اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عراقچی: زبان از تشکر قاصر است +عکس


سید عباس عراقچی در صفحه اینستاگرام خود از حمایت رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای تشکر نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان: سید عباس عراقچی در صفحه اینستاگرام خود از حمایت رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای تشکر نمود.

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر دیروز (سه شنبه) در دیدار رمضانی سران قوا و مسئولان و مدیران ارشد نظام، ضمن «تبیین پیامدهای مثبت، چالش ها و راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی»، درباره روند مذاکرات هسته ای نکات تعیین کننده ای بیان کردند و با اعلام و تشریح صریح خطوط قرمز هسته ای ایران تأکید کردند: امریکایی ها به دنبال نابود کردن صنعت هسته ای ایران هستند، در مقابل همه مسئولان ایران ضمن تأکید بر خطوط قرمز، به دنبال توافقی خوب یعنی توافقی منصفانه و عادلانه، عزتمند و منطبق با منافع و مصالح ایران هستند.

نکته ی بعدی این که حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان مقدمه در بحث هسته ای بیان کردند، امانت داری، غیرت، شجاعت و تدین اعضای تیم مذاکره کننده کشورمان بود.

ایشان در ادامه گفتند: این تیم، با غیرت ملی و دقت کامل و با قصد باز کردن گره و پیش بردن کار کشور، در مقابل تعداد کثیر مذاکره کنندگان طرفهای مقابل، مشغول تلاش است و انصافاً با شجاعت، مواضع را بیان و دنبال می کند.

عراقچی: زبان از تشکر قاصر است +عکس


ویدیو مرتبط :
زبان از توصیف این وضعیت قاصر است !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیابی بینایی به كمك زبان! + عکس



 

 

بازیابی بینایی به كمك زبان! + عکس

 

یك افسر پلیس انگلیسی كه بینایی خود را در یك صحنه شكار مجرم از دست داده بود، ممكن است بتواند با استفاده از زبانش این قدرت را دوباره بازیابد.

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیوید راتباند ۴۳ ساله به امید دستیابی مجدد به نیروی بینایی خود در دوره آزمایشی یك فناوری پیشگام شركت كرده كه به نابینایان در بازیابی بینایی خود به كمك زبانشان كمك می كند.

فناوری «برین پورت (BrainPort)» كه در آمریكا طراحی شده به نابینایان كمك می كند تا اجسام و طرحها را تصور كنند.

تصاویر از یك دوربین ویدئوی نصب شده بر روی عینك دودی، پردازش شده و بر روی كاوشگر ریز حاوی صدها الكترود در زبان ارسال می شود.

در این زمان، زبان تكانه ها را به مغز ارسال كرده كه به تفسیراین احساسات به صورت تصویر می پردازد.

راتباند طی ماموریتی دوبار از سوی یك جانی فراری در سال گذشته گلوله خورد. جراحان تنها توانستند جراحات صورت وی را التیام بخشیده و از درمان چشمانش عاجز بودند چرا كه وی كره چشم راست خود را از دست داده و كره سمت چپ جمع شده و متورم بود..... /  خبرگزارى ایسنا