اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عارف:​اخلاق قربانی اهداف سیاسی نشود



اخبار,اخبارسیاسی,عارف

 

 اخبار  سیاسی  - حوزه و دانشگاه از برچسب زنی به یکدیگر خودداری کنند
عارف:​اخلاق قربانی اهداف سیاسی نشود

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سیاست اسلامی باید مبتنی بر اخلاق باشد و در این بین نباید اخلاق قربانی اهداف سیاسی، تنگ نظریها و خودخواهی ها شود.

محمد رضا عارف عصر سه شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه قم ، خواستار درک شرایط کشور و همیاری دولت شد و بیان داشت: نقد دولت واجب است اما باید نقد مشفقانه با هدف اصلاح و رفع مشکل باشد و در نقد شرایط دولت را در نظر داشته باشیم که با چه مشکلاتی روبرو است.

 

وی ابراز داشت: در بودجه سال 93 قیمت هر بشکه نفت 100 دلار برآورد شده بود و این رقم اکنون به زیر 60 دلار رسیده است لذا مشکلاتی را در عملکرد دولت خواهیم دید و شاید امکانات رفاهی دانشجویان نیز کاهش یابد از این رو باید شرایط کشور را درک کنیم اما این امر مانع از نقد نیست. وی با اشاره به این که دانشجو باید دغدغه منافع ملی و نظام را داشته و نقد دانشجویی در دانشگاه ها شکل گیرد افزود: جوانان آرمان خواه می توانند در آینده میان مدت و دراز مدت برنامه ریزان و تصمیم سازان کشور را راهنمایی کنند که مسیر آینده را روشن تر پی ریزی نمایند و هر دولتی به کمک دانشجویان نیاز دارد.

* انقلاب ما هیچ رابطه ای با خشونت نداشته است
عارف در ادامه با اشاره به مطرح شدن نامگذاری روز مقابله با خشونت و افراط گرایی در شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از سخنان سال گذشته رییس جمهوری در سازمان ملل متحد ابراز داشت: دکتر روحانی سال گذشته در چنین روزی پیشنهاد دنیای عاری از خشونت را به عنوان نماینده یک انقلاب فرهنگی مطرح کرد و این در حالی می باشد که امروز دنیای اسلام از خشونت و افراط گری هزینه های بالایی متحمل شده است. وی افزود: گروه های افراطی به اسم دین، دین را نابود می کنند و اوج این گروه های افراطی گروه داعش است و بهترین مکان برای ترویج فرهنگ و تبین مبارزه با افراط گری و دنیای عاری از خشونت دانشگاهها و محافل علمی است. وی هم چنین تاکید کرد که انقلاب اسلامی ما هیچ رابطه ای با خشونت نداشته است و همواره دوری از خشونت را ترویج می کرده است.

*حوزه و دانشگاه از برچسب زنی به یکدیگر خودداری کنند
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به 27 آذرماه سالروز شهادت دکتر مفتح اظهار داشت: او در تمام عمر علمی خود تحقق آرمان های انقلاب را در دانشگاه و حوزه دنبال می کرد و سعه صدر و تحمل دانشجو و برخوردهای تند جوانان مهمترین ویژگی آن شهید بود. وی با اشاره به موضوع وحدت حوزه و دانشگاه ابراز داشت: این نگاه، نگاه اسلام است و در قرن های ابتدایی اسلام فعالیت های حوزوی و معرفتی و فعالیت های علمی و فیزیکی در محیط حوزه های علمیه انجام می شد و دانشمندان علم روز، در فقه و اصول هم سرآمد بودند و نباید بین دوبال اصلی حوزه و دانشگاه فاصله بیفتد.

