اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عجیب ترین هتلهای جهان +عکس



از یک فروند بوئینگ 747 تا یک اسکله اکتشاف نفت، همه و همه در لیست عجیب ترین هتل های جهان وجود دارند.

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، معمولا با شنیدن کلمه " هتل " انسان ها به یاد ساختمانی چندین طبقه می افتند که در هر طبقه دارای تعدادی اتاق بوده و مسافران از آن ها برای اقامت موقت استفاده می کنند. اما طراحان خوش ذوقی نیز در دنیا وجود دارند که به منظور جلب مسافران هتل های به اشکال عجیب و یا در مناطقی عجیب می سازند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با تعدادی از عجیب ترین هتل ها آشنا کنیم.

 

عجیب ترین هتلهای جهان

 

هتل پرنده

در کشور سوئد یک هواپیمای مسافربری بوئینگ 747 تبدیل به یک هتل شده است. در این هواپیما کابین های متفاوتی برای مسافرین تعبیه شده است که کمک می کند تا هر کدام از مسافرین به استراحت بپردازند. بخش غذا خوری این هتل نیز با میز و صندلی هایی تکمیل شده است که عمدتا در کنار پنجره ها قرار دارند. نکته جالب این که این هتل دارای اناق درجه یک نیز است که در کابین خلبان واقع شده است.

 

عجیب ترین هتلهای جهان

 

هتل کپسولی

در کشور ژاپن زمین وسیع وجود ندارد که همین مسئله باعث شده است تا فضای ساخت به یک مسئله مهم در این کشور تبدیل شود. در شهر اوزاکای ژاپن هتلی وجود دارد که اتاق های آن در حقیقت کپسول های بزرگی هستند که به اندازه یک نفر جا دارند و به هر شخص اجازه می دهند که به راحتی بخوابد. شخص حاضر در این کپسول یک صفحه کنترل در اختیار دارد که می تواند میزان روشنایی و همچنین حرارت را در این کپسول با آن تعیین کند.

 

عجیب ترین هتلهای جهان

 

هتل یخی

این هتل در کشور کانادا در حقیقت یک سازه یخی غول آسا است که تمامی سازه ها در آن از جنس یخ است. به غیر از سرویس های بهداشتی که جدا شده و دارای سیستم گرمایشی هستند و اتاق هایی که دارای سیستم حرارتی هستند بقیه بخش های هتل بسیار سرد بوده و عمدتا دمای هوا در حدود زیر صفر است. برای استراحت در این هتل شما به یک کیسه خواب مخصوص نیاز دارید و در غیر این صورت دچار یخ زدگی شدن یک اتفاق بسیار محتمل است. این هتل از اولین هفته ماه ژانویه تا آخرین هفته ماه مارس وجود دارد و سپس آب می شود.

 

عجیب ترین هتلهای جهان

 

هتل آدم کوچولو ها

هتل مورد نظر در کشور نیوزلند در حقیقت لوکیشن بازمانده از فیلم ارباب حلقه ها است که در آن گونه از موجودات کوچک وجود داشتند و در خانه هایی کوچک زندگی می کردند. در حال حاضر این خانه به یک جاذبه توریستی تبدیل شده است و سالانه افراد زیادی از علاقه مندان به این فیلم با سفر به این کشور مدتی را در این خانه می گذرانند.

 

عجیب ترین هتلهای جهان

 

هتل درختی

در قلب جنگل های اسکاندیناوی در سوئد هتل ها و اتاق هایی وجود دارد که در قلب درختان ایجاد شده اند و به راحتی می توانند حس افراد جنگلی را به شما القا کنند.البته میهمانان باید غذای خود را بر روی آتش درست کنند و تنها وسیله نورانی در این اتاق ها شمع هایی هستند که در آن تعبیه شده است .

 

عجیب ترین هتلهای جهان

 

هتل زیر آبی

در دنیا چندین هتل زیر آبی وجود دارد که در مناطقی همچون دریای مدیترانه، سواحل شرقی و غربی آمریکا و همچنین اقیانوس هند وجود دارند. یکی از معروفترین هتل های زیر آبی جهان در نزدیکی جزایر فیجی در جنوب اقیانوس قرار دارد. این هتل که به نام " Poseidon " که به معنای " خدای دریا " در یونان باستان است، نام گذاری شده است به مسافرین این امکان را می دهد که در مجموعه ای که در زیر آب احداث شده است به راحتی حرکت کرده، غذا بخورند و در عین حال از مناظر اطراف لذت ببرند. این منطقه یکی از مناطق پر کوسه جهان است که شما می توانید بسیاری از آنها را از پشت شیشه و با امنیت کامل مشاهده کنید.

 

عجیب ترین هتلهای جهان

 

هتل نفتی مالزی

این سکوی نفتی که سال های پیش کار می کرده است حال تغییر کاربری داده و به یک هتل تبدیل شده است. این هتل در میان سه عدد از مجموعه جزایر مالزی در اقیانوس ارام قرار دارد. این هتل دارای اتاق های راحت و بسیار زیبا ست و بیشتر افراد برای قواصی به این هتل می آیند. /باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
نخستین سامانه رزرو تمام آنلاین هتلهای ایران و جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین برادر و خواهر جهان + عکس



 

 

عجیب ترین برادر و خواهر جهان + عکس

 

یک دختر آمریکایی با ۶۹ سانتی متر قد و با ۲۲ سال سن، توانست رکورد کوچکترین زن جهان گینس را از آن خود کند.

به گزارش تکناز ، بریجت جردن، کوچکترین زن جهان، دانشجوی کالجی در ایالت ایلیونز آمریکا است و سرگرمی اش رقص و انجام ورزشهای شاد است.

بریجت به همراه برادر کوچکترش که ۲۰ سال سن و ۹۸ سانتی متر قد دارد کوچکترین خواهر وبرادر جهان محسوب می شوند.

براد جردن که ورزشکار است همراه با خواهرش در کالجی در ایالت ایلونیز تحصیل می کند..... / سایت خبری تحلیلی تابناک