اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شیرینی هم ساز جدایی کوک کرد


سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پی تصمیم مدیرعامل این باشگاه ساز جدایی کوک کرده است.

خبرگزاری فارس :  سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پی تصمیم مدیرعامل این باشگاه ساز جدایی کوک کرده است.

سعید شیرینی در خصوص کناره‌گیری رویانیان و عدم حضورش در باشگاه اظهار داشت: با وجود تلاشی که داشتم هنوز نتوانستم رویانیان را پیدا کنم اما دلیل عصبانیت سردار را کاملا درک می‌کنم.سردار رویانیان چقدر باید برای مسائل حاشیه‌ای که از بیرون به ما تحمیل می‌شود وقت بگذارد؟ رویانیان چقدر باید عذاب بکشد و عذاب کشیدن پرسپولیس را به خاطر بی‌عدالتی‌های اخیر به چشم ببیند؟

شیرینی ادامه داد: رویانیان چقدر باید انرژی بگذارد و علیه مسائل پشت پرده فوتبال مصاحبه کند و به جایی نرسد؟ او خوب فهمیده وقتی هم حرف بزند روزگار پرسپولیس را سیاه می‌کنند. پس به خاطر نجات پرسپولیس چنین پیام فداکارانه‌ای داده که کار هر کسی نیست.

سرپرست قرمزپوشان تاکید کرد: در دوره‌ای از ورزش که خیلی‌ها به میز و صندلی‌شان چسبیده‌اند رویانیان به خاطر عذابی که هواداران می کشند چنین تصمیمی گرفته و امیدوارم عزیزان هیئت مدیره مثل همیشه او را حمایت کرده و پیگیر احکام کمیته انضباطی با جدیت باشند.

شرینی در پایان تصریح کرد: به شخصه مثل همیشه در کنار رویانیان هستم و با توجه به اعتمادی که به صداقت، سلامت و رفاقت سردار دارم در صورت جدایی احتمالی ایشان من هم کنار خواهم رفت.


ویدیو مرتبط :
کوک ساز رباب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسی ساز جدایی کوک کرد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

مسی ساز جدایی کوک کرد

ستاره آرژانتینی بارسلونا از علاقه خود به بازی در لیگ کشورش خبر داد. او اطمینان دارد که تیمش می تواند با پیروزی برابر میلان از بحران کنونی خارج شود.

لیونل مسی که چند هفته ای است با بارسلونا نتایج خوبی کسب نمی کند از علاقه خود به بازی در آرژانتین خبر داد.

مسی که تا سال 2018 با بارسلونا قرارداد دارد، گفت: نمی دانم تا چند سال دیگر باید برای بازگشت به آرژانتین صبر کنم اما روزی این اتفاق خواهد افتاد چرا که دوست دارم در لیگ کشورم به میدان بروم. نمی دانم چه سرنوشتی در انتظار من است اما این اطمینان را دارم که بارسلونا ایستگاه نهایی من نیست.

پس از سه شکست بارسلونا برابر رئال مادرید و میلان رسانه های اسپانیایی از شرایط بد روحی لیونل مسی نوشتند اما خود مسی چنین سخنانی را قبول ندارد:" درست است که ما از این سه شکست تلخ رنج می بریم اما اطمینان داریم که می توانیم بار دیگر توانایی های خود را اثبات کنیم. من ناراحت نیستم و در شرایط روحی بدی قرار ندارم. نمی دانم چرا چنین سخنانی مطرح می شود. باید تمام بازیکنان بارسلونا در روزهای آینده از جان مایه بگذارند تا از شرایط کنونی خارج شوند. دلیل شکست های اخیر را می دانیم اما آن را فاش نخواهیم کرد."

بارسلونا هفته آینده در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف میلانی برود که در دیدار رفت با دو گل به پیروزی رسید. مسی درباره این دیدار حساس که به نوعی حکم مرگ و زندگی را برای او و هم تیمی‌هایش دارد، گفت: امیدوارم که بتوانیم برابر میلان به پیروزی برسیم و خود را در لیگ قهرمانان اروپا حفظ کنیم. آنها ما را در ورزشگاه خانگی خود شکست دادند، ما هم باید در نوکمپ آنها را شکست دهیم. به خوبی می دانیم که باید با نهایت آمادگی در بازی سه شنبه شب به میدان برویم. بازی بسیار مهمی پیش رو داریم که می تواند ما را از شرایط کنونی خارج کند.

بهترین بازیکن سه سال اخیر فوتبال جهان در ادامه سخنان خود اینگونه درباره تیتو ویلانووا، سرمربی بیمار تیمش صحبت کرد: آنچه برای تیتو و قبل از او برای آبیدال رخ داد در ما تاثیر گذاشت، با این حال نمی توانیم زانوی غم بغل بگیریم. بارسلونا بازیکنان شاخص و خوب زیادی دارد و مطمئنا می تواند خود را از شرایط کنونی خارج کند.

مارادونا چند روز پیش در گفت‌وگو با روزنامه "مارکا" اسپانیا از رویای خود برای کار کردن با لیونل مسی در بارسلونا خبر داد. مسی در واکنش به این خبر گفت: با مارداونا در تیم ملی فوتبال آرژانتین کار کرده ام. روزهای خوبی را با او پشت سرگذاشتم، با این حال امکان پیوستن او به بارسلونا مسئله ای است که به من ربطی ندارد و باید سران باشگاه تصمیم گیرند.

ستاره آرژآنتینی بارسلونا در پایان سخنان خود توانایی کریستیانو رونالدو در بازی هوایی را ستود و گفت: اگر بهترین نباشد مطمئنا یکی از بهترین ها است./ایسنا