اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طائب:سران فتنه باید به پیشگاه مقام معظم رهبری رفته و از ایشان بخواهند که مقام معظم رهبری برای آنان از خداوند طلب مغفرت و بخشش نمایند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مهدی طائب: سران فتنه صلاحیت مدیریت یک دبستان را هم ندارند

حجت‌الاسلام مهدی طائب گفت: سران فتنه حتی صلاحیت مدیریت یک دبستان را هم ندارند چه برسد که بخواهد یک کشور را اداره نمایند.

به گزارش ایسنا، م حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب که به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد مقدس در رواق مطهر امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی سخن می‌گفت، با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه نهم دی اظهار کرد: مردم با دقت فتنه 88 را مطالعه و مرور نمایند تا دوباره فتنه‌ای از این دست، نظام جمهوری اسلامی را تهدید نکند.

وی با طرح این سوال که باید با سران فتنه چه برخوردی نماییم؟ تصریح کرد: برخی که ادعای مسلمانی و وابستگی به خاندان رسول الله (ص) را داشتند با فتنه‌ای که به انقلاب اسلامی تحمیل کردند متاسفانه جنایت‌های زیادی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به این‌که «آنان باید در پیشگاه الهی پاسخگوی عملکرد خود باشند» اضافه کرد: دیگر به هیچ عنوان نمی‌توان این کوچک‌فکران دین و ملت فروش را در اداره کشور قرار داد.

وی گفت: سران فتنه با آن همه جنایاتی که مرتکب شدند حتی صلاحیت مدیریت یک دبستان را هم ندارند چه برسد که بخواهند یک کشور را اداره نمایند.

طائب با تاکید بر این‌که «فقط یک راه برای توبه این افراد باقی مانده است» خطاب به سران فتنه تاکید کرد: سران فتنه باید به پیشگاه مقام معظم رهبری رفته و از ایشان بخواهند که مقام معظم رهبری برای آنان از خداوند طلب مغفرت و بخشش نمایند.

طائب افزود: اگر امروز از امت حزب الله و مردم ولایتمدار ایران اسلامی بپرسید که چه چیزی در فتنه دیده‌اند، آنان همچون حضرت زینب کبری (س) خواهند گفت: چیزی جز زیبایی ندیده‌ایم.

وی بازیگردانان اصلی فتنه 88 را آمریکا و صهیونیست جنایتکار برشمرد و افزود: امروز آمریکای جنایتکار در موضوع سوریه به دریوزگی افتاده است.

فرمانده قرارگاه عمار در پایان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی نیز که یکی از صحنه گردانان اصلی فتنه 88 بود امروز در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و ملت ولایتمدار ما با قدرت بیشتری می‌گویند: اللهم عجل لولیک الفرج./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
کلیپ بیانات مقام معظم رهبری - مخالفت با نظرات خاص مقام معظم رهبری ؟ حتما نگاه کنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حداد عادل:«عدم محاکمه موسوی و کروبی در دادگاه»تصمیم درستی بوده /9دیماه روز مبارزه ملت با فتنه بود و قهرمان آن مقام معظم رهبری هستند



حداد عادل در یزد:

نیازی به محاکمه قضایی موسوی و کروبی نیست

تصمیم «عدم محاکمه در دادگاه» تصمیم درستی بوده است/ نهم دیماه روز مبارزه ملت با فتنه بود و قهرمان آن مقام معظم رهبری هستند.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار 

جالب

غلامعلی حداد عادل گفت: بصیرت، وفاداری به حکومت اسلامی است.

به گزارش ایلنا از یزد، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی سه شنبه شب در همایشی که به‌ مناسبت روز دوازدهم دی ماه سالروز سفر رهبر انقلاب به یزد ترتیب داده شده بود، طی سخنانی سالروز سفر رهبر انقلاب به یزد را گرامی داشت و گفت: حضور مردم در این چنین تجمعات و استقبال از رهبری صواب دارد.

حداد عادل در ادامه سخنان خود به 9 دی ماه و حوادث سال 88 پرداخت و گفت: نهم دی ماه از چند سال گذشته وارد تقویم انقلاب شده است و به روزهایی مانند 12 بهمن، 22 بهمن، 14 خرداد، 12 فروردین و... افزوده شده است.

وی گفت: فرقی بین نهم دیماه و آن روزها وجود دارد و آن این است آن روزها یادآور مبارزه ملت با طاغوت بود و قهرمان آن امام راحل بودند ولی نهم دیماه روز مبارزه ملت با فتنه بود و قهرمان آن مقام معظم رهبری هستند.

او گفت: پس از نهم دیماه واژه هایی مانند فتنه، بصیرت و جنگ نرم وارد ادبیات ما شده است.

این نماینده مجلس سپس به روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 88 پرداخت و گفت: در حالیکه نظرسنجی ها مطلبی دیگر را نشان می داد، یک کاندیدا در روز انتخابات در جمع خبرنگاران خود را پیروز انتخابات معرفی کرد و از فردای آن روز عَلَم «تقلب در انتخابات» بلند شد.

