اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طرح استیضاح وزیر نیرو مجلس را به هم ریخت



 

 

طرح استیضاح وزیر نیرو مجلس را به هم ریخت

 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه جنجال و بحث‌های زیادی را بر سر استیضاح مجید نامجو وزیر نیرو سر دادند.

در جلسه علنی امروز سه شنبه پیش از شروع نطق های میان دستور نمایندگان، تجمع تعداد زیادی از آنها در جایگاه هیئت رئیسه نظر همه را در صحن علنی به خود جلب کرد و پس از آن نیز بحث ها و گفتگوهای نمایندگان مجلس با فریادهایی بر سر یکدیگر آغاز شد.

در حالی این وقایع در صحن علنی در حال رخ دادن بود که تعدادی از نمایندگان اصرار داشتند که اعلام وصول قرائت نشود و برخی از نمایندگان نیز تاکید داشتند که اعلام وصول قرائت شود و ابوترابی فرد نیز که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت تاکید می کرد که باید نطق ها قرائت شود.

حسین سبحانی نیا در توضیح درباره این اتفاقات در صحن علنی مجلس گفت: برخی از نمایندگان تقاضا دارند که استیضاح وزیر نیرو اعلام وصول شود. این در حالیست که تعداد دیگری از نمایندگان تاکید می کنند اعلام وصول استیضاح وزیر نیرو قرائت نشود.

وی ادامه داد: من خودم به عنوان عضو هیئت رئیسه هیچ اطلاعی از طرح استیضاح وزیر نیرو تا الان ندارم و فعلا بحث هایی در صحن علنی در این باره در میان نمایندگان موافق و مخالف وجود دارد.

ثروتی نماینده بجنورد و موسوی جرف نماینده آبادان از موافقان طرح استیضاح وزیر نیرو هستند و به نظر می رسد جانی عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا از مخالفان این طرح است.

این استیضاح 67 امضاکننده دارد که از جمله مهمترین طراحان آن محمدرضا حاج اصغری، موسی الرضا ثروتی و مجید نصیرپور هستند.

تعداد زیادی از نمایندگان اظهار داشتند که تلاشهای ابوترابی برای جلوگیری از اعلام وصل وزیر نیرو در مجلس جریان دارد...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
مصطفی رضاحسینی قطب آبادی - استیضاح وزیر نیرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرح استیضاح وزیر راه وترابری در مجلس اعلام وصول شد



 

 

 

طرح استیضاح وزیر راه وترابری در مجلس اعلام وصول شد

 

طرح استیضاح وزیر راه و ترابری با 22 امضای نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس اعلام وصول شد.

امیدوار رضایی عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز یكشنبه به طرح استیضاح وزیر راه و ترابری كه به امضای 22 تن از نمایندگان مجلس رسیده است را اعلام وصول اعلام كرد.

گفتنی است در این طرح استیضاح سانحه هوایی اخیر ارومیه و برخی حوادث جاده‌ای مورد تأكید نمایندگان درخواست‌كننده این طرح قرار گرفته است...../تحلیل:عصرایران