اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طوطی که صاحبش را از مرگ نجات داد +عکس



"کوکی" نام طوطی است که به تازگی توانست با هوشیاری صاحبش را از یک حادثه باخبر کند و همین باعث شد تا او از مرگ نجات پیدا کند.
تا به حال شاید داستان هایی در مورد حیوانات مختلف شنیده اید که جان صاحبانشان را نجات داده اند. اغلب این حیوانات گربه ها یا سگ ها بوده اند و معمولا پرنده های کار خاصی در شرایط حساس انجام نمی دهند.

این مورد اما به تازگی توسط یک طوطی شجاع اتفاق افتاده است. این طوطی که "کوکی" نام دارد توانست جان صاحب 17 ساله خودش را از یک آتش سوزی نجات دهد.

"بن رییس" انگلیسی صاحب این طوطی است و می گوید:" در زمان آتش سوزی در حمام بودم و متوجه چیز خاصی نمی شدم اما "کوکی" آتش را دیده بود و در صدد بود تا من را از آن با خبر کند."

اخبار گوناگون, طوطی سخنگو

این طوطی بعد از دیدن آتش به سمت حمام می رود و چندین بار محکم به در می کوبد تا شاید بتواند جان صاحبش را نجات دهد و البته موفق نیز می شود. بن با باز کردن درب آتش را می بیند و از خانه فرار می کند.

این طوطی در طی آتش سوزی جان خودش را از دست داد اما توانست جان یک انسان را نجات دهد. مادر "بن" نیز می گوید اگر این پرنده نبود هم اکنون بن نیز در آتش سوخته بود.
منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
نجات سگ وفادار بعد از مرگ صاحبش...!! HD

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سگی که صاحبش را از مرگ نجات داد +عکس


همیشه از وفاداری سگ شنیده ایم و بارها نمونه هایی از کارهای شجاعانه این حیوان را دیده ایم.

بهار: همیشه از وفاداری سگ شنیده ایم و بارها نمونه هایی از کارهای شجاعانه این حیوان را دیده ایم.

سگ راهنمای خانم 62 ساله کم بینا هنگام وقوع حادثه تصادف وفاداری خود را ثابت کرد و تمام تلاش خود را برای محافظت از صاحبش انجام داد و در این راه خود نیز آسیب دید. فیگو که اکنون در نیویورک با عنوان سگ قهرمان شناخته می شود هنگام تصادف زن کم بینا برای جلوگیری از وقوع این حادثه کوشش کرد ولی در نهایت هر دو آنها آسیب دیدند.

سگی که صاحبش را از مرگ نجات داد/تصاویر

سگی که صاحبش را از مرگ نجات داد/تصاویر

شاهدان ماجرا عنوان می کنند که پس از آن فیگو حاضر نبود صاحب خود را تنها بگذارد و هنگامی که با تلاش بسیار موفق شدند این دو را در آمبولانس های جداگانه به بیمارستان منتقل کنند ناراحتی و بی قراری آنها از فاصله بینشان کاملا قابل توجه بود. بر اثر این تصادف پای این سگ وفادار آسیب دید و صاحب 62 ساله او به علت شکستگی های متعدد دست همچنان در بیمارستان به سر می برد.

سگی که صاحبش را از مرگ نجات داد/تصاویر

بیمارستان وترینری با به اشتراک گذاشتن پستی در فیسبوک از همه کسانی که برای فیگو آرزوی سلامتی کرده بودند تشکر کرد و اعلام کرد حال او رو به بهبود است.