اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طائب: فقط تعداد کمی ویروس خنثی شده به خیابان ها آمدند



 

 

 

طائب: فقط تعداد کمی ویروس خنثی شده به خیابان ها آمدند

 

استاد حوزه و دانشگاه گفت: عده‌ای ‌به خیابان‌ها می‌ریزند و تعدادی سطل زباله را آتش می‌زنند و رسانه‌های بیگانه با خبرسازی در این زمینه می‌گویند ایران دچار تنش شده است اما آتش زدن سطل زباله نشانه تنش در ایران نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب پیش از ظهر امروز در جمع صدها نفر از خانواده‌های سپاه استان سمنان از رونمایی دستاورد جدید سپاه خبر داد و بدون اینكه اشاره‌ای به این معجزه به طور مستقیم داشته باشد، اظهار داشت: این معجزه بسیار ارزشمند است و به زودی رونمایی می‌شود.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: شرایط ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) در برهه كنونی در حال فراهم شدن بوده و ظهور ایشان نزدیك است.

وی تصریح كرد: طبیعی است كه سران استكبار در این وضعیت هرچه دارند به كار می‌گیرند تا جلوی پیشرفت اسلام در جهان و عدالت‌خواهی را بگیرند.

* برخی‌ها نان فتنه را می‌خورند

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین با بیان اینكه برخی‌ها نان فتنه را می‌خورند، اظهار داشت: فتنه در قالیباف و ناطق‌نوری نیست گرچه آنها به خوبی می‌دانند كه می‌توانند نان فتنه را بخورند.

طائب ادامه داد: در صورتی كه فتنه راه بیفتد، تعدادی از افراد به خوبی از آن بهره‌برداری می‌كنند اما در خط مقدم فتنه، فائزه هاشمی، مهدی هاشمی، میرحسین موسوی و كروبی قرار دارند.

وی تصریح كرد: این افراد خود عرضه رئیس شدن و به راه انداختن فتنه را ندارند و تنها بهره‌وران فتنه‌ها و فاقدان بصیرت هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: حسن روحانی نیز مثل بقیه به طور كل نمی‌تواند بفهمد كه فتنه پا می‌گیرد یا خیر و فقط باید از خدا خواست تا تحلیل درستی به این افراد عطا كند.

طائب ادامه داد: برخی‌ها هم تازه فهمیده‌اند كه فتنه به دردشان نمی‌خورد و باید خط خود را از فتنه‌گران منحرف كنند و به جایی بروند كه منافعشان در آنجا تامین شود.

وی تصریح كرد: محسن رضایی وقتی امروز حرف می‌زند و می‌گوید كه موسوی و كروبی باید دستگیر و مجازات شوند، نشان‌دهنده این است كه می‌خواهد به فكر خودش باشد و خطش را عوض كند.

* مشایی همانند نبوی برای شهید رجایی است

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین با بیان اینكه ما مشایی را نیز از دیگران جدا نمی‌دانیم، اضافه كرد: مشایی همانند بهزاد نبوی برای شهید رجایی است.

طائب افزود: احمدی‌نژاد انسان بسیار توانمندی است و قدرت كارهای غیرممكن را دارد اما از خدا می‌خواهیم كه به او نسبت به مشایی بصیرت بیشتری دهد.

وی افزود: تنها تفاوت مشایی با نبوی این است كه او زور و قدرت و تیم نبوی را ندارد و بیشتر قائل به سحر و جادو است و به همین خاطر تهدیدی محسوب نمی‌شود.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: مشایی و امثال او تنها اذیت می‌كنند وگرنه قدرت انجام كار خاصی را ندارند.

* آتش زدن سطل زباله نشانه تنش در ایران نیست

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: عده‌ای امروز به خیابان‌ها می‌ریزند و تعدادی سطل زباله را آتش می‌زنند اما رسانه‌های بیگانه با خبرسازی در این زمینه می‌گویند ایران دچار تنش شده است.

طائب ادامه داد: غربی‌ها و سران استكبار با خبرسازی ذهن‌ها را منحرف می‌كنند تا جلوی پیشرفت اسلام‌خواهی مردم جهان را بگیرند اما هرگز موفق نخواهند بود.

وی تصریح كرد: تعدادی ویروس خنثی‌شده در وقایع اخیر به خیابان آمدند و هنگامی كه شعار می‌دادند تعدادشان آنقدر كم بود كه در خیابان انقلاب تهران حتی در دو كوچه پایین‌تر صدایی شنیده نمی‌شد.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه كرد: این حركت چندان وسیع و گسترده نبود اما غربی‌ها روی آن مانور زیادی دادند.

طائب افزود: در برهه كنونی مهم‌ترین وطیفه ملت ایران این است كه بصیرت خود را ارتقا دهند و حضورشان را در صحنه انقلاب حفظ كنند.

* فتنه 88 هشت روزه خنثی شد

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: تمام توان ملت ایران پس از فتنه‌های 88 متمركز و جمع شد تا دسیسه‌ای كه دشمنان قصد داشتند در كشور پیاده كنند، زود خنثی شود و دیدیم كه در كمتر از هشت روز آنها به قضیه خاتمه دادند.

طائب گفت: مردم در این روزها نشان دادند كه گرچه جنگ تحمیلی با حمایت بیشتر كشورهای جهان از صدام، هشت سال طول كشید اما فتنه را هشت روزه خنثی می‌كنند.

وی اظهار داشت: هرگز نمی‌خواهیم پیشگویی كنیم اما می‌شود كه پرچم انقلاب اسلامی در دوران رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی‌اش یعنی امام زمان (عج) برسد.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: امروز اوج بصیرت و بیداری ملت‌ها در جهان به وضوح قابل مشاهده است.

وی تصریح كرد: اگر در برهه كنونی عربستان با ایران در اعزام زائران خانه خدا بازی می‌كند، به این علت است كه خودشان مردد هستند كه اوضاع كشورشان چگونه می‌شود.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه كرد: اگر پادشاه عربستان بمیرد، این كشور را هرج و مرجی عظیم فرا می‌گیرد و اگر زنده بماند، نیز دیگر نمی‌تواند كاری انجام دهد و اعراب نیز این را به خوبی می‌دانند...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش سازمان بهداشت جهانی از تعداد تلفات ویروس ابولا



<

اخبار,اخباراجتماعی, ابتلا به بیماری ابولا

 
 اخبار اجتماعی  - بیماری ابولا: 10 هزار کشته

 سازمان بهداشت جهانی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: شمار تلفات ویروس ابولا به ۹ هزار و ۹۸۹ نفر رسیده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از ایتارتاس ، سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد : مجموعا 20 هزار و 381 مورد ابتلا به ویروس ابولا گزارش شده است که بیشتر بیماران از کشورهای گینه ، لیبریا و سیرالئون هستند و موارد پراکنده ای نیز در کشورهای مالی ، نیجریه ، سنگال ، اسپانیا ، انگلیس و آمریکا گزارش شده است.

نخستین موارد شیوع بیماری ابولا در روستاهای دورافتاده آفریقای مرکزی نزدیک جنگل های استوایی گزارش شد و به سرعت گسترش یافت.

 

 اخبار اجتماعی  - واحد مرکزی خبر