وی گفت: حوزه و دانشگاه در مشی امام راحل دو بال کشور هستند و باید در راستای تحقق حوزه و دانشگاه گام های اساسی برداشته شود و رهبر معظم انقلاب هم از دوران ریاست جمهوری این نگاه را داشته و ارتقای علمی دانشگاه ها و آزاد اندیشی دانشجویان جزئی از مطالبات اصلی ایشان است. عارف در ادامه سخنان خود ، تاکید رهبر معظم انقلاب نسبت به ایجاد کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها را مورد اشاره قرار داد و افزود: در این زمینه تنگ نظری هایی را در دانشگاه ها شاهد بودیم و باید در راستای منویات ایشان در زمینه کرسی های آزاد اندیشی اقدام شود.

وی بیان داشت: مزیت ما نفت نیست، مزیت ما نیروی انسانی و علم است و اگر می خواهیم به مطالبات مردم پاسخ گو باشیم باید به علم و دانش اهمیت قائل شویم و در این بین باید شاهد همکاری حوزه و دانشگاه با یکدیگر باشیم. وی با تاکید بر این که حوزه و دانشگاه باید از برچسب زنی به یکدیگر خودداری کنند ابراز داشت: اگر حوزه و دانشگاه در کنار هم باشند آینده انقلاب تضمین می شود و تلاش دشمن این است که این دو به یکدیگر برچسب ارتجاع و غرب گرایی بزنند اما نگاه بنیانگذار انقلاب و رهبرمعظم انقلاب اسلامی وحدت این دو قشر است و آن چه باید اتفاق بیافتد نسبت به آن چه انجام گرفته است فاصله زیادی دارد.

عضو محمع تشخصی مصلحت نظام بر آسیب شناسی روند وحدت حوزه و دانشگاه تاکید کرد و گفت: اگر بخواهیم به مطالبات مردم پاسخ گو باشیم و آرمان های انقلاب را ادامه دهیم باید حوزه ودانشگاه در کنار هم باشند و هیچ کدام احساس برتری نسبت به یکدیگر پیدا نکنند.

*پیام 24 خرداد که پیام تغییر در چارچوب ارزش ها و قانون اساسی بود
وی ابراز داشت: بر این باور هستیم که دانشجو باید در دانشگاه رشد کند و باید در دانشگاه دموکراسی را تمرین کند، دانشجو باید در دانشگاه افکار مختلف و مخالف خود را تحمل کند چرا که مسوولیت کشور در آینده بر دوش دانشجویان است. وی افزود: اگردانشجویان در دانشگاه ها آماده اداره کشور شوند خوب است اما اگر با اختلاف شاهد افترا و دشمنی باشیم ناموفق خواهیم بود و دانشگاه باید مرکزی برای تبادل افکار و بحث های چالشی در محیط صمیمانه باشد. عارف بیان داشت: در سال های اخیر دانشجویان و مدیران دانشگاه سعه صدر خود را از دست داده بودند اما اکنون فضا تغییر کرده است و پیام 24 خرداد که پیام تغییر در چارچوب ارزش ها و قانون اساسی بود به گونه ای پیش رفت که حتی کاندیداهایی که در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شکست خوردند احساس پیروزی کردند.

وی ادامه داد: حماسه 24 خرداد که بدست مردم اتفاق افتاد باید در دانشگاه ها الگو سازی شود و در آن حماسه شاهد بودیم که دانشجویان در فضایی سرد و بعضا امنیتی به میدان آمده و بزرگترهای خود را تشویق به حضور پرشور در انتخابات کردند. وی اظهار داشت: باید کاری کنیم که بمانیم تا موثر باشیم ، می توان برای کسب محبوبیت کوتاه مدت حرکت تندی را انجام داد اما بازنده خواهیم بود.

*تشکل های دانشجویی به سندهای بالادستی نظام توجه داشته باشند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود در جمع دانشجویان دانشگاه قم با اشاره به این که تشکل های دانشجویی باید به سندهای بالادستی نظام توجه داشته باشند تاکید کرد: تشکل ها باید به راهبردهای کلان کشور توجه کنند و به برنامه های دراز مدت چون سند چشم انداز، نقشه جامع علمی کشور و سایر اسناد بالا دستی توجه داشته باشند و جوانان دانشجو می توانند برنامه های مختلف کشور را عملیاتی کنند.

وی با بیان این که برای جذب حداکثری نیاز به کار تشکیلاتی داریم اظهار داشت: توصیه ام به همه دانشجویان آن است که در چارچوب قوانین و مقررات کار کرده و به همدیگر فعالیت تشکیلاتی را آموزش دهند. عارف تصریح کرد: یکی از دلایلی که احزاب در کشور به مفهوم واقعی شکل نگرفته آن است که کار تشکیلاتی کردن را آموزش نگرفته ایم و این رویه شاید در کوتاه مدت منافعی داشته باشد اما دراز مدت منفعتی در بر ندارد لذا اگر تشکیلات بوجود آید مسوولیت ایجاد می شود و بهترین مکان برای تمرین این رویه دانشگاه است که حرکات بر اساس آیین نامه های مصوب و جذب و تعامل با گروه های دیگر باشد.

*اساتید برجسته دانشگاهی در کاهش چالش های منطقه ای اثرگذار باشند
معاون اول رییس جمهوری دولت اصلاحات با اشاره به نامگذاری 25 آذر به عنوان روز پژوهش اظهار داشت: این نامگذاری، دیدگاه نظام را در ارتباط با پژوهش نشان می دهد و به اتکای اساتید بزرگوار و با انگیزه ای که در آموزش عالی در دهه اول انقلاب داشتیم رشد شتابانی در توسعه آموزش عالی داشتیم و امروز بیش از چهار و نیم میلیون دانشجو در دانشگاه ها تحصیل می کنند. عارف ابراز داشت: امروز می توانیم ادعا کنیم در تولید علم رتبه ارزشمندی را در دنیا داریم و بنای کشور بر این است که رشد علمی اثر خود را در تولید ناخالص ملی و ثروت ملی نشان دهد و اگرپژوهش تبدیل به ثروت ملی شود مردم نیز ارزش رشد علمی را در می یابند.

وی با اشاره به اهمیت دیپلماسی علمی تاکید کرد: این دیپلماسی به ما اجازه می دهد از توان علمی کشور در جهت اهداف انقلاب و نقشه جامعه علمی کشور و سیاست های علمی و فناوری استفاده کنیم. رییس بنیاد امید ایرانیان افزود: اساتید برجسته ما باید سفرای علمی در بین موسسات علمی دنیا باشند در کاهش تنش های منطقه ای و چالش ها با کشورهای منطقه نقش آفرین باشند و امیدواریم با دیپلماسی علمی فضا برای استفاده از سرمایه های علمی و معنوی کشور برای سندهای بالادستی استفاده شود.

*جایگاه آموزش عالی قم باید در سطح حوزه های علمیه باشد
وی در ادامه اظهار داشت: شهر قم در ارتباط با توسعه آموزش عالی در سال های پس از انقلاب روند رو به رشدی را داشته است اما بر این باوریم که جایگاه آموزش عالی در این استان باید در سطح حوزه های علمیه باشد. وی ابراز داشت: حوزه های علمیه قم پیشتاز هستند و آموزش عالی این استان هم باید در همین جایگاه قرار گیرد و باید دست اندرکاران آموزش عالی در استان و وزارت علوم و بهداشت با شتاب بیشتری توسعه علوم در دانشگاه های قم را پیگیری کنند. عارف روز سه شنبه به منظور دیدار با مراجع تقلید و حضور در جمع دانشجویان قم ، وارد این استان شد. حضور در نشست اصلاح طلبان قم در مجمع محققین ومدرسین حوزه علمیه و فعالان اصلاح طلب از دیگر برنامه های سفر عارف به قم می باشد.

*حاشیه استقبال دانشجویان دانشگاه قم از عارف
حضور محمد رضا عارف عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه قم با استقبال گرم دانشجویان همراه شد. پس از مدت ها یکی از دانشگاه های استان قم شاهد برگزاری محفلی پرنشاط با حضور طیف های مختلف دانشجویان و در قالب بهره گیری از سخنرانی محمد رضا عارف بود، مراسمی که مدتی پس از 16 آذر روز دانشجو و در آستانه 27 آذر سالروز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد.

*این مراسم در حالی ترتیب یافت که عوامل برگزاری آن که از انجمن نسل نو دانشگاه قم بودند شال های زرد رنگ بر گردن های خود داشتند.


*مراسم در تالار شیخ مفید قم در حالی از ساعت 13:20 دقیقه آغاز شد که دانشجویان از ساعتی قبل برای این که جای مناسبی در سالن پیدا کنند در تالار حضور پیدا کرده بودند و راس ساعت 13 کلیه صندلی های دو طبقه سالن پر شده بود.


*به هنگام ورود محمد رضا عارف به سالن او با تشویق بسیار گرم دانشجویان مواجه شد و حجت الاسلام  عسکر دیرباز عضو خبرگان رهبری و رییس دانشگاه قم او را همراهی می کرد. جمع زیادی از دانشجویان که تعداد آن ها کمتر از دانشجویان نشسته بر روی صندلی ها نبود نیز به صورت ایستاده در حاشیه های سالن و نشسته بر روی راهروهای میان صندلی ها، سخنرانی عارف را گوش می دادند.

*حضور گروه های مختلف دانشجویان از طیف های مختلف سیاسی یکی از جلوه های این مراسم بود که آنها در این بین در فضایی به دور از تشنج شعارهایی را نیز در برابر یکدیگر سر می دادند.در این مراسم کلیپی در مورد وقایع انتخاباتی خرداد سال گذشته و روی کار آمدن دولت دکتر روحانی پخش شد.

*دانشجویان در این مراسم تصاویری از امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شهدای دفاع مقدس و دست نوشته هایی چون 'ایستاده ام چو شمع؛ ایستاده ایم چو شمع' و 'عارف زنده باد، روحانی پاینده باد' در دست داشتند.

*در این مراسم پس از سخنرانی عارف که نزدیک به 40 دقیقه به طول انجامید پرسش های کتبی دانشجویان توسط مجری قرائت شد و سه تن از دانشجویان پرسش های شفاهی خود را مطرح کردند.نکته حائز اهمیت در مورد سووالات شفاهی آن بود که از میان سه دانشجویی که پشت تریبون رفتند دو دانشجو از میان افرادی بودند که بعضا در میانه های سخنرانی عارف با سردادن جملاتی مخالفت خود را با گفته های او اعلام کرده بودند.

*سخنان عارف بارها دانشجویان حاضر در سالن را به وجد آورد و آن ها با کف زدن و سوت زدن اقدام به تایید سخنان این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام کردند.

*یکی از دانشجویان در پرسش کتبی نظر عارف را در مورد طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها جویا شده بود که صحبت های ابتدایی عارف با این مضمون که نگاه دانشجویان در سر کلاس به سمت استاد است نه به سمت دیگر دانشجویان، ابتدا با تشویق های مکرر حاضران همراه شد اما عارف سپس عنوان کرد اگر دانشگاهی امکانات دارد تفکیک اشکالی ندارد که کلاس های دختر و پسر جدا شود.این در حالی است که دانشگاه قم یکی از دانشگاه های کشور است که در آن طرح تفکیک جنسیتی دانشجویان اجرا شده است.

*جمعیت بالای شرکت کنندگان در سخنرانی به حدی بود که برای خروج از سالن پس از پایان سخنرانی، ازدحام شدیدی بوجود آمده بود و تعداد زیادی از دانشجویان نیز در بیرون از سالن اقدام به بدرقه عارف می کردند و شعارهایی را در حمایت از او سر می دادند.

عارف روز سه شنبه به منظور دیدار با مراجع تقلید و حضور در جمع دانشجویان قم ، وارد این استان شد. حضور در نشست اصلاح طلبان قم در مجمع محققین ومدرسین حوزه علمیه و فعالان اصلاح طلب از دیگر برنامه های سفر عارف به قم می باشد.
 
