اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صحبت های صمیمی شگرد زنان سارق بود



اخبار,اخبارحوادث, زنان سارق

 

 اخبار حوادث - صحبت های صمیمی شگرد بود

جانشین انتظامی استان ایلام از دستگیری دو زن جوان که به شگردهای حرفه ای اقدام به سرقت در مغازه های سطح شهرستان ایلام می کردند، خبر داد.

سرهنگ حسن سماواتی، گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل مغازه و اعلام به پلیس آگاهی استان تحقیقات لازم در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که این سرقت ها توسط دو زن جوان که در پوشش مشتری وارد مغازه ها می شدند و با صحبت های صمیمی و دوستانه و منحرف کردن حواس فروشنده اقدام به سرقت اجناس و دخل زنی مغازه ها می کردند.

سرهنگ سماواتی گفت: پس از تحقیقات انجام شده و ردزنی های مختلف سرانجام مأموران آگاهی استان موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه این دو سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده متهمان را تحویل قضایی نمایند.

 

 اخبار  حوادث  -  باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
تجاوز داعش به زنان اهل سنت درموصل+صحبت های زنان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طلا درمانی شگرد دختر سارق بود !



 

 

طلا درمانی شگرد دختر سارق بود !

 

پیرزن سالخورده ای پس از مراجعه به دادسرا و طرح شکایتی گفت: چندی پیش هنگامی که از خرید بر می گشتم به دختر جوانی برخوردم وی به من نزدیک شد و قصد کمک کردن به من را داشت.

وی اظهار داشت: دختر جوان تمامی وسایلم را به منزلم آورد و وقتی متوجه شد من دچار پا درد هستم ادعا کرد که طلا درمانی را در هند فرا گرفته و می تواند پا درد مرا درمان کند.

شاکی ادامه داد: دختر جوان ابتدا یک ظرف را پر از آب کرده و النگوی خودش را داخل آب گذاشت و کمی آرد به آن اضافه و اظهار می کرد که هر چه طلا بیشتر باشد، تاثیر بیشتری داشته و بهتر می تواند پاهایم را درمان کند من نیز تمامی طلاهایم را در اختیار وی گذاشتم.

شاکی افزود: وی طلاهایم را داخل ظرف ریخته و یک پارچه روی آن انداخته و گفت تا ۲۴ ساعت جز خودش کسی به آن نباید دست بزند بعد از گذشت ۲۴ ساعت منتظر دختر جوان بودم ولی از او خبری نبود زمانی که به سراغ ظرف رفتم و پارچه را کنار زدم متوجه شدم دختر جوان سارق بوده و تمامی طلاهایم را سرقت کرده است.

بنابراین گزارش، ۲ زن میانسال دیگر نیز گول طلا درمانی دختر جوان را خورده و طعمه او شدند ماموران نیز پس از مدنی سارق را دستگیر و قاضی پرونده نیز برای وی قرار قانونی صادر کرد.... /iribnews.com