اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عجیب‌ترین سایت‌های همسریابی جهان



اخبار,اخبار اجتماعی,همسر یابی

سایتی که برای به هم رساندن زنان و مردان تاسیس شده؛ ابتدا از شما درباره علایق‌تان در مورد سالاد خواهد پرسید. این‌که گوجه دوست دارید یا نه، سرکه بالزامیک می‌پسندید یا آبغوره و نیز میزان روغن زیتون.

سایت‌های همسریابی، درست یا غلط و مطابق میل ما یا خلاف آن، حالا دیگر به یکی از ابزارهای آشنایی دختر و پسرها تبدیل شده و هستند کسانی که یار را از محیط صفر و یک پیدا کرده و می‌کنند.

 

آش آن‌قدر شور شده که دولت دست به کار شده و سایت «همسان گزینی» به راه‌انداخته تا از بلبشوی سایت‌های غیرمجاز و سوءاستفاده‌گر بکاهد.

در این شرایط، جام جم سرا به سمت سایت‌هایی رفته که در دنیا برای آدم‌ها شریک زندگی عجیب و غریب پیدا می‌کنند. منبع این گزارش سایت ODDEE است که مطالب عجیب، سوژه اصلی گزارش‌های آن است.

سایت‌های ترسناک
اولین سایت سایتی برای به هم رساندن روح‌های مجرد است. کسانی که به صورت مجرد می‌میرند، می‌توانند به این سایت بروند و روحی مناسب خودشان پیدا کنند. در این سایت جنسیت شما پرسیده می‌شود و آن گاه این سوال مطرح می‌شود که دوست دارید این روح چند سال پیش از دنیا رفته باشد.

 

امکان انتخاب تاریخ‌های قدیمی مثل 180 سال پیش هم وجود دارد. نوع مرگ را هم می‌توانید انتخاب کنید و در نهایت این سایت است که براساس دیتابیس خود، روح دیگری را به شما معرفی می‌کند.

 

البته روشن نیست این دیتابیس از کجا به دست آمده چون به نظر نمی‌رسد هیچ روحی، آن‌قدر بیکار باشد که بخواهد در «ghostsingle» ثبت‌نام کند.

 

تا حرف از روح است؛ از سایتی هم بشنوید که برای احضارگران روح و آشنایی آنها با هم ایجاد شده است. این سایت درست شده تا کسانی که به روح و مسائل پیرامونی آن علاقه دارند، بتوانند یکدیگر را بسادگی پیدا کنند و تجربیات خود را با هم به اشتراک بگذارند. به فهرست سایت‌های همسریابی با تم ترسناک، سایتی را هم اضافه کنید که افراد فعال در صنعت مرگ را با هم آشنا می‌کند.

 

افرادی که به دلیل سر و کله زدن با مردگان و داشتن شغل‌هایی مثل مرده‌شویی برای مردم عادی کمتر جذاب هستند و برای همین، این که بتوانند همدیگر را پیدا کنند؛ گزینه خوبی برای رفع تنهایی‌شان است.

همسریابی براساس ژن
دومین سایت برای کسانی مناسب است که به علم اعتقاد زیادی دارند و می‌خواهند سرنوشت خود را دست علوم فیزیولوژیک بسپارند. «ژن پارتنر»، سایتی است که تلاش می‌کند بین افرادی که با هم تناسب ژنتیک دارند ارتباط برقرار کند.

 

در این سایت شما باید حدود 250 دلار که معادل 800هزار تومان است پول بدهید تا آزمایشی از ساختار ژنتیک شما گرفته شود و پس از بررسی‌های لازم فهرست افرادی که برای ازدواج با شما از نظر ژنتیک مناسب هستند در دست شما خواهد بود.

 

البته در نظر داشته باشید که سایت در قبال پولی که می‌گیرد تضمینی بابت این‌که شما به آن افراد علاقه‌مند هم باشید یا این‌که این افراد علاقه‌ای به ارتباط با شما نشان بدهند نخواهد داد.

سایت‌هایی برای محرومان
اما در میان این سایت‌ها هستند سایت‌هایی که اگرچه ایده عجیبی دارند ولی در نهایت، قصدشان کمک به کسانی است که به دلیلی نمی‌توانند رابطه خوبی ایجاد کنند. پیش از این نمونه‌ای از این سایت‌ها را دیدیم (برای افراد فعال در صنعت مرگ) سه سایت دیگر در این زمینه وجود دارد. اولی برای کسانی است که تصور می‌کنند زشت هستند و به این دلیل تعامل اجتماعی‌شان دچار خدشه شده است.

 

دومی برای کسانی که چاق هستند و با معیارهای امروزین صنعت مد در جهان، جایی در میان افراد زیبا ندارند. سومی هم برای کسانی که حساسیت‌های غذایی دارند و سر میز غذا مدام از نمی‌خورم و نمی‌توانم بخورم حرف می‌زنند.

سایت‌های مبتنی بر علاقه خاص
در نهایت هم بشنوید از سایت‌های مبتنی بر علاقه. نخست سایتی که برای به هم رساندن زنان و مردان تاسیس شده؛ ابتدا از شما درباره علایق‌تان در مورد سالاد خواهد پرسید. این‌که گوجه دوست دارید یا نه، سرکه بالزامیک می‌پسندید یا آبغوره و نیز میزان روغن زیتون.

 

چنین اطلاعاتی که ممکن است به نظر شما فقط برای مدت کوتاهی در رستوران به کار بیاید، مورد استفاده بانک اطلاعاتی این سایت قرار می‌گیرد تا در نهایت بتواند جفت مناسبی برایتان پیدا کند.

 

البته باید فکر این را هم بکنید که اگر در سال‌های آینده، فرزندانتان از شما بپرسند که چگونه و کجا با هم آشنا شدید؛ آیا از آشنا شدن براساس گوجه، سرکه و روغن زیتون شرمسار نخواهید شد؟

دوم؛ سایتی که واقعا از روش عجیبی برای آشنایی استفاده می‌کند. در هنگام ورود به این سایت باید با استفاده از گالری عکس‌ها، پوشک‌های بچه مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و آنگاه سایت، با استفاده از نظرات دیگر کاربران، فرد مناسب را به شما معرفی خواهد کرد و در نهایت سایت عجیب دیگری که برای علاقه‌مندان به نینجا (نوعی سبک خاص از حرکات و رفتارهای رزمی) تهیه شده است.

با این همه، جای این سوال باقی است که آیا سایت‌هایی که بر اساس نوع خاصی از علاقه یا رفتار یا حتی شغل که طبیعتا بخش کوچکی از زندگی را در برمی‌گیرد؛ افراد را به هم معرفی می‌کنند ابزار درستی برای آشنایی و ازدواج است. جواب، هر چه باشد چیزی از عجیب‌بودن این سایت‌ها نخواهد کاست.

اخبار اجتماعی - تابناک


ویدیو مرتبط :
سایت های همسریابی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین خانه های جهان به روایت تصویر