اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ظرفیت پذیرش دانشجو در تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۲ اعلام شد



سازمان سنجش آموزش کشور,ظرفیت پذیرش دانشجو در تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۲

ظرفیت پذیرش دانشجو در تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۲ اعلام شد

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ظرفیت پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۲ را یک هزار و ۷۲۵ نفر اعلام کرد.

حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به آمار نهایی پذیرفته‌شدگان در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 92 گفت:‌ به منظور پذیرش دانشجو در کد رشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی کد رشته محل‌های آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال 92 تعداد 20 هزار و 200 داوطلب نسبت به انتخاب کد رشته‌محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته امتحانی مربوط اقدام کرده‌اند.

وی افزود: از تعداد کل آمار اعلام شده تعداد 7 هزار و 283 نفر زن و 12 هزار و 917 نفر مرد هستند که به عبارت دیگر 36 و 5 درصد متقاضیان زن و 63 و 95 درصد آنها مرد هستند.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور همچنین با اشاره به زمان قرار گرفتن کارنامه متقاضیان بر روی سایت این سازمان خاطرنشان کرد: ‌بر اساس کد رشته محل‌های تحصیلی در هر یک از کد رشته‌های امتحانی، پذیرش و گزینش علمی انجام شده و فهرست اسامی 7 هزار و 336 نفر معرفی شدگان چند برابر ظرفیت مرحله تکمیل ظرفیت در کد رشته محل‌های جدید به همراه کارنامه مربوط در بعدازظهر روز چهارشنبه 15 آبان‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

توکلی در ادامه تصریح کرد: از تعداد 7 هزار و 336 نفر معرفی شده تعداد 2 هزار و 444 نفر زن و 4 هزار و 892 نفر مرد هستند.

وی همچنین اذعان داشت: اعلام نتایج این آزمون نیز همزمان با اطلاعیه‌ای به همراه فهرست معرفی‌شدگان بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است که داوطلبان ذی‌ربط می‌توانند نسبت به پرینت کارنامه‌های خود نیز اقدام کنند.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش در پایان تأکید کرد: ظرفیت پذیرش در این مرحله یک‌هزار و 725 نفر است.

/فارس


ویدیو مرتبط :
نتایج تکمیل ظرفیت مقطع دکترای تخصصی دی ماه اعلام میشود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 91 اعلام شد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

پذیرش 1354 داوطلب؛

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 91 اعلام شد

فهرست نهایی اسامی 1354 پذیرفته شده تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سال 91 دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در سامانه سازمان سنجش اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان با مراجعه به سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  می توانند از نتایج نهایی خود مطلع شوند.

آن دسته از داوطلبانی که اسامی آنان در فهرست پذیرفته ‌شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت اعلام شده است، باید با توجه به اطلاعیه مربوطه، ضمن مراجعه به وب سایت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ذیربط و مطابق برنامه زمانی مشخص شده مربوط به هر کد رشته محل بر اساس جداول مندرج در سایت اطلاع رسانی موسسه ذیربط، با در دست داشتن مدارک اعلام شده برای ثبت‌نام به نشانی مشخص شده در مراجعه کنند.در صورتی که دانشگاهی زمانبندی خاصی برای انجام ثبت‌نام ندارد، ثبت‌نام آنها طی روزهای 14 و 15 بهمن ماه انجام می‌شود./مهر