اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عجیب‌ترین همبرگر را میل كنید!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

عجیب‌ترین همبرگر را میل كنید

صاحب رستوران خلاقی كه ساندویچ همبرگر با 6000 كالری درست می‌كند مدعی است روزانه چندین سفارش از این غذای حجیم دارد كه اكثر سفارش‌دهندگان جوان‌ها و نوجوان‌ها هستند.

رستوران «گورنمنت» در «بریستول» انگلیس، همبرگری درست می‌كند كه 456 گرم گوشت پرچرب دارد و در كنارش سیب زمینی سرخ كرده و پوره قرار می‌دهد.

به گفته كاركنان این رستوران با این‌كه ساندویچ آنها چهار برابر حد عادی كالری روزانه هر شخص انرژی دارد، سفارش‌های زیادی برای درست كردن آن می‌گیرند.

صاحب رستوران برای افرادی كه بتوانند این ساندویچ بسیار سنگین را تا انتها بخورند جایزه‌ای در نظر گرفته است كه هنوز هیچ‌كس نتوانسته به آن دست پیدا كند./جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
(حتما مشاهده كنید)ماجرای عجیب پدرومادری كه ناصبی بودند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غذای گوشتی را با سبزی میل كنید



 

غذای گوشتی را با سبزی میل كنید

 

 

استفاده از مواد گوشتی كه سرشار از پروتئین هستند، باید همراه با سبزیجات و ماهی كه حاوی آنتی‌اكسیدان هستند مصرف شوند.

 


دكتر فریده زارعی در گفتگو با ایسنا گفت:‌ استفاده از مواد گوشتی سرشار از پروتئین همراه با موادی كه حاوی آنتی‌اكسیدان هستند، می‌توانند اثرات مضری را كه در هنگام پختن و سرخ شدن مواد ایجاد شده‌اند را از بین برده یا كاهش دهند.

 


دكتر زارعی افزود:‌ موادی كه سرشار از پروتئین هستند، هنگامی كه پخت یا كباب می‌شوند، سرطان‌زا هستند كه علت اصلی این مساله ایجاد مواد شیمیایی است.

 


در همین راستا توصیه می‌شود كه این مواد پروتئینی در كوتاه‌مدت سرخ و كباب شوند.... /  جام‌جم آنلاین