اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طرح فرار سارق ۱۵ كیلو طلا ناكام ماند



 

 

 

۲ شرور كه با یك دستگاه خودروی پراید قصد فراری دادن سارق ۱۵ كیلوگرم طلا را از دادسرای جنایی تهران داشتند، روز گذشته دستگیر شدند.

 

صبح دیروز بازپرس ویژه قتل تهران از پنجره اتاق خود كه مشرف به خیابان ۱۲ فروردین است، با مشاهده یك دستگاه خودروی پراید فاقد پلاك كه با ۲ سرنشین مقابل ساختمان دادسرای جنایی متوقف شده بود، دستور توقیف آن را صادر كرد و ماموران پلیس آگاهی با سد كردن راه این خودرو، ۲ سرنشین آن را دستگیر و از داخل خودرو یك قبضه چاقو، زنجیر و یك گرز كشف كردند.



● اعتراف


صفرخاكی، دادیار شعبه سوم دادسرای جنایی در این باره گفت: پس از دستگیری این دو متهم به دستور بازپرس حسین اصغرزاده، در تحقیقات مقدماتی مشخص شد آنها از بستگان متهمی هستند كه به اتهام سرقت ۱۵ كیلو طلا از یك دختر فراری دستگیر شده است.

 

وی افزود: این دو متهم با طراحی نقشه و حتی تهیه لباس با اطلاع از این كه متهم پرونده به دادسرا منتقل شده است، با حضور در محل قصد داشتند از طریق حمله به ماموران پلیس، او را فراری دهند اما ناكام ماندند.

 

● سرقت ۱۵ كیلو طلا از سوی دختر فراری


دادیار شعبه سوم دادسرای جنایی در ارتباط با پرونده سرقت ۱۵ كیلو طلا گفت: چندی پیش والدین یك دختر ۱۷ ساله به نام الهام با حضور در دادسرای جنایی عنوان كردند، فرزند آنها به دلایل نامعلومی از منزل متواری و پس از چند روز كه در منزل خواهرش پنهان شده، ۱۵كیلو طلا از خانه آنها سرقت كرده است.

 

در پی این شكایت، دستور قضایی برای پیگیری و تحقیقات در این زمینه صادر شد و ۲۴ روز پس از زمان فرار دختر یاد شده، وی در یكی از شهرستان‌های اطراف تهران شناسایی و دستگیر شد.

 

با انتقال دختر جوان به دادسرای جنایی، وی در تحقیقات گفت: مدتی پیش به دلیل اختلاف میان والدینم از خانه فرار كردم و چند روز در منزل خواهرم كه همسر وی مغازه طلافروشی دارد بودم تا این‌كه یك شب با سرقت ۱۵ كیلو طلای موجود در خانه، از آنجا فرار كردم.



● دختر فراری در دام


دختر جوان افزود: پس از سرقت طلاجات و تماس با یكی از دوستانم، عازم محل سكونت او در كرج شدم و در آنجا با اغفال از سوی برادر دوستم، او همه طلاها را به سرقت برد.

 

دختر ۱۷ ساله ادامه داد: دوستم و برادرش پس از سرقت طلاها، مرا از خانه خود بیرون كردند و من نیز در حالی كه سرگردان بودم، از سوی پلیس دستگیر شدم.

 

به گفته قاضی جنایی، در پی این اعترافات، دستور قضایی برای دستگیری خواهر و برادر متهم كه ۱۵ كیلو طلای مسروقه را از دختر فراری سرقت كرده بودند صادر شد و ماموران هر دو نفر را در محل سكونت‌شان دستگیر كردند.

 

دادیار شعبه سوم دادسرای جنایی خاطرنشان كرد: در حالی كه تحقیقات از ۲ متهم پرونده برای كشف ۱۵ كیلو طلای سرقتی ادامه داشت، ۲ متهم شرور كه برای فراری دادن جوان متهم مقابل دادسرا منتظر فرصت بودند، دستگیر شدند كه در حال حاضر پرونده با دستگیری این دو متهم ابعاد تازه‌ای به خود گرفته است.

 

 

 

 

 



ویدیو مرتبط :
سارق مسلح فروشگاه ،ناکام ماند!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سارق منزل را شناسایی کنید/ حمله به صاحبخانه و فرار با کیف طلا جواهرات+ عکس



اخبار حوادث - سارق منزل را شناسایی کنید/ حمله به صاحبخانه و فرار با کیف طلا جواهرات+ عکس

پلیس از مردم درخواست تا با شناسایی سارق حرفه‌ای و خشن منزل آنان را در دستگیری این متهم فراری یاری کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در مورخه 23 آبان ماه فردی با مراجعه به کلانتری 118 ستارخان به مأمور اعلام کرد منزلش مورد سرقت قرار گرفته که در حین فرار ، سارق با وی درگیر شده و با تهدید سلاح سرد از محل متواری شده است . 
 
پرونده در اداره هفدهم پلیس آگاهی : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت منزل" و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 10 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت


اظهارات مالباخته : 
مالباخته پس از حضور در اداره هفدهم آگاهی ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "حدودا ساعت 1500 هنگام مراجعت به منزل متوجه شدم فردی داخل منزل است ! ؛ این فرد به محض مشاهده بنده به سمت من حمله ور شد و در حالیکه یک قبضه چاقو به دست داشت از خانه خارج شد ؛ زمانیکه به وارسی وسایل داخل خانه پرداختم متوجه شدم طلا و جواهرات همسرم بهمراه چند سکه طلا  به ارزش تقریبی 10 میلیون تومان به سرقت رفته است " . 

 

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت

 
شناسایی تصویر متهم : 
با مراجعه به محل وقوع سرقت واقع در منطقه طرشت – بلوار شهید صالحی کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که در پارکینگ مجتمع مسکونی محل وقوع سرقت ، دوربین های مداربسته پیش بینی شده است ؛ بلافاصله تصاویر بدست آمده مورد بررسی قرار گرفت و تصویر سارق در حین ورود به مجتمع و همچنین در لحظه فرار مورد شناسایی قرار گرفت .

 

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت

 
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : "با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده و به منظور شناسایی هویت متهم ، دستور انتشار تصویر بدست آمده از سارق از سوی مقام محترم قضایی صادر شده ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی هویت صاحب تصویر شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت ، مخفیگاه و یا محل های تردد این شخص از طریق شماره تماس 51055390 و 51055392 در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند " . 
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران