اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شیرجه مرگبار سه كارگر به حوضچه آمونیاك



شیرجه مرگبار سه كارگر به حوضچه آمونیاك

یكی از این كارگران توسط افراد مستقر در كارخانه به اورژانس روستای ناصرآباد منتقل شد كه متاسفانه جان خود را از دست داد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی قزوین از مرگ سه كارگر براثر سقوط در حوضچه آب و آمونیاك خبر داد.

عیسی كشاورز در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی سقوط سه كارگر كارخانه قارچ‌خوراكی «رامند مجاز» به حوضچه آب و آمونیاك، هر سه این افراد جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینكه این حادثه در ساعت 16:25 روز چهارشنبه دهم خرداد رخ داد، خاطرنشان كرد: یكی از این كارگران توسط افراد مستقر در كارخانه به اورژانس روستای ناصرآباد منتقل شد كه متاسفانه جان خود را از دست داد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشكی قزوین با بیان اینكه دو كارگر دیگر نیز توسط دیگر كاركنان كارخانه در حال انتقال به مركز درمانی بودند كه در میانه راه اورژانس این افراد را تحویل گرفت گفت: این كارگران در هنگام تحویل به اورژانس جان خود را از دست داده بودند.

به گفته كشاورز، علت سقوط این افراد به حوضچه آب و آمونیاك هم‌اكنون از سوی مسئولان مربوط در حال بررسی است./ایسنا


ویدیو مرتبط :
شیرجه مرگبار!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیرجه مرگبار پسر 17 ساله تهرانی به آبگیر



غرق شدن,شنا کردن,اخبار حوادث


جوان 17 ساله‌ای که به همراه دوستانش برای تفریح به ارتفاعات وردیچ رفته بود، هنگام شنا در آبگیر رودخانه غرق شد.

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بهرام علی‌بکی، افسر آماده منطقه چهار عملیات دراین‌باره گفت: جوان 17 ساله‌ای که در ساعت 17:19عصر روز گذشته به همراه دوستان خود از محله قلعه‌حسن‌خان برای تفریح به منطقه ارتفاعات وردیج آمده پس از شیرجه‌زدن داخل آبگیر و برخورد سرش با سنگ‌های کف رودخانه دچار سرگیجه شده بود كه دوستان این پسر جوان با دیدن این اتفاق به کمک وی شتافتند. اما به دلیل نداشتن مهارت کافی در شنا و احتمال غرق‌شدن نتوانستند وی را از غرق‌شدن نجات دهند.

وی افزود: آتش‌نشانان ایستگاه 44 پس از اطلاع از این حادثه و انجام عملیات جستجو با استفاده از تجهیزات ویژه، جسد بی‌جان جوان را از آب خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که با معاینه عوامل اورژانس مرگ جوان تایید شد.

 

علی‌بکی خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از جوانان که به قصد تفریح به این منطقه می‌آیند به قصد شنا وارد آب می‌شوند اما به دلیل نداشتن مهارت کافی این حوادث تلخ را بوجود می‌آورند.... / ایسنا