اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عجیب‌ترین وسیله‌های نظافتی +عکس



عجیب‌ترین وسیله‌های نظافتی +عکس

تمیز کردن خانه همیشه به عهده خانم ها بوده است و آن ها از وسیله های مختلفی برای اینکار استفاده می کنند ولی در طول تاریخ برای راحتی کارهای خانه دستگاه های جدید اختراع شده است که برخی مانند اتو یا ماشین لباسشویی هنوز استفاده می شوند ولی برخی تنها ایده های شکست خورده و عجیب بوده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ابداع وسیله ای برای راحتی کارهای خانه همیشه در ذهن مخترعین بوده است تا آنجایی که آن ها توانستند دستگاهی مانند جاروبرقی را اختراع کنند ولی در این میان طرح هایی هم  بوده است که بسیار عجیب و غیر عادی هستند.

** لباس زمین شوی

 

اخبار,عجیب‌ترین وسیله‌های نظافتی

 

یکی از این وسیله های عجیب برای اولین بار در چین وارد بازار شد. این وسیله تمیز کاری در اصل یک لباس نوزاد است که در قسمت شکم و دست آن دستمال های زمین شوی دوخته شده است. در این حالت زمانی که بچه ها چهار دست و پا در خانه حرکت می کنند تمام زمین تمیز و پاک میشود. با این لباس حتی جای دست بچه نیز روی زمین نمی ماند چون او خودش آنها را تمیز می کند.

** ماشین آدم شویی

 

اخبار,عجیب‌ترین وسیله‌های نظافتی

 

اگر ماشین لباسشویی وجود دارد چرا نتوان یک ماشین آدم شویی نیز داشت. این دلیلی بود تا شرکت سانیو نزدیک به 40 سال پیش به فکر درست کردن ماشین انسان شویی بیافتد. در این دستگاه شما باید از دریچه بالایی ان وارد شده و درون ماشین می نشستید. سپس دسنگاه یک چرخه شست شو را اجرا می کرد و ابتدا بدن را شسته سپس آب می کشید. در صورت درخواست این دستگاه همچنین می توانست یک ماساژ مناسب هم بدهد. در انتها شما تمیز وسرحال از دستگاه خارج می شدید.

** تخت خواب اتوماتیک

 

اخبار,عجیب‌ترین وسیله‌های نظافتی

 

درست کردن تختخواب آن هم زمانی که تازه از خواب بیدار شده اید یکی از سخت ترین کارهای دنیاست ولی دستگاه های خودکار در این کار می توانند به کمک شما آیند. چند سال پیش از تختی رونمایی شد که می توانست پس از بیدار شدن فرد کاملا خود را جمع و جور کند و پس از دو دقیقه این کار را انجام میداد. این تخت البته به خاطر هزینه زیادی که برای ساخت ان لازم بود هیچگاه تولید انبوه نرسید.

** جارو برقی توپی

 

اخبار,عجیب‌ترین وسیله‌های نظافتی

 

جارو برقی ها نیز در طول تاریخ تغییرهای مختلفی داشته اند اما یکی از عجیب ترین جارو برقی هایی که تا به حال تولید شده است جاروبرقی توپی است. این جارو برقی به صورت خودکار از روی پایه جدا می شود و خانه را تمیز می کند و سپس برای شارژ به پایه خود برمیگردد. البته این جارو برقی یکی از بدترین ایده های دنیا به شمار می آید چرا که این توپ نمی تواند همه خانه را درست تمیز کند و همچنین وسیله های بسیاری را در خانه می شکند و خراب می کند.

** جاروهای کفشی

 

اخبار,عجیب‌ترین وسیله‌های نظافتی

 

در ابتدا به لباس های کودکانی پرداختیم که خانه راتمیز می کردند اما این بار سراغ کفش های جارو برقی می رویم که به صورت شارژی کار کرده و با هر قدم شما بخشی از خانه تمیز می شود. این کفش برای هر سایزی کار می کند ولی هر چند ساعت باید شارژ شود تا بتواند کار مکش را انجام دهد. در زیر این کفش منفذهایی وجود دارد که کار مکش را انجام می دهند./باشگاه خبرنگاران

 

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب‌ترین وسیله های شبیه گیتار +عکس



اخبار گوناگون - عجیب‌ترین وسیله های شبیه گیتار +عکس

موتور سیکلت، تابوت و .... تنها گوشه ای از عجیب ترین وسیله هایی هستند که در دنیا به شکل گیتار وجود دارند.

