اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عربده کشی در بلوار 22 بهمن با چماق و شمشیر/پاتک پلیس به مخفیگاه اراذل و اوباش



اخبار ,اخبار حوادث ,عربده کشی

 

اخبار حوادث - عربده کشی در بلوار 22 بهمن با چماق و شمشیر/پاتک پلیس به مخفیگاه اراذل و اوباش

جانشین فرماندهی انتظامی مشهد گفت: 4 شرور و عربده كش در محدوده بلوار 22 بهمن مشهد به دام افتادند.

سرهنگ محمد بوستانی جانشین فرماندهی انتظامی مشهد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی تماس شهروندان با فوریت های پلیسی 110 و اعلام نارضایتی از اوباش گری چند فرد شرور در محدوده بلوار 22 بهمن كه با عربده كشی و تهدید قمه، شوكر، چماق و شمشیر امنیت مردم را خدشه دار كرده بودند تحقیقات پلیسی در این خصوص آغاز شد.

جانشین فرماندهی انتظامی مشهد ادامه داد: تیم های آگاهی كلانتری مصلا با اقدامات گسترده اطلاعاتی وارد عمل شدند و 4 فرد شرور را در منزلی واقع در خیابان شهید علیمردانی كه پاتوق آنها شده بود دستگیر كردند.

سرهنگ بوستانی خاطر نشان کرد: تحقیقات از متهمان آغاز و در بازرسی از محل یك قبضه كارد كمری، یك رشته زنجیر و یك قبضه اسلحه شكاری كشف شد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
شمشیر کشی سه نفر از اراذل و اوباش و دستگیری توسط پلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاتک پلیس به 33 خانه اراذل و اوباش/دستگیری 20 عربده‌کش و مزاحم



اخبار,اخبار حوادث, اراذل و اوباش

 

اخبار حوادث - پاتک پلیس به 33 خانه اراذل و اوباش/دستگیری 20 عربده‌کش و مزاحم

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری 20 اخلال گر نظم عمومی در بندرعباس خبر داد.

سرهنگ بهرام عزیزی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ضمن شناسایی مخفیگاه تعدادی از بر هم زنندگان نظم عمومی، طرح پاکسازی نقاط و محلات آلوده را در 7 محله از محلات بندرعباس اجراء و در این رابطه 33 منزل و مخفیگاه متعلق به اخلال گران را پاکسازی کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان ادامه داد: در اجراء این طرح که با همکاری یگان ویژه استان اجرا شد، 20 نفر از اراذل و اوباش و اخلال گران نظم عمومی که سوابق متعدد درگیری، عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان را داشتند دستگیر شدند.

سرهنگ عزیزی خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه های متهمان تعدادی سلاح سرد از نوع چاقو و قمه کشف و نیز یک دستگاه خودرو پاترول حامل 2 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و توقیف شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران