اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«شیرکاکائو» امنیتی شد!


به‌تازگی در نیوزیلند نیروهای امنیتی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و باید چند وقتی را مراقب یخچال‌های سوپرمارکت‌ها در سراسر کشور باشند!

باشگاه خبرنگاران جوان: به تازگی در نیوزیلند یک شیرکاکائوی جدید رونمایی شده که از خامه و شیر تازه درست شده است. طعم این شیرها باعث شده است که صف‌های طولانی در مقابل سوپرمارکت‌ها بوجود آید و حالا نیروهای امنیتی نیز وارد کار شده‌اند.

در حال حاضر سه هفته است که این شیرها پخش می‌شوند و همه آن‌ها به فروش می‌رسد. بنا به آمار اعلام شده است تمام شیرهای توزیع شده تنها در 90 دقیقه به فروش می‌رسند و دعوا شدن و مجروح شدن چند نفر در صف‌ها باعث ورود نیروهای امنیتی شده است.

برای خرید این شیر که فروش عجیبی پیدا کرده، قوانینی نیز وضع شده است؛ برای مثال هیچکس حق ندارد بیش از دو شیشه از آن را خریداری کند تا شیر به همه برسد و افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند.


ویدیو مرتبط :
طرز تهیه شیرکاکائو خونگی اشرف بانو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وضعیت امنیتی مطلوبی برمرزهای كشورحاكم است



 

 

 

وضعیت امنیتی مطلوبی برمرزهای كشورحاكم است

 

معاون امنیتی و انتظامی وزیر‌ كشور:

وضعیت امنیتی مطلوبی بر مرزهای كشور حاكم است


خش عظیمی از ناامنی موجود در كشور، وارداتی است و این ناامنی‌ها با حمایت استكبار به سركردگی آمریكا و رژیم اشغالگر قدس در كشور انجام می‌شود.

ایلنا : معاون امنیتی وزیر‌كشور گفت :‌وضعیت امنیتی مطلوبی بر مرزهای كشور حاكم است و معتقدیم مرزهای ایران با كشورهای همسایه، مرزهای صلح و دوستی هستند.
به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت كشور،‌ علی عبداللهی در سخنانی در همایش بین‌المللی مرز امن و توسعه درارومیه، اظهار داشت:همه مسوولان، دولتمردان و ملت ایران بر این باورند كه مرزهای جمهوری اسلامی ایران، مرزهای امن برای همه همسایگان است و این نشان از برادری و دوستی تاریخی ملت ایران با ملتهای مسلمان همسایه دارد.
وی با تاكید برضرورت تقویت روابط اقتصادی، سیاسی و تجاری با همسایگان اظهارداشت: این امر می تواند در بستر مرز امن و امنیت پایدار تحقق یابد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر‌كشور با بیان اینكه سرمایه‌های عظیم كشور در مبارزه با ناامنی در مرزها صرف می‌شود، گفت: این سرمایه‌ها به جای اینكه در مبارزه با مواد مخدر، قاچاق و جلوگیری از تروریسم صرف شود می‌تواند در راه آسایش و رفاه مردم بكارگیری شود.
عبدالهی در ادامه خاطرنشان كرد: بخش عظیمی از ناامنی موجود در كشور، وارداتی است و این ناامنی‌ها با حمایت استكبار به سركردگی آمریكا و رژیم اشغالگر قدس در كشور انجام می‌شود.
وی با بیان اینكه ترویج تروریسم درمنطقه دامن استكبار را نیز درآینده نزدیك خواهد گرفت، تصریح كرد :عملیات تروریستی مسجد جامع زاهدان نیز نشان دهنده كینه و دشمنی استكبار با ایران است.
عبداللهی با اشاره به اینكه جریان وهابیت بزرگترین همدست استكبار برای ترویج تروریسم در منطقه است، گفت: دشمنان با انجام عملیات تروریستی در‌كشور، در پی اختلاف‌افكنی بین شیعه و سنی هستند كه البته نمی‌توانند به این هدف خود دست یابند.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر‌كشور با تاكید بر پتانسیل اقتصادی موجود در مرزها ادامه‌ داد: در‌صدد هستیم با استفاده از ظرفیت 54 بازارچه مرزی گام‌های موثری در راستای بهبود وضع معیشتی مرزنشینان برداریم.
عبداللهی در پایان اظهار‌امیدواری كرد‌: با بكارگیری توانمند‌ی‌ها و ظرفیت مرزهای كشور بسترهای خوبی برای توسعه وعمران مرزهای ایران اسلامی فراهم شود..../تحلیل:ایلنا