نوای گیتار برای هر کسی می تواند زیبا باشد و خواهان زیادی دارد. بسیاری با حضور در کلاس های مختلف گیتار را می آموزنند و عده ای دیگر هم تنها از رو علاقه آن را خریداری می کنند و خودشان یاد می گیرند اما همیشه گیتار یک وسیله موسیقی نیست و می تواند از این فاز خارج شده و شکلی جالب به خود بگیرد. در این مطلب بیشتر با این وسیله های جالب روبرو آشنا می شویم.

 

اخبار , اخبار گوناگون , گیتار

تابوت
"جان گراهام" موسیقی دانی است که این دنیا را به همراه آلات موسیقی ترک کرد. این مرد که در سال  2012 جانش را از دست داد درون یک تابوب به شکل گیتار خوابانده شد و سپس دفن گردید. این مرد از سن 16 سالگی همراه با گیتار بزرگ شده بود و در طول حیاتش آهنگ های بسیاری را با استفاده از گیتار ساخته بود.

 

اخبار , اخبار گوناگون , گیتار

موتور سیکلت
گیتار همانطور که گفتیم همیشه برای نواختن نیست، گاهی اوقات می توان حتی روی آن سوار شد و به سفری درون شهری رفت. در سال 1981 هنرمندی به نام "ری نلسون" موتورسیکلتی درست کرد که ایده اصلی آن از روی گیتار گرفته شده بود زیرا بدنه این موتورسیکلت دقیقا به مانند یک گیتار بسیار بزرگ بود. این موتورسیکلت گیتاری بر روی یک بدنه یاماها 650 سوار شده است و در سال های 1981 و 1982 طرفدران بسیاری در خیابان های سانفرانسیسکو برای خود پیدا کرده بود. این موتورسیکلت هنوز هم سالم است اما کمتر از آن استفاده می شود.

 

اخبار , اخبار گوناگون , گیتار

جنگل گیتاری
یک کشاورز آرژانتینی به خاطر زنده نگه داشتن یاد همسرش که در سال 1977 فوت شده است جنگلی را به شکل گیتار ساخت. این گیتار بزرگ از 7 هزار درخت زنده تشکیل شده است و بیش از 800 متر طول آن است. این کشاورز 72 ساله هر روز به این باغ رسیدگی می کند تا مبادا روزی بخشی از آن خراب شود. این جنگل یکی از آثار گردشگری آرژانتین شده است و روزانه افراد زیادی با استفاده از بالگرد از آن بازدید می کنند.

 

اخبار , اخبار گوناگون , گیتار

خودروی گیتاری
"جی اوهربرگ" یک هنرمند است که تا به حال خودروهای بسیاری را شخصی سازی یا به گفته جوان ها اسپرت کرده است. این هنرمند که این روزها کار و بار بسیار خوبی دارد به خاطر درست کردن طولانی ترین لیموزین دنیا نامش در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است اما چیزی که او را در لیست ما قرار می دهد خودروی گیتاری او است که نزدیک به 7 متر طول دارد. این خودرو که مجوز حضور در خیابان ها را نیز دارد به خاطر زنده نگه داشتن یاد بزرگترین نوازندگان گیتار تاریخ ساخته شده است.

 

اخبار , اخبار گوناگون , گیتار

قایق گیتاری
"جوش پایک" یک خواننده استرالیایی است که در سال 2008 برای ساخت کلیپ یکی از قطعاتش دست به ابتکاری جالب زد. این مرد با کمک چند متخصص قایقی به شکل گیتار ساخت که کاملا قابلیت روی اب ماندن را داشت و به راحتی در آب حرکت می کرد. البته تنها یک روز این قایق در آب شناور بود از آن پس به موزه موسیقی استرالیا رفت و در آن جا باقی ماند.

 

اخبار , اخبار گوناگون , گیتار

خانه گیتاری
در میان شهر بی ذوق و هنر جورجیا خانه ای قرار دارد که منظره این شهر را کمی تغییر داده است. خواننده گیتاریستی که در این شهر زندگی می کند خانه رویایی خود را به شکل یک گیتار ساخته است. "الویس کاردین" می گوید طرح این خانه را برای اولین بار در خواب دیده است و از همان زمان یعنی سال 1971 کار ساخت آن را آغاز کرده است. این خانه پس از 16 سال و در حالی که تنها همین خواننده مشغول ساخت آن بود به پایان رسید. طول این خانه 33 متر لوده و تماما از چوب ساخته شده است.
اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران