اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ظریف در گفت‌وگو با رویترز : مذاکرات خوب پیش رفت/ در حال پیشرفت هستیم اما سخت است



امضا توافقنامه بین ایران و آژانسب

ظریف: مذاکرات خوب پیش رفت/ در حال پیشرفت هستیم اما سخت است

معاون وزیر خارجه کشورمان در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد و تاکید کرد: هدف ایران امضا توافقنامه بین دو طرف است و طرف مقابل هم همین اعتقاد را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران در گفت‌وگو با رویترز اعلام کرد که مذاکرات با 1+5 خوب پیش رفته است اما دستیابی به پیشرفت دشوار است.

وی تصریح کرد: گفت‌وگوها خوب پیش رفته است. ما بعدازظهر امروز مباحثات مفصل بیشتری خواهیم داشت. امیدوارم که بتوانیم به جلو پیش برویم.

ظریف گفت: ما در حال پیشرفت هستیم اما تحقق آن سخت است.

/فارس

 


ویدیو مرتبط :
1392/08/30:مذاکرات ظریف با اشتون..ورود مذاکرات به جزئیات...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مایکل مان: در حال پیشرفت در مذاکرات هستیم/ اشتون و ظریف صبح جمعه دیدار می‌کنند



اشتون و ظریف

مایکل مان: در حال پیشرفت در مذاکرات هستیم/ اشتون و ظریف صبح جمعه دیدار می‌کنند

سخنگوی کاترین اشتون، سرپرست کشورهای ۱+۵ در مذاکره هسته‌ای با ایران اظهار کرد مذاکرات هسته‌ای با ایران با پیشرفت همراه است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مایکل مان، سخنگوی کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اظهار کرد: «در حال پیشرفت در مذاکرات هستیم.»

وی همچنین افزود: کاترین اشتون صبح روز جمعه با جواد ظریف، وزیر خارجه ایران دیدار خواهد کرد تا زمان بیشتری برای حل و فصل پاره‌ای از مسائل داشته باشند.

وی تصریح کرد خانم اشتون قبل از دیدار با ظریف سر صبحانه کاری بار دیگر با گروه 1+5 مشورت خواهد کرد.

/فارس