اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طلبم را خواستم، همسرم از خانه بیرونم كرد




طلبم را خواستم، همسرم  از خانه بیرونم كرد

 

طلبم را خواستم، همسرم از خانه بیرونم كرد.مرد میانسال در دادگاه خانواده مدعی شد ، ‌بعد از اینكه طلب خود از برادر زنش را مطالبه كرده است ، همسرش مهریه‌اش را مطالبه و او را از خانه بیرون كرده است.





مرد میانسالی با مطالبه مهریه از سوی همسرش، به شعبه ۲۶۸ مجتمع قضایی خانواده مراجعه كرد و مدعی شد همسرش محل كارش را توقیف كرده است.



مرد میانسال كه ۵۰ سال سن داشت، به قاضی عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ دادگاه خانواده گفت: بعد از اینكه طلب خود را از برادر همسرم مطالبه كردم، همسرم هم مهریه خود را به اجرا گذاشت.



وی در تشریح این موضوع گفت: چند سال قبل برادر همسرم برای فعالیت در یك پروژه، از من ۱۰۰ میلیون تومان قرض گرفت ولی بعد از گذشت چند سال پول را به من برنگرداند.



بارها به او گفتم به پول خود احتیاج دارم و باید پول من را بدهد ولی این موضوع باعث شد همسرم هم با من مشكل پیدا كند و وقتی دید من در گرفتن طلبم جدی هستم، مهریه‌اش را اجرا گذاشت.



وی با بیان اینكه حدود ۱۰ سال قبل با همسرش و با مهریه ۱۳۵۰ سكه، ازدواج كرده است، گفت: محل كار من در یكی از بهترین مناطق شهر قرار دارد و همسرم با مطالبه مهریه خود، آنجا را توقیف كرد. من دیگر قادر به كار كردن نیستم و حتی او اجازه نمی‌دهد من به خانه برگردم.



مرد میانسال با بیان اینكه ریشه اصلی اختلاف با همسرش، مادر همسرش و دخالت‌های بی‌جای او در زندگی آنها است ، افزود: مادر همسرم با ما زندگی می‌كند و هیچ وقت اجازه نداده من و همسرم با آرامش زندگی كنیم.



او همیشه همسرم را برای جنگ و دعوا با من تحریك می‌كند. به همین دلیل من و همسرم همیشه با هم درگیر هستیم.



همسر این مرد در دادگاه حاضر نبود و وكیلش به جای او در جلسه حضور داشت و تقاضای مطالبه مهریه موكلش را كرد.

 

قاضی عموزادی با بیان اینكه محل كار مرد، جزء مواردی نیست كه بتوان در مقابل مطالبه مهریه آن را توقیف كرد ، دستور رفع توقیف آن را صادر و اعلام نظر درباره این پرونده را به بعد از انجام تحقیقات بیشتر موكول كرد..../ جام‌جم آنلاین

 

 

 


ویدیو مرتبط :
آیا در خانه می توانم با همسرم نماز جماعت بخوانم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد معتاد: می خواستم مواد بکشم، همسرم سر و صدا کرد، کشتمش



 

 

 

مرد معتاد: می خواستم مواد بکشم، همسرم سر و صدا کرد، کشتمش

 

جوان معتادی که با صحنه سازی قصد داشت مرگ همسرش را طبیعی جلوه دهد به قتل او اعتراف کرد.

دوازدهم آذرماه جاری شهروندان در تماس با ۱۱۰، از مرگ زن جوانی در یک منزل مسکونی خبر دادند. به دنبال اعلام این خبر و به دستور سرگرد تاتاری (رئیس کلانتری شهید هاشمی نژاد) ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه واقع در خیابان آیت ا... عبادی عزیمت کردند و با مشاهده صحنه حادثه و مرگ مشکوک زن ۳۳ساله بلافاصله، ماجرا را به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند.

دقایقی بعد مقام قضایی به همراه عوامل بررسی صحنه جرم عازم محل شد و تحقیقات در این باره ادامه یافت. شوهر متوفی درباره چگونگی مرگ همسرش به قاضی ویژه قتل عمد گفت: همسرم به دلیل خوردن موادمخدر جان خود را از دست داده است اما کبودی نعشی و همچنین جابه جا شدن جسد در منزل مسکونی که حکایت از مرگ مشکوک زن جوان داشت ظن مقام قضایی را برانگیخت بنابراین قاضی شاکر دستور بازداشت همسر متوفی و بازجویی از وی را صادر کرد.

متهم این پرونده که در ابتدا سعی داشت مرگ همسرش را خودکشی و یا طبیعی جلوه دهد در پاسخ به سوالات فنی ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد عاجز ماند و در نهایت به قتل همسرش اعتراف کرد او درباره چگونگی وقوع حادثه گفت: روز حادثه ما از گلمکان به مشهد آمدیم و به منزل خالی از سکنه مادرم رفتیم که امکانات جزئی در آن بود.

وی ادامه داد: من به موادمخدر اعتیاد داشتم و به همین دلیل مورد سرزنش برادرم قرار می گرفتم و او با من بدرفتاری می کرد وقتی خواستم موادمخدر استعمال کنم همسرم سروصدا می کرد از او خواستم تا صدایش را پایین بیاورد که بستگانم متوجه موضوع نشوند اما او همچنان فریاد می زد من که نگران شده بودم گلویش را گرفتم و فشار دادم که در یک لحظه متوجه شدم صورتش کبود شد و بی جان روی زمین افتاد. دست و پایم را گم کردم و مقداری داروی متادون به دهانش ریختم و سپس ماجرای مرگش را به همسایگان اطلاع دادم.... / روزنامه خراسان