اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شیرینی: شانس اول قهرمانی هستیم


سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس کماکان شانس اول قهرمانی است.

خبرگزاری فارس:  سعید شیرینی پس از تساوی مقابل نفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از هر چیزی به نوبه خودم و از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس درگذشت والده گرامی جواد خیابانی گزارشگر این بازی را تسلیت عرض می‌کنم. ایشان به‌رغم تالم و غم بزرگی که داشت اما در بازی امروز کار خود را انجام داد که جا دارد به خودشان و خانواده محترمشان مصیبت پیش آمده را تسلیت عرض کنم.

وی افزود: در مورد بازی هم باید بگویم زیباترین صفر-صفر سال بود که با بدشانسی ما و هنرنمایی بیرانوند گلر جوان نفت رقم خورد.

سرپرست پرسپولیس با اشاره به مشکلات تیمش یادآور شد: متاسفانه پرسپولیس در این فصل یک حریف ندارد و باید همزمان با بی‌پولی و شیطنت‌های برنامه 90، تبعیض‌های نهادهای ورزشی و غیرورزشی و دشمنان قسم خورده بجنگد و با این وجود زحمات آقای دایی و شاگردانش جای تقدیر دارد که به‌رغم این ناملایمات کم نگذاشته و با عشق پرسپولیس و هوادارانش با تمام وجود کار می‌کنند.

شیرینی در پایان گفت: مردم و طرفداران باید بدانند اگر دشمنان قسم خورده پرسپولیس اجازه بدهند و عدالت هم در فوتبال رعایت شود انشاءالله با حمایت طرفداران پرسپولیس تیم ما کماکان شانس اول قهرمانی است البته یک نکته را فراموش کرده بودم و آن هم این است که پرسپولیس امروز فقط خدا و هوادارانش را دارد. همین و بس.


ویدیو مرتبط :
ایران,شانس اول قهرمانی در جام ملت های آسیا 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باقری:استقلال و سپاهان شانس اول قهرمانی هستند



باقری: پست برایم مهم نیست،قرارداد هم امضا نمی کنم/بازیکنان باید به فکر حیثیت پرسپولیس باشند/استقلال و سپاهان شانس اول قهرمانی هستند

کریم باقری می گوید که برخی از بازیکنان ظرفیت رسیدن به موفقیت را ندارند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش خبرآنلاین؛پرسپولیس در حالی مقابل صنعت نفت متوقف شد که هواداران این تیم در همان 10 دقیقه ابتدایی انتظار یک پیروزی شیرین و پر گل دیگر را داشتند.در نیمه دوم اما همه چیز برای سرخ ها تغییر کرد و شاگردان یحیی گل محمدی بازی برده را با تساوی عوض کردند.کریم باقری هم در استادیوم آزادی حاضر بود و بعد از پایان مسابقه تاکید کرد که یحیی می توانست تعویض های بهتری انجام دهد.او در مورد توقف پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.

آقای باقری،دیدگاه شما در مورد بازی با صنعت نفت چیست؟

بازی خوبی را دیدیم ولی به نظر من پرسپولیس فقط 10 دقیقه خوب بازی کرد.در بقیه دقایق صنعت نفت بهتر کار کرد و اگر انصاف داشته باشیم باید گفت که آنها حتی می توانستند برنده بازی باشند.

چرا چهره پرسپولیس بعد از آن بازی خوب مقابل ملوان که 6 گل زد، به یکباره عوض شد؟

اتفاق خاصی نیفتاده و فکر می کنم بازیکنان پرسپولیس بعد از زدن دو گل به یکباره همه چیز را تمام شده دانستند.آنها دیگر بعد از زدن دو گل اهمیتی به بازی ندادند و اگر مثل ده،پانزده دقیقه ابتدایی بازی می کردند همه چیز عوض می شد.

خیلی ها معتقدند بعضی از بازیکنان ایرانی جاه طلب نیستند و کافی است که بعد از چند بازی و چند برد خوب اشباع شوند.نظر شما چیست؟

این موضوع می تواند درست باشد و بعضی بازیکنان ظرفیت موفقیت ندارند.در فوتبال اروپا اما اینطور نیست و شما می بینید که بازیکنان چطور در زمین بازی می کنند.من معتقدم که بازیکنان پرسپولیس در شرایط فعلی باید به فکر حیثیت این تیم باشند و نتایج گذشته را جبران کنند.