 اخبار سیاسی  - ایرنا
 


ویدیو مرتبط :
اهداف سیاسی پرندگان خشمگین!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاچاق مشروبات الكلی با اهداف سیاسی



 

 

 

 

قاچاق مشروبات الكلی با اهداف سیاسی


رئیس پلیس مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی كشور

قاچاق مشروبات الكلی با اهداف سیاسی انجام می‌شود

مشروبات الكلی، بحث اقتصادی مطرح نیست و بحث كاملا سیاسی و فرهنگی است/متاسفانه گرداننده اصلی قاچاق، به چنگ قانون گرفتار نمی‌شود/مجرمینی كه در خارج از كشور هدایت‌گر قاچاق هستند، دستگیر و به ایران تحویل داده می‌شوند.

ایلنا: رئیس پلیس مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی كشور در نشست خبری با ارائه گزارش اقدامات طرح‌های مبارزه با قاچاق كالا و ارز به مقایسه كشفیات سه ماهه اول امسال نسبت به سه ماهه اول سال گذشته پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ فتح‌الله زمانیان با اشاره به اینكه بیشترین كالاهای قاچاق، پوشاك، صوتی و تصویری و لوازم خانگی است گفت: ارزش ریالی كالاهایی كه در سه ماهه اول امسال كشف شده 150 میلیارد تومان بوده است و 120 باند قاچاق نیز در سه ماهه اول امسال متلاشی شده و در این راستا 21 هزار نفر دستگیر شدند.

وی افزود: كل پرونده‌ها 15هزار و 800 پرونده بوده است كه حدود چهار هزار و 200 پرونده آن مربوط به قاچاق كلان یعنی قاچاق بالای 100 میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به اینكه بیشترین قاچاق از حوزه‌ كشورهای خلیج‌فارس صورت گرفته است، گفت: بیشترین اجناسی كه وارد می‌شود اجناس چینی است كه در كشورهای همسایه دپو شده و به ایران قاچاق می‌شود.

وی همچنین افزود: افزایش ارزش ریالی كشفیات سه ماهه نخست امسال نسبت به سه ماهه نخست سال گذشته هفت درصد، افزایش متهمین 11 درصد و افزایش كشف قاچاق بالای یك میلیون 12 درصد بوده است. همچنین پرونده‌های كشف‌شده زیر یك میلیون تومان 17 درصد كاهش داشته است.

زمانیان خاطر نشان كرد: تمام كالاها یا در محورهای مواصلاتی یا در محل‌های دپو كشف شده است اما قاچاق كالا از مكان‌های رسمی و یا جعل اسناد گمركی صورت می‌گیرد كه برای جلوگیری از آن تلاش می‌شود تا كلیه اسناد الكترونیكی شود و در این صورت جعل آن كاهش یابد.

وی افزود: متاسفانه كالاهای قاچاق مثل مواد مخدر نیستند كه در هر جایی رویت شوند بدانیم كه آنها قاچاق هستند و وقتی وارد یك فروشگاه می‌شویم، نمی‌توانیم تشخیص دهیم كه كدام یك از كالاها قاچاق است و كدام یك قانونی وارد شده است.

رییس پلیس مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی در مورد قاچاق سوخت گفت: قاچاق سوخت نیز مثل سایر قاچاق‌ها با انسداد مرزها كاهش یافته است و در سه ماهه نخست امسال نسبت به سه ماهه نخست سال گذشته 24 درصد كاهش داشته‌ایم. بیشترین میزان قاچاق سوخت ما، قاچاق گازوئیل و تقریبا قاچاق بنزین نداریم.

وی در ادامه از هدفمند بودن بعضی از قاچاق‌ها نام برد و گفت: دشمنان از این حربه بسیار استفاده می‌كنند تا در میان ما نفوذ كنند، برای مثال با شنیدن اعترافات برخی از قاچاقچیان و رصد ورود مشروبات الكلی متوجه می‌شویم كه قاچاق این مشروبات به صورت هدفمند است.

