اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ضرب و شتم شدید معلم با فنون رزمی کاراته


دانش‌آموز انگلیسی با استفاده از فنون کاراته پا و زانوی معلم خود را شکست و وی را راهی بیمارستان كرد.

دانش‌آموز انگلیسی با استفاده از فنون کاراته پا و زانوی معلم خود را شکست و وی را راهی بیمارستان كرد.

 "دایان وایت هد" 53 ساله پس از مصدوم شدن به طرز وحشیانه توسط شاگردش، حالا باید 18 ماه را مرخصی بگیرد.

این دانش آموز قبلا با استفاده از سر خود ضربه محکمی به یکی از معلمهایش در جنوب شرقی لندن زده بود.

وایت هد مادر دو کودک است و هم‌اکنون در بیمارستان بستری است تا استخوان شکسته پایش را به حالت اولیه بازگردانند.

علاوه بر اینکه این زن قادر نخواهد بود تا 18 ماه آینده سر کار حاضر شود، همچنین تا شش هفته دیگر نیز نمی‌تواند راه برود.



منبع: ایسنا



ویدیو مرتبط :
ضرب و شتم شدید داور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضرب و شتم معلم از سوی والدین دانش‌آموز



اخبار,اخبار اجتماعی , آموزش و پرورش

 

اگر دبیر ما تخلفی کرده باشد، باید از سوی مراجع ذی‌صلاح به آن رسیدگی شود/ اجازه نمی‌دهیم که هر کسی به هر بهانه‌ای به همکار فرهنگی ما توهین کند یا وی را مورد ضرب و شتم قرار دهد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در مورد ضرب و شتم معلمی در منطقه 14 از سوی دو نفر گفت: بلافاصله بعد از اطلاع از این موضوع اداره آموزش و پرورش منطقه و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در این باره شکایت خود را به جریان انداخته‌اند. همچنین از معلم و مدیر مدرسه هم درخواست کرده‌ایم که شکایت خود را در مراجع قضایی مطرح کنند.

مسعود ثقفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره گفت: ما به طور کلی با هر گونه رفتار خارج از قوانین و مقررات مخالف هستیم، چه این رفتار از سوی والدین باشد، چه از سوی دبیر آموزش و پرورش.

وی افزود: اگر هر کس بخواهد به خود اجازه دهد؛ درباره تخلف احتمالی انجام شده راسا اقدام کند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: بر این عقیده هستیم که اگر دبیر ما نیز تخلفی کرده باشد، باید از سوی مراجع ذی‌صلاح به آن رسیدگی شود، از سوی دیگر اجازه نمی‌دهیم که هر کسی به هر بهانه‌ای به همکار فرهنگی ما توهین کند یا وی را مورد ضرب و شتم قرار دهد.

وی افزود: اداره آموزش و پرورش منطقه و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در این باره شکایت خود را به جریان انداخته‌اند. همچنین از معلم و مدیر هم درخواست کرده‌ایم که شکایت خود را در مراجع قضایی مطرح کنند.

ثقفی تاکید کرد: هنوز به این نتیجه نرسیده‌ایم که دانش آموزان از سوی معلم خود تنبیه می‌شدند، اگر چنین اتفاق یا تخلفی هم صورت گرفته باشد، مراجعی برای رسیدگی به این تخلفات وجود دارد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: هیات رسیدگی به تخلفات اداری، حراست و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات برای چنین مواقعی در نظر گرفته شده است. به محض اینکه تخلف برای ما محرز شود؛ از مراجع مربوطه برای پیگیری آن اقدام خواهیم کرد، ولی اینکه کسی به خود اجازه دهد با معلم ما برخورد فیزیکی کند، درست نیست و ما حتما این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ضاربین، والدین دانش آموزان بوده‌اند، گفت: فکر می‌کنم این موضوع محرز است، چرا که بعد از ضرب و شتم اعتراضاتی به مدیر مدرسه هم داشته‌اند. آنها نباید به این شیوه ناخوشایند اعتراضشان را بیان می‌کردند.

ثقفی درباره اینکه آیا ضاربین لباس نظامی به تن داشتند، گفت: بیشتر ساکنان منطقه‌ای که این معلم در آن تدریس می‌کند،  نظامی هستند. این افراد هم احتمالا ساکن آنجا و از کارکنان آن منطقه هستند. اگر معلم می‌گوید که لباس نظامی به تن داشتند، حتما این طور بوده، چرا که ما خودمان در محل حضور نداشتیم که بخواهیم این موضوع را قطعی بیان کنیم.

وی درباره اقدامات آموزش و پرورش برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی گفت: اقدامات فعلی در این باره پیگیری‌های قضایی است، اینکه برای موارد مشابه اقدامات پیش‌گیرانه انجام شود، باید از سوی مسئولین مربوطه مورد پیگیری قرار بگیرد. در شرایط کنونی نیز اگر پیگیری چنین مواردی از سوی مراجع قضایی منجر به توقف موارد مشابه شود، در جای خود حائز اهمیت است.

گقتنی است؛ یکشنبه بیست و یکم دی ماه آقای ابوالفضل هنانیان دبیر ریاضی منطقه ۱۴ تهران در راه رفتن به مدرسه از سوی دو نفر که به نظر می‌رسید، از بستگان دانش آموز مدرسه ایشان باشند، به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد. به گفته معلم مضروب، دانش آموز به والدین خود گفته بود که معلمشان آنها را تنبیه می‌کند.
اخبار اجتماعی - ایلنا