اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عزل دو مدیر مدرسه بعد از مرگ دانش آموز


مدیران دو دبیرستان شهر خلخال به دنبال درگیری منجر به مرگ مغزی و فوت یکی از دانش آموزان خلخالی از سمت خود عزل شدند.

خبرگزاری ایرنا: مدیران دو دبیرستان شهر خلخال به دنبال درگیری منجر به مرگ مغزی و فوت یکی از دانش آموزان خلخالی از سمت خود عزل شدند.
 
این حادثه ششم اردیبهشت در محوطه دبیرستان های علی ابن ابیطالب (ع) و حضرت امام خمینی (ره) و در زنگ تفریح بوقوع پیوست و طی آن دو دانش اموز از دو مدرسه با هم درگیر شدند.
 
در جریان این درگیری 'احسان داداش اوغلی' از ناحیه گردن و مغز دچار آسیب شده و ابتدا به بیمارستان امام خمینی خلخال و سپس بیمارستان علوی اردبیل منتقل شد.
 
احسان طی 20 روز در کما به سر برده و در نهایت بر اثر مرگ مغزی دارفانی را وداع گفت. او ۱۳ ساله و دانش اموز تیزهوش رشته دوم تجربی بود.
 
یک مقام مسوول در اموزش و پرورش خلخال گفت: به دنبال اطلاع مسوولان از خبر تلخ مرگ مغزی و فوت دانش آموز نخبه و ورزشکار دبیرستان نمونه دولتی علی ابن ابیطالب (ع) هر دو مدیر دبیرستان های یاد شده از پست مدیریت عزل و کنار گذاشته اند.
 
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
دعوای دو دانش آموز و شکایت به مدیر مدرسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عزل مدیر مدرسه به‌خاطر تنبیه دانش‌آموز



اخبار حوادث - عزل مدیر مدرسه به‌خاطر تنبیه دانش‌آموز

مدیر مدرسه که عامل تنبیه دانش‌آموز در گناوه بود عزل شد.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر درمورد برخورد با عامل تنبیه بدنی دانش‌آموز گناوه‌ای، اطلاعیه‌ای منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است: با اثبات تنبیه بدنی صورت گرفته روی این دانش‌آموز از سوی مدیر مدرسه، این مدیر از مسئولیت عزل و جایگزین وی معرفی شد.

 

براساس این اطلاعیه، پرونده این حادثه به هیأت تخلفات اداری ارسال شده و برای صدور رأی در دست بررسی است. همچنین مواردی که در مورد سابقه بیماری دانش‌آموز شایع شده دردست پیگیری بوده و با وجود تأیید شفاهی برخی از پزشکان و بیمارستان، منتظر آماده شدن گزارش مستندات آن هستیم. این اطلاعیه حاکی است، مدیریت آموزش و پرورش شهر گناوه در بخشنامه‌هایی که آخرین مورد آن در شهریور و آبان سال جاری به مدارس ارسال شده بود، نسبت به اعمال تنبیه دانش‌آموزان هشدار داده است.

 

در حال حاضر بازیابی سلامتی دانش‌آموز و رسیدگی به ابعاد مختلف حادثه در دست پیگیری است. بنابر این گزارش، انتشار خبر تنبیه بدنی این دانش‌آموز از روز سه‌شنبه هفته گذشته در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشت. در فضای مجازی عنوان شده این دانش‌آموز به‌خاطر درس نخواندن از سوی یکی از شاغلان در آموزشگاه محل تحصیل با استفاده از لوله پولیکا تنبیه بدنی شده و از ناحیه دست بشدت آسیب دیده است.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران