اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طراحی کاملا متفاوت ال جی G5


در ال جی G5 شاهد تکامل طراحی مدل‌های قبلی نخواهیم بود.

مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: در حال حاضر، هیچ کس نمی‌داند که گوشی ال جی G5 چه شکلی خواهد بود. مدتی پیش چند تصویر لو رفته به بیرون درز کرده بود، اما گوشی درون قابی قرار داشت که طراحی نهایی آن را پنهان می‌کرد. به این قاب dummy case گفته می‌شود و هدف‌اش فاش نشدن طراحی ظاهری محصول است. اما اخیرا خبر جدیدی درباره‌ی شکل و شمایل این گوشی منتشر شده است.

طراحی کاملا متفاوت ال جی G5

منابع وب‌سایت The Verge به آنها گفته‌اند که طراحی گوشی ال جی G5 هیچ شباهتی به مدل‌های قبلی یعنی G4 و G3 نخواهد داشت. البته طراحی ظاهری آن گوشی‌ها هیچ مشکلی نداشت، فقط یک ظاهر جدید همیشه ایجاد هیجان می‌کند. به این ترتیب، در ال جی G5 شاهد تکامل طراحی مدل‌های قبلی نخواهیم بود.

البته سیستم عامل تغییر نخواهد کرد، اما طراحی آن به میزان چشمگیری متفاوت خواهد بود. همچنین ادعا شده که در قسمت پایین دستگاه یک درگاه جدید برای ابزار جانبی وجود دارد. البته معلوم نیست که کاربرد این درگاه دقیقا چیست، اما وجه تمایز اصلی G5 با مدل‌های قبلی به حساب می‌آید. عده‌ای معتقدند که این درگاه متعلق به باتری است که به طور کشویی از دستگاه بیرون می‌آید و می‌توان آن را عوض کرد.

طراحی کاملا متفاوت ال جی G5

تغییر دیگر در ظاهر ال جی G5 به کلیدهای صدای آن مربوط می‌شود. این کلیدها از پشت دستگاه، به کناره‌ی آن برگشته‌اند. در برخی از شایعات قبلی گفته شده که علت تغییر جای کلیدها، ایجاد فضای لازم برای یک دوربین دوم در پشت دستگاه است. البته این اطلاعات در کنار بدنه‌ی تمام فلزی آن تایید نشده است. در هر صورت، به این اطلاعات با دیده‌ی شک و تردید بنگرید. ال جی تایید کرده که در کنگره‌ی MWC 2016 حضور خواهد داشت. بنابراین، به احتمال زیاد جزییات دقیق این دستگاه در آن موقع مشخص خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
نگاهی دوباره به ال جی G5 و طراحی ماژولار اون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تینک پد T۴۳۱s با طراحی کاملا متفاوت از لنوو



سخت افزار - کمپانی لنوو با نمایش T431s نشان داد سری T را کاملا متفاوت از قبل طراحی کرده است.

تصاویر تینک پد T۴۳۱s , آشنایی با تینک پد T۴۳۱s

تصاویر تینک پد T۴۳۱s , آشنایی با تینک پد T۴۳۱s

تصاویر تینک پد T۴۳۱s , آشنایی با تینک پد T۴۳۱s

تصاویر تینک پد T۴۳۱s , آشنایی با تینک پد T۴۳۱s

تصاویر تینک پد T۴۳۱s , آشنایی با تینک پد T۴۳۱s

این تغییر را از آنجایی می توانید کاملا حس کنید که بدانید این مدل، ظریفترین و نازک ترین تینک پد از سری T  است که شاخته شده است.
همچنین بسیار سبک نیز طراحی شده است. کیبورد backlit داشته و در نور کم درخشان می شود، ترک پد آن نیز 5 پوینت بوده و نمایشگر 14اینچی گلسی یا شیشه ای دارد.
پیکسل نمایشگر 1600 در 900 تعریف شده است. اما پردازنده آن نسل سوم کور آی سون Core i7 بوده و به صورت از پیش تعریف شده روی آن ویندوز 7 نصب است و اگر قبل از خرید سفارش دهید می توانید ویندوز 8 روی آن داشته باشید.
گرافیک آن اینتل اچ دی با برنامه دالبی v4 است که باعث ارتقاء صوت و ویدئو می شود.
با وجود Lenovo RapidBoot 2.0 بوت شدن سیستم 40 درصد سریعتر از قبل شده است. وجود اثر انگشت برای امنیت بالاتر(با پسورد سخت افزاری) و نیز یو اس بی نسخه سه، این لپ تاپ را در حد و اندازه بیزینس می رساند.
همچنین وجود فناوری WWAN/ Lenovo mobile access باعث می شود بدون اینکه لپ تاپ را روشن کنید، از سیستم بعنوان هات اسپات استفاده کرده و به صورت بی سیم به سایر کامپیوترها اجازه وصل شدن را به اینترنت و شبکه بی سیم بدهید.
دوربین لپ تاپ 720 بوده و ردیابی چهره را نیز در خود جای داده است. برنامه اجرای میتینگ برای کنفرانس ها روی ان نصب شده که برای کاربران بیزینس ایده آل است.
منبع: اسلش گی یر - khabaronline.ir