخصی و نزدیک وی محسوب می‌شود، در اظهار نظری عجیب گفته بود: من خانم دوفلو را تحسین می‌کنم زیرا با پوشیدن این لباس‌ها باعث می‌شود که ما دیگر به حرف‌های او گوش نکنیم!

از پارلمان فرانسه به خاطر تبعیض جنسیتی انتقادات فراوانی شده است.

حالا خانم «سیسیله دوفلو»، 37 ساله وزیر مسکن فرانسه به خاطر پوشیدن یک پیراهن گلدار با دامن کوتاه در هنگام سخنرانی خود در پارلمان فرانسه مورد تمسخر قرار گرفته است.

خانم دوفلو معمولا در جلسات کابینه دولت فرانسه نیز شلوار جین به پا می‌‌کند که تا حدی غیر معمول است.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی میل، وی به یکی از خبرنگاران گفت: من تا به حال با چنین صحنه‌ای رو به رو نشده بودم. این رفتار نمایندگان پارلمان نشان دهنده برخی خصوصیات آنهاست و من به همسران آنها فکر می‌کنم!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حزب اتحاد برای جنبش مردمی که متعلق به نیکولا سارکوزی، ‌ریس جمهوری سابق فرانسه است مقصر اصلی اتفاقاتی است که روز سه شنبه در پارلمان فرانسه روی داد.

گفته می‌شود اعضای این حزب به تمسخر خانم دوفلو پرداخته‌اند.

هم اکنون فیلمی منتشر شده از این رویداد باعث برانگیخته شدن انتقادات بیشتری در سراسر فرانسه شده است.

برخی می‌گویند این رویداد نشان دهنده تنفر از زن در طبقه سیاسی کشور است.

یکی از اعضای حزب سارکوزی که یکی از دوستان شخصی و نزدیک وی محسوب می‌شود، در اظهار نظری عجیب گفته بود: من خانم دوفلو را تحسین می‌کنم زیرا با پوشیدن این لباس‌ها باعث می‌شود که ما دیگر به حرف‌های او گوش نکنیم!

یکی دیگر از اعضای قدیمی این حزب نیز اظهار داشت: اعضای پارلمان در احترام به زیبایی این خانم سوت کشیدند!/ایسنا