اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ظرفیت پزشکی دانشگاه آزاد خالی ماند



 

 

 

ظرفیت پزشکی دانشگاه آزاد خالی ماند

 

امسال با توجه به اینکه ظرفیت رشته پزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی که بخش دولتی محسوب می‌شوند، افزایش یافت از همین رو ظرفیت پزشکی در دانشگاه آزاد کامل نشد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ظرفیت رشته پزشکی در کنکور امسال دانشگاه آزاد به طور کامل پر نشد، گفت: ظرفیت این رشته در برخی از واحدها خالی ماند و برای رفع این مساله تکمیل ظرفیت اعلام خواهیم کرد.

سیدحسن یحیوی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر افزود: امسال با توجه به اینکه ظرفیت رشته پزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی که بخش دولتی محسوب می‌شوند، افزایش یافت از همین رو ظرفیت پزشکی در دانشگاه آزاد کامل نشد.

وی افزود: این موضوع تقریبا در هر سالی که وزارت بهداشت ظرفیت دانشگاه‌های دولتی را افزایش دهد برای دانشگاه آزاد تکرار می‌شود. یحیوی اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت رشته پزشکی در دانشگاه آزاد در واحدهای تهران، اردبیل و یزد تکمیل نشده است و از همین رو تکمیل ظرفیت اعلام می‌شود...../تحلیل:تابناک


ویدیو مرتبط :
صندلی خالی در بیش از هزار رشته دانشگاه آزاد اسلامی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارت کنکور پزشکی دانشگاه آزاد فردا...



 

 

 

توزیع کارت

 

 

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون پزشکی سال ۸۹ دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۱ صبح فردا سه شنبه به صورت اینترنتی آغاز می شود.

توزیع کارت این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org از ساعت ۱۱ صبح فردا سه شنبه ۲۹ تیرماه آغاز می شود و تا یک ساعت قبل از شروع آزمون ادامه خواهد داشت.

براساس اعلام مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعات فردی و آزمونی شخص داوطلب به همراه عکس وی در کارت ورود به جلسه درج شده است.

داوطلبان در صورت وجود هر مشکلی در اطلاعات مندرج در کارت باید روزهای سه شنبه ۲۹ تا پنجشنبه ۳۱ تیرماه صبحها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴ تا ۱۸ با مراجعه به باجه رفع نقص پیش بینی شده به اصلاح موارد مغایرت اقدام کنند.

آزمون رشته های پزشکی سال ۸۹ دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه اول مردادماه برگزار می شود و در این آزمون۲۰۰ هزار داوطلب به رقابت با یکدیگر می پردازند..../تحلیل: جام جم