اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صدور آنی کارت در شعب بانک اقتصادنوین



 

 

صدور آنی کارت در تمام شعب بانک اقتصادنوین

 

 

با توجه به استقبال مشتریان از صدور آنی کارت در شعب منتخب بانک اقتصادنوین، شعب تهران و شهرستان این بانک در سراسر کشور به صورت آنی کارت نقدی صادر می کنند.


به گزارش اداره روابط عمومی بانک اقتصادنوین، از اواسط فروردین ماه سال جاری یکصد شعبه این بانک به عنوان شعب منتخب به صورت آنی کارت نقدی صادر می کردند که بدلیل استقبال هموطنان از این طرح به منظور ارایه این خدمت به تمام مشتریان بانک اقتصادنوین، تمام شعب این بانک در سراسر کشور کارت نقدی آنی صادر می کنند. ۲۰۶ شعبه این بانک تاکنون بیش از ۶۳ هزار کارت نقدی آنی برای متقاضیان صادر کرده اند که بیش از ۳۵ هزار کارت در شعب تهران و بیش از ۲۸ هزار کارت در شعب شهرستان این بانک صادر شده است. با صدور آنی کارت نقدی در شعب بانک اقتصادنوین صدور کارت در این بانک در دوره اول فروردین تا ۱۸ خرداد ۸۹ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد رشد نشان می دهد. علاوه بر این متقاضیان این خدمت می توانند طرح مندرج بر روی کارت خود را از میان طرح های پیشنهادی شعب، انتخاب کنند.... /  روزنامه مردم‌سالاری

 



ویدیو مرتبط :
اسامی شعب بانک های فعال در ایام نوروز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمام کاندیداها به جز غرضی در شعب اخذرای نماینده دارند/ صدور تنها 400 کارت نظارت برای ناظران روحانی



اخبارانتخابات,کارت نظارت ناظران روحانی

تمام کاندیداها به جز غرضی در شعب اخذرای نماینده دارند/ صدور تنها 400 کارت نظارت برای ناظران روحانی

مهر نوشت:

رئیس ستاد انتخابات شهر تهران با اشاره به اینکه کارت نظارت کاندیداها برای شعب اخذ رای در تهران صادر شد گفت: 350 کارت نظارت دیگر نیز برای ستاد آقای روحانی در حال صادر شدن است.

احمد شهرکی رئیس ستاد انتخابات شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 12 هزار و 500 کارت نماینده کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برای شهر تهران صادر شده است گفت: برای ناظران آقای روحانی فقط 400 کارت صادر شده بود که دلیل آن عدم ارسال مدارک توسط ستاد انتخاباتی ایشان بود.

وی ادامه داد: برای همکاری با این کاندیدا 350 کارت نظارت دیگر تا دو ساعت دیگر صادر و به نمایندگان تحویل داده می شود. شهرکی تاکید کرد: تمام کاندیداهای ریاست جمهوری به جز آقای غرضی در شعب اخذ رای نماینده دارند و آقای غرضی نیز خود برای شعب نماینده معرفی نکردند.

شهرکی با اشاره به صدور کارت نظارت برای نمایندگان شوراها گفت: بیش از 6 هزار و 500 کارت نظارت برای کاندیداها صادر شده و 3 ائتلاف بزرگ شوراها بیش از 2 هزار نفر ناظر دارند.

 

همچنین تسنیم نوشت:

سید صولت مرتضوی دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به بازدید امروز نمایندگان نامزدها از ستاد انتخابات گفت: نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری می‌توانند تا ساعت قانونی اخذ رأی در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور داشته باشند.

وی‌ افزود: نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری اگر خللی در روند برگزاری انتخابات مشاهده کردند به ما گزارش دهند و وظیفه ستاد انتخابات این است که با تمامی نامزدها به نحو احسن و در چارچوب قانون همکاری کند.

اطلاعیه شماره ۳ ستاد انتخابات: آثار تبلیغاتی نامزدها در شعب اخذ رأی امحا شودستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه شماره 3 به اطلاع اعضای شعب ثبت‌نام و اخذ رأی رساند که کلیه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعب اخذ رأی باشد.

بنابر این گزارش، متن کامل اطلاعیه شماره 3 ستاد انتخابات کشور به این شرح است:

اطلاعیه شماره 3

به اطلاع اعضای محترم شعب ثبت نام و اخذ رأی می‌رساند، کلیه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد، لذا در صورت مشاهده لازم است به سرعت امحاء شود.

همچنین اگر در طول زمان رأی گیری آثار تبلیغاتی از رأی‌دهندگان در شعبه باقی بماند، آنها را نیز امحاء نمایند.

خبرآنلاین