اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عاملان یک جنایت قبل از کشف جسد دستگیر شدند



عاملان یک جنایت قبل از کشف جسد دستگیر شدند

۲مرد و یک زن که راننده یک خودروسواری را به طرز فجیعی کشته بودند قبل از کشف جسد دستگیر شدند این درحالی است که تحقیقات پلیس برای پیداکردن جسد راننده، ادامه دارد.

به گزارش خراسان، چندی قبل اعضای یک خانواده با مراجعه به پلیس آگاهی از مفقودشدن یکی از اعضای خانواده خود خبر دادند.آنان گفتند: پدر خانواده با خودرو پیکان از منزل خارج شده اما دیگر بازنگشته است. حدود یک هفته بعد از اعلام مفقودی، خودرو پیکان مورد ادعای این خانواده درحالی که در یکی از خیابان های شهر و بدون صاحب رها شده بود کشف شد. بررسی های پلیسی بیانگر آن بود که بوی تعفن جسد یک انسان در داخل خودرو وجود دارد اما هیچ اثری از جسد داخل این خودرو نبود این درحالی بود که چند لکه خون نیز داخل خودرو مشاهده شد.

این گزارش حاکی است: با توجه به احتمال وقوع جنایت، قاضی درویش زاده (رئیس مجتمع قضایی شهید قدوسی) دستور داد تا این پرونده به طور ویژه در شعبه ۸۰۹ رسیدگی شود. قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) که با دقت به بررسی پرونده پرداخته بود دستور داد تا کارآگاهان آگاهی با استفاده از شگردهای پلیسی، آخرین افرادی را که با راننده پیکان در تماس بوده اند شناسایی کنند. اقدامات محرمانه پلیس آگاهی که با نظارت مستقیم مقام قضایی همراه بود موجب شد تا ۲مرد و یک زن در این رابطه شناسایی و دستگیر شوند. متهمان این پرونده که صبح روز گذشته در مجتمع قضایی قدوسی توسط قاضی شاکر محاکمه می شدند به قتل راننده پیکان با انگیزه های خاص، اعتراف کردند و اظهار داشتند جسد راننده را داخل چاهی در اطراف مشهد انداخته اند. در پی اعترافات متهمان، قاضی ویژه قتل عمد دستور داد کارآگاهان با همکاری ماموران آتش نشانی برای پیداکردن جسد به محل اعلام شده از سوی متهمان عزیمت کنند.

این گزارش حاکی است: بعدازظهر روز گذشته، متهمان به پلیس آگاهی منتقل شدند تا مکان انداختن جسد را نشان بدهند./خراسان

 


ویدیو مرتبط :
کشف جسد شاه انگلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاملان جنایت باغی در پاکدشت دستگیر شد



عاملان جنایت باغی در پاکدشت دستگیر شد

فرمانده انتظامی پاکدشت از دستگیری عوامل جنایت باغ شهریار خبرداد.

سرهنگ نیکجو با بیان اینكه هفته گذشته بر اساس تماس‌های مردمی ماموران در جریان وقوع درگیری در یک باغ و شلیک گلوله قرار گرفتند، گفت: اکیپی از ماموران پلیس در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینكه ماموران پس از حضور در محل و بررسی، جسد یک مرد را در باغ پیدا کرد که به وسیله شلیک گلوله از پای درآمده بود گفت: بر این اساس ماموران تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل حاضر شدند و در تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی دریافتند كه این فرد بر اثر درگیری با دونفر که دارای اختلاف قبلی بوده‌اند به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی پاکدشت با اشاره به اهمیت موضوع گفت: ماموران پلیس در اقداماتی فنی پس از شناسایی مظنونان‌، آنان را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازجویی از این دو متهم دریافتند كه این دونفر با مقتول دارای اختلاف قبلی بوده و در روز حادثه درون یکی از باغ‌های اطراف شهر پاکدشت با مقتول درگیر شده بودند و یکی از این افراد که همراه خود اسلحه شکاری داشت هنگامی که قصد شکستن شیشه به وسیله اسلحه را داشت ناخواسته تیر شلیک می‌كند.

نیکجو تاکید کرد: درحال حاضر متهمان به دستور مقامات قضایی در بازداشت هستند./ایسنا