اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طالبان بالگرد کرزی را منفجر کرد



اخبار,اخباربین الملل,حامدکرزی

 

 اخبار بین الملل - طالبان بالگرد کرزی را منفجر کرد

 عناصر طالبان بالگرد رئیس جمهور افغانستان را با موشک هدف قرار داده و منهدم کردند.

به گزارش تسنیم به نقل از العالم، بالگرد حامد کرزی روز پنج شنبه در کابل هنگامی هدف قرار گرفت که آماده بلند شدن از روی زمین بود.


طالبان این حمله را برعهده گرفته است. حامدکرزی در این بالگرد حضور نداشت.


رسانه های افغانستان تأکید کردند این حمله درحالی صورت گرفت که فرودگاه کابل کاملا تحت کنترل نیروهای امنیتی است. بالگرد رئیس جمهور افغانستان در بخش نظامی فرودگاه قرار داشت.
 اخباربین الملل - تسنیم


ویدیو مرتبط :
ببینید این قوم پشتون کرزی و طالبان چه میگوید !!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طالبان یک مدرسه دخترانه در پاکستان را منفجر کرد



 

فارس: یک مدرسه دخترانه و درمانگاه خصوصی توسط افراد وابسته به گروه طالبان در مناطق قبایلی پاکستان منفجر شد.

نیروهای طالبان که تحصیل دختران را ممنوع اعلام کرده‌اند، صبح امروز در ایالت "خیبرپختونخواه" پاکستان یک مدرسه دخترانه و یک درمانگاه خصوصی را با مواد منفجره تخریب کردند.

نیروهای طالبان با جاسازی مواد انفجاری در ساختمان‌های این مراکز آموزشی و درمانی در ناحیه "بارا" واقع در کمربند قبیله‌نشین "خیبر ایجنسی" در شمال غرب پاکستان این ساختمان‌ها را منهدم کردند.

بنا به اعلام مقامات محلی، ساختمان مدرسه در زمان وقوع انفجار خالی از دانش‌آموزان بوده و تاکنون گزارشی از تلفات این حادثه منتشر نشده است.

با توجه به ممنوعیت تحصیل دختران در مدارس دره سوات در شمال غرب پاکستان، بیش از 40 هزار دختر در این منطقه محروم از کسب علم و دانش هستند.

طالبان در چندین سال گذشته صد‌ها مدرسه را در سراسر پاکستان تخریب کرده که تنها بیش از 200 مورد در دره سوات و در دوره رهبری "مولوی فضل‌الله " به عنوان رئیس گروه تحریک طالبان در این منطقه بوده است..../فارس