قبول دارید این نتایج باعث نگرانی و ناراحتی هواداران می شود؟

الان مهم این است که پرسپولیس پیشرفت داشته باشد و خودش را در جدول بالا بکشد.بازیکنان باید نشان دهند که دنبال پیشرفت هستند در ضمن الان تیم مشکل ندارد و خیال بازیکنان راحت است و با این وضعیت باید پرسپولیس نتیجه بگیرد.

شما زمانی که در پرسپولیس بازی می کردید به یاد دارید که تا رده سیزدهم سقوط کرده باشید؟

راستش را بخواهید حضور ذهن ندارم ولی با وعده دادن و این حرف ها چیزی درست نمی شود.بازیکنان باید در زمین همه چیز را نشان دهند.

برخی معتقدند یحیی در تعویض ها و تغییر سیستم اشتباه کرد.مثل اینکه شما هم این موضوع را تایید کرده بودید؟

من بعد از بازی گفتم که می توانستیم تعویض های بهتری داشته باشیم ولی گل محمدی به عنوان سرمربی تشخیص داد آن تعویض ها را انجام دهد.باید به نظر یحیی احترام گذاشت.

شما در این خصوص نظرتان را به گل محمدی نگفتید؟

من با یحیی حرف زدم و هر وقت لازم باشد نظرم را به او می گویم.

بالاخره گل محمدی سرمربی شد،در این مورد چه صحبتی دارید؟

باید به او فرصت داد تا کارش را انجام دهد.پرسپولیس در حال حاضر فرصت خوبی در اختیار گل محمدی قرار داده و امیدوارم خوب حمایتش کنند. یحیی تلاش خودش را می کند و بچه ها هم با او مشکل ندارند اما باید تا آخر کار از سرمربی حمایت کنند.هدایت پرسپولیس کار بسیار سختی است اما یحیی این کار سخت را قبول کرده و امیدوارم بازیکنان هم تلاش کنند تا تیم نتیجه بگیرد.

مهدوی کیا در نیم فصل اول تلاش زیادی برای پرسپولیس انجام داد.در مورد نیمکت نشینی او چه صحبتی دارید؟

مهدی مسئولیت مهمی در پرسپولیس دارد و حتما می تواند بیشتر به پرسپولیس کمک کند.

رضا حقیقی در پستی بازی می کند که شما سال ها در آن بازی کردید و بهترین بودید.فکر می کنید حقیقی بتواند خودش را در پرسپولیس ثابت کند؟

شما لطف دارید و خیلی ها در این پست بودند که بهترین بودند.حقیقی هم بازیکن خوبی است که تازه اضافه شده و مصدومیتش را هم جدیدا پشت سر گذاشته است.

راستی بالاخره پست شما در پرسپولیس مشخص نشد؟

من دنبال پست نیستم و هر چه دارم از پرسپولیس است.کمک به این تیم باعث افتخار من است و با درخواست رویانیان و گل محمدی آمدم تا کمک کنم.

قرارداد هم امضا نکردید؟

باشگاه خواست در این مورد صحبت کنیم ولی من گفتم که نمی خواهم قرارداد امضا کنم.ابتدا بگذارید برادری ام را ثابت کنم و اگر مفید بودم آن وقت در این مورد حرف می زنیم.

فکر می کنید امسال چه تیمی قهرمان شود؟

پیش بینی کردن سخت است ولی سپاهان و استقلال در این سال ها همیشه مدعی بوده اند و امسال هم شانس های مسلم قهرمانی هستند.

فکر می کنید پرسپولیس در جام حذفی قهرمان شود؟

فکر می کنم پرسپولیس در جام حذفی قرعه خوبی دارد و شرایطش نسبت به گروه مقابل بهتر است.به نظر من شرایط پرسپولیس در جام حذفی بهتر از لیگ است و اگر از این موقعیت استفاده کند می تواند موفق باشد./خبرآنلاین