اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شیرینی: سپاهان هنوز به ما بدهکار است


سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سپاهان هنوز سه امتیاز به این تیم بدهکار است.

تسنیم: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سپاهان هنوز سه امتیاز به این تیم بدهکار است.

  سعید شیرینی پس از پیروزی این تیم برابر سپاهان اظهار کرد: با وجود کسب این پیروزی دلچسب ما هنوز سه امتیاز از سپاهان به دلیل اتفاقات بازی رفت طلبکاریم. بر خلاف بازی رفت، امروز داور مسابقه هیچ نقشی در نتیجه نداشت و حتی گل سالم سیدصالحی به گواه فردوسی‌پور گزارشگر بازی، بی‌دلیل آفساید اعلام شد.

او ادامه داد: شاید اگر کمی خوش‌شانس بودیم و از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می کردیم، می‌توانستیم سنگین‌ترین شکست تاریخ سپاهان در لیگ برتر را به این تیم تحمیل کنیم اما باز هم خدا را شکر می‌کنیم که بی‌عدالتی بازی رفت را در زمین مسابقه پاسخ دادیم.

سرپرست پرسپولیس افزود: متاسفانه برخی بازیکنان سپاهان جنبه باخت را نداشتند و رفتارهای حاشیه‌ای را بروز دادند که جالب نبود.

شیرینی در پایان گفت: به عنوان یک هوادار پرسپولیس از همه پرسپولیسی‌ها می‌خواهم 5 هفته آینده را متحد شوند و دست به دست هم بدهند تا تیم محبوب‌مان بتواند با هدایت دایی و همت بازیکنان به قهرمانی برسد.


ویدیو مرتبط :
‫یک شیرینی ارزان، خوشمزه و فوری؛ آموزش پخت شیرینی کشمشی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سپاهان از شیرینی شکایت کرد


باشگاه سپاهان از سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به کمیته انضباطی شکایت کرد.

ورزش سه: باشگاه سپاهان از سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به کمیته انضباطی شکایت کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپاهان، باشگاه سپاهان امروز، از سعید شیرینی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

واحد حقوقی باشگاه سپاهان درهمین ارتباط گفت: در رابطه با اتفاقات رخ داده اخیر در خصوص انتقال قاسم دهنوی به این باشگاه، مدارکی در اختیار داریم که حاکی از اظهارات سعید شیرینی علیه قاسم دهنوی، باشگاه سپاهان و هواداران این باشگاه است.

بر همین اساس و با توجه به اسناد موجود، باشگاه فولادمبارکه سپاهان، امروز از سعید شیرینی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.