اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عاملان آزار دختر بیمار دستگیر شدند



فرمانده انتظامی خراسان رضوی، از دستگیری 3 جوان پیکان سواری خبر داد که متهم به آزار دختر "فراموشکار" هستند.

سردار امیری مقدم گفت: هفته قبل دختری که مبتلا به بیماری "فراموشکاری موقت" بود به همراه پدرش به پلیس مراجعه کرد ومدعی شد که توسط 3 جوان، ربوده شده و مورد آزار قرار گرفته است.

 

وی اضافه کرد:بلافاصله تحقیقات پلیس آغاز و مشخص شد که متهمان دختر 23ساله را هنگامی که برای خرید از منزل بیرون رفته و در مسیر بازگشت راه خانه را گم کرده بود،سوار پیکان کرده اند و با کشاندن وی به بیابان های اطراف طرقبه و شاندیز او را مورد آزار قرار داده اند.

 

با آن که هیچ سرنخی از متهمان وجود نداشت اما حساسیت موضوع، ماموران انتظامی را بر آن داشت تا با انجام یک سری تحقیقات فنی و تخصصی، عملیات گسترده ای را برای شناسایی متهمان آغاز کنند تا این که اطلاعاتی از یکی از متهمان این پرونده به دست آمد و ماموران انتظامی جوان 28ساله ای را دستگیر کردند.

 

سردار امیری مقدم تصریح کرد: متهم مذکور در بازجویی ها 2 همدست دیگر خود را نیز به پلیس معرفی کرد که آنان نیز در یک عملیات هماهنگ در مشهد دستگیر شدند. وی افزود: با صدور دستورات قضایی، بررسی های پلیس در این باره همچنان ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - خراسان

 


ویدیو مرتبط :
تروریست های ارتش ازاد سوریه در حال آزار اذیت یک بیمار روانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زوجی به اتهام آزار دختر خوانده‌شان دستگیر شدند



زوجی به اتهام آزار دختر خوانده‌شان دستگیر شدند

پلیس آمریكا زوجی را به اتهام كودك‌آزاری و حبس دختر خوانده‌شان در انبار دستگیر كرد.

بنابراعلام پلیس ایالت «اوهایو» آمریكا، این زوج مدت دو هفته بوده است كه دختر خوانده 12 ساله‌شان را با دست‌وپاهای بسته در انبار حبس كرده بودند.

پلیس محلی ایالت «اوهایو» پس از دریافت تماس فرد ناشناسی مبنی بر وقوع این كودك‌آزاری به محل مورد نظر اعزام شد و این دختر را در انبار منزل پیدا كرد. پلیس پس از پیدا كردن این دختر، این زن و مرد را به اتهام كودك‌آزاری و به خطر انداختن جان این كودك متهم شناخت.

مقامات بیمارستان پس از معاینه این دختر كه نامی از او فاش نشده‌است، اعلام كردند: چندین اثر زخم بر روی دست‌ها، پاها و كمر این دختر وجود داشته است.

این دختر همچنین به پلیس گفت: پدر و نامادری‌ام برای تنبیه كردن، من را داخل انبار حبس كرده بودند.

به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، پلیس اوهایو پس از دستگیری دو متهم، این دختر و پنج خواهر و برادر دیگرش را به مركز نگهداری كودكان بی‌سرپرست منتقل كردند./ایسنا