اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صفوی: آمریکا و رژیم صهیونیستی جرأت حمله به ایران را ندارند



صفوی: آمریکا و رژیم صهیونیستی جرأت حمله به ایران را ندارند

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا بر این نكته كه آمریکا و رژیم صهیونیستی جرأت حمله به ایران را ندارند، تاكید كرد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی،در گردهمایی سه هزار نفری گردان‌های الزهرا(س) خواهران بسیجی وزارتخانه‌ها و ادارات به تبیین نقش زنان در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و اقتصاد مقاومتی پرداخت و اظهار داشت: از ابتدای قرآن تا انتهای آن موضوع اصلی درباره انسان است و تمام دنیا می‌داند كه یكی از الگوهای اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ما، حضور زنان در زمان پیروزی انقلاب است.

وی با بیان این كه زنان در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی از مردان جلوتر حركت می‌كردند، افزود: تعداد زیادی از شهدا را زنان و كودكان تشكیل می‌دهند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم كل قوا حضور زنان در انقلاب اسلامی را الگو دانست و تأكید كرد: در فرهنگ كشورهای عربی، زنان اجازه حضور در میدان را ندارند؛ اما هم اكنون می‌بینیم كه حضور زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف به الگویی برای سایر زنان تبدیل شده است.

صفوی افزود: زنان شیعه در بحرین و سایر كشورهای اسلامی در میدان مبارزه حضور دارند و الگوی حضور زنان در صحنه‌های اجتماعی و سرنوشت ساز، زنان ایرانی هستند.

وی با بیان این كه همسران رزمندگان در دوران دفاع مقدس، حمایت كننده و پشتیبانی آنان بودند، اظهار داشت: در دفاع مقدس زنانی حضور داشتند كه فرزندان و همسران خود را راهی عرصه جهاد كرده بودند.

وی با بیان این‌كه زنان در دفاع مقدس، مقاومت و رشادت‌های بسیاری كردند، اظهار داشت: زنان در عمق جبهه‌ها، در مدارس و دانشگاه‌ها و در میدان های مختلف از امام بزرگوار و رزمندگان حمایت كردند.

صفوی با بیان این‌که زنان بهترین رفتار را با مراجعه كنندگان در ادارات دارند، افزود: زنان در ادارات با مردم رفتاری براساس مردمداری دارند و گزارشی نداریم كه كسی از رفتار خانم‌ها در ادارات ناراضی و ناراحت باشد.

وی تأكید كرد: شما زنان الگوی زنان جهان اسلام هستید و مدیریت، اخلاص، شجاعت، و فداكاری شما در انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی برای جهانیان به الگو تبدیل شده است.

صفوی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی اعمال شده علیه كشورمان گفت: برخی از دولت‌ها منبع قدرتشان سرمایه و اقتصاد است و برخی دیگر تكنولوژی و علم را سرمایه خود می‌دانند اما امام بزرگوار ما بزرگترین منبع قدرت ایران را سرمایه مردمی، ایدئولوژی اسلامی، موقعیت سرزمینی، فرهنگ و تمدن دانستند.

وی با بیان این‌كه هر كشوری منابع قدرت ملی خود را برای سه هدف در نظر دارد، افزود: این سه هدف حفظ امنیت ملی، اقتصادی و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها است كه امام(ره) با سرمایه مردمی، امنیت ملی ایران را در هشت سال دفاع مقدس تأمین كرد به گونه‌ای كه حماسه فرزندان ما در دفاع مقدس، تضمین كننده 80 سال امنیت كشورمان است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم كل قوا با اشاره به این كه آمریكا و رژیم صهیونیستی جرأت حمله به ایران را ندارند، ادامه داد: در جنگ عراق و افغانستان آمریكا خسارت‌های سیاسی، انسانی و اقتصادی زیادی دیده است و تحمل خسارت های سنگین دیگری را ندارد.

صفوی با بیان این‌كه دشمن با اعمال تحریم‌ها مردم را هدف قرار داده است، اظهار داشت: دشمن می‌خواهد اعتماد مردم را به نظام سیاسی ضعیف كند و در اثر این فشارهای اقتصادی كه به ملت وارد می‌شود نوعی ناراحتی از حكومت، انقلاب و دولت در میان مردم ایجاد شود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم كل قوا تصریح كرد: اگر تجربه 8 سال دفاع مقدس را بكار بگیریم از جنگ تحریم‌های اقتصادی با كمك خداوند، توجهات امام زمان(عج)، و حضرت علی ابن موسی‌الرضا( ع) ، با هوشمندی زنان و ملت ایران و با اقتصاد مقاومتی عبور می‌كنیم.

صفوی تأكید كرد: ما باید راهبرد دشمن را تشخیص دهیم و خودمان نیز راهبرد داشته باشیم؛ راهبرد دشمن نارضایتی مردم است و سرمایه اصلی انقلاب ما نیز اعتماد مردم به رهبری، حكومت و دولت است.

وی افزود: حفظ انسجام و اتحادی که در زمان جنگ بین مردم و دولت وجود داشت، مطمئنا در وضعیت كنونی باعث پیروزی ما خواهد شد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم كل قوا اظهار داشت: ما باید پایمان را روی گلوی دشمنان بگذاریم و هجومی با آنان برخورد كنیم چرا كه ما یك ملت زنده و جوان هستیم.

صفوی با بیان این‌که با اتحاد ملی و انسجام می‌توانیم اقتصاد مقاومتی را اجرا كنیم از مصرف بالای برخی منابع هم چون آب و انرژی در كشور انتقاد و تصریح کرد: مصرف آب و مصرف انرژی در کشور ما چند برابر كشورهای اروپایی است و باید صرفه جویی كنیم.

وی خاطرنشان كرد: امام خمینی(ره) وقتی لیوانی آب میل می‌کردند بر روی باقی مانده آن یک دستمال می‌گذاشتند تا مجددا آن را مصرف کنند./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
حمله رژیم صهیونیستی به ایران-مستند لبه پرتگاه قسمت 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی: آماده ی حمله به ایران هستیم



تایمز اسرائیل: سخنانی سفیر قرار نبود پخش شود؛

سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی: آماده ی حمله به ایران هستیم

دانیل شپیرو، سفیر امریکا در اسرائیل در کنفرانسی محرمانه در تل آویو گفت: ایالات متحده طرح و برنامه خود برای حمله نظامی به ایران را تکمیل کرده است.

انتخاب :دانیل شپیرو، سفیر امریکا در اسرائیل در کنفرانسی در تل آویو گفت: ایالات متحده طرح و برنامه خود برای حمله نظامی به ایران را تکمیل کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از تایمز اسرائیل، وی گفت: ما ترجیح می دهیم که مسئله ایران را از طریق دیپلماسی و فشار حل کنیم. اما این به معنای آن نیست که گزینه نظامی بر روی میز موجود نباشد.

شپیرو اضافه کرد: گزینه نظامی نه تنها بر روی میز موجود است، بلکه آماده است.

سفیر آمریکا در اسرائیل گفت: برنامه ریزی های لازم برای اینکه اطمینان حاصل شود که برای چنین اقدامی اماده ایم انجام شده است.

به نوشته ی تایمز اسرائیل، سخنان وی در کنفرانسی در تل اویو زده شده و توسط یک خبرنگار روزنامه ضبط شده است.

شبکه ی 2 اسرائیل که سخنان وی را از تلویزیون پخش کرد، اعلام نموده است که سفیر امریکا خواستار علنی شدن سخنانش نبوده است./انتخاب