اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شیخ سلفی: پیامبر و مرسی را در رویا دیدم


روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: پس از اینکه هفته گذشته یکی از مشایخ سلفی در میدان رابعه عدویه در قاهره و در میان طرفداران مرسی از حضور حضرت جبرئیل در مسجد رابعه عدویه در تأیید مرسی خبر داد، یکی دیگر از روحانیون مصری با حضور میان طرفداران مرسی در همین میدان به بیان یک رویا پرداخت.

خبرآنلاین: روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: پس از اینکه هفته گذشته یکی از مشایخ سلفی در میدان رابعه عدویه در قاهره و در میان طرفداران مرسی از حضور حضرت جبرئیل در مسجد رابعه عدویه در تأیید مرسی خبر داد، یکی دیگر از روحانیون مصری با حضور میان طرفداران مرسی در همین میدان به بیان یک رویا پرداخت.

 این شیخ می‌گوید: "خواب دیدم در فرودگاه آماده سفر عمره هستم، من در جایی نشسته بودم که حضرت رسول(ص) نیز آنجا بودند. چون پروازمان تاخیر داشت رسول خدا(ص) سرشان را بر روی پایم قرار دادند و به استراحت مشغول شدند، کمی بعد محمد مرسی وارد شد و من از جای خود برخاستم. مرسی از من خواست در جای خودم بنشینم اما من به او گفتم می‌خواهم از تو حراست کنم ولی مرسی دستش را به سوی آسمان بلند کرد و گفت: خداوند ما را کفایت می‌کند."

 حرف‌های این شیخ با ابراز احساسات طرفداران مرسی در میدان رابعه عدویه روبرو شد. اظهارات عوامانه و غیرواقعی و آمیخته با دروغ و افترا به نام دین و نیز بازیچه قرار دادن مقدسات اسلام برخی روحانیون وابسته به جریان سلفی مصر و اخوان المسلمین، آینه تمام نمای اقدامات افراطی اخوان المسلمین در دوران حکومتشان بر مصر است که منجر به سقوط محمد مرسی شد. فایل صوتی تصویری اظهارات این شیخ در برخی سایت‌های اینترنتی موجود است.


ویدیو مرتبط :
خاطرات تلخ دختر سوری از یک شیخ سلفی (رسوایی شیوخ سلفی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست یک شیخ سلفی برای تخریب اهرام مصر



شیخ سلفی در بحرین , محمد مرسی

 

به گزارش شیعه آنلاین، «عبداللطیف المحمود» سرشناس ترین شیخ سلفی در بحرین به شمار می رود. او ریاست حزب "تجمع وحدت ملی بحرین" را نیز بر عهده دارد.

وی روز گذشته با ارسال پیامی به «محمد مرسی» رئیس جمهور جدید مصر، از وی خواست که اهرام مصر را منهدم کند. او در این پیام اهرام مصر را نماد "مجسمه های کفر" نامید.

این شیخ سلفی همچنین پس از مطرح کردن پیام خود نوشت: از تو می خواهم که با تخریب اهرام، کاری کنی که صحابی جلیل القدر «عمرو بن العاص» نتوانست بکند.

گفتنی است این درخواست از سوی کاربران فضای مجازی و صفحات عربی سایت های فیسبوک و تویتر مورد تمسخر شدید قرار گرفت. بسیاری از کاربران نیز ضمن انتقاد از مطرح کردن چنین درخواستی، این شیخ سلفی را فردی "احمق" و "نادان" خواندند.

قابل ذکر است نیروهای جنبش تروریستی طالبان که با سلفی ها همفکر هستند، در سال 2001 میلادی مجمسه های بودا در منطقه "بامیان" افغانستان که از بی نظیر ترین مجسمه ها و آثار باستانی جهان و تاریخ بشریت به شمار می رفت را بمب گذاری کرده و به طور کامل منهدم و تخریب کردند..../شیعه آنلاین