غلامعلی حداد عادل گفت: هر چه رهبری گفتند بیایید به قانون پایبند باشید آن ها حرف خود را زدند و گفتند شورای نگهبان بی‌طرف نیست در حالیکه این شورای نگهبان همان شورای نگهبان دوم خرداد بود و در آن زمان صداقت خود را نشان داده بود. ولی رهبری در آن نمازجمعه معروف گفتند نظام اسلامی اهل تقلب در انتخابات نیست و خواستار توقف اردوکشی در خیابان ها شدند.

وی افزود: بنده در آن جمع شش نفره ای که برای بررسی انتخابات تعیین شدیم، حضور داشتم و حقیقتا به دنبال حقیقت بودم که اگر تقلب نشده که اعلام کنیم و موجب افتخار نظام است، اگر هم تقلب اثبات می شد آن را اعلام کنیم چراکه موجب تقویت نظام می شد.

حدادعادل گفت: آقایان حاضر نشدند دلیل محکمه پسند ارائه کنند و یکی از حرف هایشان شمارش کلیه صندوق ها بود که امکان پذیر نبود.

وی در ادامه سخنان خود گفت: ممکن است فردی خدمات خوبی داشته باشد ولی باید دید در فتنه های گذشته چه نقشی داشته است.

او با بیان اینکه باید از رضایت یا نارضایتی دشمنان فهمید اقداممان صحیح است یا خیر گفت: امام راحل در مقطعی که می‌خواستند از پاریس به تهران سفر کنند گفته اند از مخالفت ها با سفرم به تهران فهمیدم این اقدام اقدامی صحیح است.

او به عاشورای 88 هم اشاره کرد و گفت: آن معترضین افرادی خداجو نبودند چراکه به دنبال عزاداری نبودند و حرمت عاشورا را شکستند.

وی با بیان اینکه از عاشورای 42 در تظاهرات حضور داشته است، گفت: هیچ تظاهراتی به عظمت 9 دیماه ندیده ام در عین حال که تجمعات 12 بهمن و 14 خرداد معنای دیگری داشته است. وی گفت: مردم در نهم دیماه پیام دادند تا دیگر در لندن و واشنگتن و... برای ما تصمیم گیری نکنید و ثابت کردند وقتی قرآن بر سر نیزه دیدند دست از حمایت از امیرالمومنین بر نداشتند. یکی از نشانه های بصیرت، وفاداری به حکومت اسلامی است.

وی همچنین با اشاره به انتخابات 92 نیز گفت: در این انتخابات هم باید بصیرت داشت و یک 9 دی سیاسی خلق کرد و آگاهانه رای داد.

او افزود: نباید گول شهرت ها و چهره ها را خورد. باید دعا کرد تا نتیجه انتخابات مانند گذشته به سود اسلام باشد. نماینده تهران در ادامه به پرسش برخی حاضران نیز پاسخ گفت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر محاکمه نشدن آقایان موسوی و کروبی و امکان نامزد شدن آنان در انتخابات 92 گفت: این حرف نادرستی است. آنان در دادگاه ملت محاکمه شده اند و نیازی به محاکمه آنان نیست. و این تصمیم «عدم محاکمه در دادگاه» تصمیم درستی بوده است.

وی گفت: مبنای شورای نگهبان اثبات جرم در دادگاه نیست چراکه خیلی ها در دادگاه محکوم نشده اند ولی صلاحیت کاندیداتوری را ندارند.

حداد در پاسخ به سولی مبنی بر رای 75 درصدی دانشگاهیان به موسوی بنابر گفته نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها، گفت: من از اظهارات ایشان اطلاعی ندارم ولی باید از هر اتفاقی که در گذشته افتاده درس گرفت.

او همچنین در پاسخ به این سوال که شما با ابطال بخشی از صندوق ها به مجلس ششم راه یافتید هم گفت: بنده در آن انتخابات نفر 33 اعلام شدم. اعتراضی هم نکردم. فقط نامه ای نوشتم و اعلام کردم رای من در حوزه ای که بنده و خانواده ام در آنجا رای دادیم، صفر اعلام شده. پس از چند روز شورای نگهبان آراء را شمرد و بنده را نفر 29 عنوان کرد.

وی گفت: این تهمت ها و فحش ها زیاد است و اگر عمری باشد خاطرات خود را خواهم نوشت.

نماینده مجلس نهم همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اعلام نظر درخصوص اقدام های عجولانه در دولت هم گفت: کار عجولانه ناصحیح است چه در دولت باشد، چه در مجلس.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا پیروز انتخابات 88 تا چه حد به قانون پایبند بوده است گفت: حساب احمدی نژاد از کارها و ادعاهای موسوی جداست و پیش روی ملت قرار دارد.

حداد در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش بینی‌اش از انتهای کار دولت دهم گفت: خدا عاقبت ایشان را ختم به خیر کند./ایلنا