اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عاقبت رفاقت با مرد شیطان پرست/مرگ پایان ساعت‌‌ها تجاوز جنسی در تاریکی شب



اخبار,اخبار حوادث ,تجاوز جنسی

 

اخبار حوادث - عاقبت رفاقت با مرد شیطان پرست/مرگ پایان ساعت‌‌ها تجاوز جنسی در تاریکی شب

به گزارش پلیس نیوتن، قاتل بیرحم پس از ضرب و شتم دوست خود در کمال آرامش پس از تجاوز او را به قتل رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از آسوشیتدپرس؛ شرمن هومو ۳۴ ساله پس از وارد شدن به منزل مسکونی "مگی دیویس" ۳۱ ساله در شهر نیوتن واقع در کارولینای شمالی و ضرب و شتم وحشیانه پس از ساعت‌ها تجاوز وحشیانه، او را با فشردن گلو خفه کرد. 
 
به گزارش این خبرگزاری، جسد "مگی دیویس" مشاور مدرسه راهنمایی در حالی که آثار ضرب و شتم بر روی بدنش مشاهده می‌شد، توسط پلیس پس از گزارش مفقودی وی کشف شد. 
 
شرمن هومو پس از دستگیر شدن در حالی که در مقابل دوربین ملی خبرنگاران لبخند می‌زد، برای ادامه تحقیقات و بازجویی به اداره پلیس منتقل شد. 
 
تحقیقات اولیه پلیس حاکی از آن است که شرمن هومو پیش‌تر به اتهام تجاوز به عنف و جرایم جنسی نیز بازداشت و سابقه محکومیت نیز داشته است. 
 
اولین جلسه دادگاه وی پس از تعطیل شدن پرونده وی در دادگاه محلی در نیوتن تشکیل خواهد شد.

گفتنی است،‌برخی ها معتقدند که شرمن دوستش را به خاطر عقاید خرافه شیطانی خود پس از مورد تجاوز قرار دادن به قتل رسانده است.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
تجاوز جنسی و عاقبت زناکار و گناه جنسی +۱۸

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ، پایان مزاحمت مرد جوان برای زن شوهردار



تجاوز,قتل,اخبار حوادث,زن شوهردار

 

فرمانده انتظامی بندر انزلی از دستگیری زوجی به اتهام قتل مرد جوانی در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ رحیم شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان (ایسنا)، دراین‌باره گفت: در پی اعلام مفقودی «امین» 23 ساله توسط پدرش به هویت «جعفر» 48 ساله با خودروی پژو، بررسی موضوع در دستور كار كارآگاهان پلیس آگاهی انزلی قرار گرفت.

شعبانی افزود: عوامل پلیس آگاهی در این راستا با بسیج نیروها در كمتر از یك ساعت خودروی اعلامی را درحالی كه بدون صاحب در محلی متروكه رها شده بود، كشف كردند اما در بررسی اولیه از خودرو آثاری مبنی بر احتمال به سرقت رفتن خودرو به دست نیاوردند.

 

فرمانده انتظامی انزلی اظهارداشت: كشف خودروی فرد مفقودشده در محل متروكه برای پلیس جای سوال باقی گذاشت كه به چه علتی خودرو در آن محل رها شده است و همین موضوع ظن ماموران پلیس آگاهی را بر آن داشت كه احتمال بروز جنایتی در پشت این فقدان قوت گرفت.

 

شعبانی با بیان اینكه پلیس آگاهی تحقیقات خود را روی اظهارات پدر فرد مفقودی معطوف كرد به ایسنا گفت: ماموران با بررسی اظهارات پدر فرد مفقودشده به زوج جوانی به نام‌های كیانوش و هانیه مشكوك شدند.

 

وی ادامه داد: در تحقیقات آدرس محل سكونت هانیه و شوهرش شناسائی شد و پس از اخذ دستورقضائی از منزل آنان بازرسی شد و آثاری از وقوع جنایت به دست آمد.

 

شعبانی با بیان اینكه «كیانوش» 19 ساله و «هانیه» 17 ساله در تحقیقات اولیه منكر هرگونه اتفاقی در منزل خود شدند، خاطرنشان‌كرد: سرانجام كیانوش پس از ارائه مدارك از سوی كارآگاهان راهی جز اعتراف ندید و زبان به بیان جنایتی هولناك گشود و معترف شد به همراه همسرش نقشه قتل «امین» را طراحی و در منزل‌شان به مرحله اجرا در آورده است.

 

به گفته وی، امین مدتی قبل از ازدواج با هانیه با وی در ارتباط بوده و پس از ازدواج نیز علی‌رغم مخالفت هانیه مزاحمت‌های وی ادامه داشته تا اینكه كیانوش و هانیه با طرح نقشه‌ای امین را به خانه‌شان كشانده و وی را به قتل رسانده‌اند.

فرمانده انتظامی بندر انزلی گفت: «كیانوش» در اعترافات خود به ماموران گفت در سه روز گذشته نتوانسته به راحتی چشمانش را ببندد و وجدانی نگران از انجام این جنایت داشته است./ایسنا