وی افزود: در بحث مشروبات الكلی، بحث اقتصادی مطرح نیست و بحث كاملا سیاسی و فرهنگی است. شاید حمل‌كننده‌های آنها ندانند كه چه می‌كنند اما هدف كاملا سیاسی است و فكر می‌كنم با اصلاحیه قانون مجازات كه در سال پیش به تصویب رسید. برخی از این مشكلات حل شود.

وی با اشاره به اصلاحیه قانون 702 و 703 در بحث جرائم گفت: در این قانون مجازات قاچاق مشروبات الكلی ده برابر شده است و هفت لیتر به آن اضافه شده است و اگر تكرار جرم صورت گیرد قضات می‌توانند جریمه‌های بازدارنده دیگری را نیز اعمال كنند. مانند توقیف خودرو حمل‌كننده مشروبات و یا توقیف مكان‌های نگهداری آنها به نفع دولت.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی كشور یكی از مهم‌ترین معضلات این روزها را قاچاق كالا دانست و گفت: نیروی انتظامی به عنوان تشكیلاتی كه مسئولیت مبارزه با جرائم را دارد با درك صحیح از موضوعات اجتماعی هر سال و با توجه به شرایط خاص آن سال، اقدامات خاصی را انجام می‌دهند.

زمانیان افزود: گستردگی بحث قاچاق باعث شده تا اقدامات همه‌جانبه‌ای را در نظر بگیریم و اولین قدم در زمینه كاهش ورود قاچاق، انسداد مرزها بود كه تاثیرات مثبت آن را هر سال با انسداد مساحت بیشتری از مرزها دیده‌ایم.

وی تصریح كرد: جلوگیری از قاچاق در ابتدای مرزها هم در بحث مبارزه با آن بسیار مهم است. ما باید با قاچاق از هنگام ورود تا عرضه مبارزه كنیم و در جهت برخورد با این مشكل در مجموعه انتظامی سراسر كشور طی برنامه‌های سالیانه طرح‌های خاص عملیاتی داریم.

وی با اشاره به طرح‌های عملیاتی نیروی انتظامی گفت: اجرای طرح‌های عملیاتی به صورت مستمر در فصول مختلف در سطح كشور، طرح‌های سراسری كه هم‌زمان در سراسر كشور نسبت به یك كالای خاص صورت می‌گیرد، طرح‌های منطقه‌ای كه با توجه به حساسیت منطقه و فراوانی جرم در یك منطقه صورت می‌گیرد، كار اطلاعاتی و برخورد با شبكه‌های اصلی قاچاق، كنترل باتدبیر مجرمین برای پیدا كردن دست‌های پنهان پشت قاچاق. از جمله این طرح‌ها هستند.

وی افزود: بسیاری از موضوعاتی كه ما با آن روبرو هستیم به این دلیل است كه كسانی كه گرداننده اصلی قاچاق هستند، به چنگ قانون گرفتار نمی‌شوند.

وی ادامه داد: شناسایی و توقیف اموال قاچاق به نفع دولت و اجرای پرداخت جریمه‌های كسانی كه در سال‌های اخیر دستگیر شده‌اند اما از پرداخت جریمه‌هایشان سر باز زده‌اند از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی است.

زمانیان با اشاره به نشست‌های منطقه‌ای با مسئولان محلی گفت: در برنامه امسال نشست‌های منطقه‌ای مخصوصا با استان‌های غربی و جنوبی كه محل ورود كالاهای قاچاق هستند، وجود دارد، همچنین ما اعتقاد داریم كه همه مجموعه‌های مبارزه‌كننده با توجه به تغییراتی كه در روند ورود و خروج كالاهای قاچاق صورت می‌گیرند باید به طور منظم آموزش ببینند.

وی در پایان به سایر مجرمین در بحث قاچاق كالا و ارز هشدار داد: امسال با هماهنگی پلیس اینترپل مجرمینی كه در خارج از كشور هدایت‌گر قاچاق هستند، دستگیر و به ایران تحویل داده می‌شوند...../تحلیل:عصرایران