اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شگرد زنان برای اخاذی از مردان پولدار



شگرد زنان برای اخاذی از مردان پولدار

زن خیابانی كه با همدستی پنج زن دیگر یك باند اغفال و اخاذی از مردان را در مشهد تشكیل داده و تحت تعقیب پلیس بودند، دستگیر شدند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رسیدگی به این پرونده چندی پیش با شكایت مردی علیه یك زن جوان به اتهام اخاذی میلیونی در دستور كار پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

شاكی گفت: چندی پیش زنی به عنوان مسافر سوار خودرویم شد. در گفت‌و‌گو با او متوجه شدم از شوهرش جدا شده و تنها زندگی می‌كند كه در ادامه ارتباط پنهانی‌مان شكل گرفت.

وی اضافه كرد: یك روز او به من گفت یكی از دوستانش از ارتباط پنهانی ما با خبر است و در این زمینه فیلم و عكس نیز تهیه كرده و حتی نشانی خانه و محل كارم را می‌داند.

شاكی در دام زن اخاذ

شاكی یادآور شد: زن جوان تهدیدم كرد باید چند میلیون تومان به او پول بدهم، در غیر این صورت فیلم و عكس‌ها را برای همسرم و همكارانم ارسال می‌كند و آبرویم را می‌برد. در پی این تهدیدها، مجبور شدم طی چند مرحله به آن زن پول بدهم. اما او بار آخر باز هم با تهدید از من خواست ده میلیون تومان دیگر به او بپردازم.

در پی این شكایت، چهره‌نگاری رایانه‌ای از زن اخاذ انجام و جستجو برای دستگیری او آغاز شد. در حالی كه تحقیق در این باره ادامه داشت، مردان دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شكایت‌های مشابهی را مطرح كردند.

ردپای چند زن در اخاذی از مردان

با اطلاعات به دست آمده از شاكیان، معلوم شد همگی به یك شیوه مورد اخاذی زنان جوان قرار گرفته‌اند.

این در حالی بود كه تصاویر رایانه‌ای به دست آمده از متهمان فراری، به یكدیگر شباهت نداشت كه با توجه به این موضوع، ماموران احتمال دادند زنان اخاذ، اعضای یك گروه هستند كه مردان را دردام خود گرفتار می‌كنند.

در مرحله بعدی، تصاویر رایانه‌ای از زنان اخاذ تحت تعقیب پلیس در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت.

دستگیری زن اخاذ

جستجو در این باره ادامه داشت تا این كه چند روز پیش ماموران گشت پلیس در یكی از محله‌های جنوبی مشهد زن جوانی را مشاهده كردند كه در حال گدایی بود و شباهت بسیاری به یكی از زنان اخاذ تحت تعقیب پلیس داشت. به این ترتیب او را دستگیر كردند.

زن جوان در بازجویی مقدماتی ادعا كرد شوهر معتادش او و فرزندانش را ترك كرده و برای تامین هزینه زندگی‌شان گدایی می‌كند و تاكنون از كسی اخاذی نكرده است.

در پی اظهارات متناقض متهم، شاكیان در مواجهه حضوری با زن متهم قرار گرفتند كه تعدادی از آنها، زن متهم را به عنوان فردی كه با آنها ارتباط دوستی پیدا كرده و چند مرتبه اخاذی كرده بود، معرفی كردند. به این ترتیب زن جوان اعتراف كرد سركرده یك باند از زنان خیابانی است.

زن فراری، باند زنان خیابانی را هدایت می‌كرد

متهم جوان با اشاره به نحوه تشكیل باند خود گفت: به دلیل اعتیاد از خانه‌ فرار كردم. سپس با چند زن آشنا شده و به دام آنها افتادم و در زمینه گدایی، اخاذی و سرقت با آنها همكاری می‌كردم.

وی اضافه كرد: پس از مدتی تصمیم گرفتم یك باند تشكیل دهم. بنابراین زنان خیابانی را كه جایی برای ماندن و پولی برای تامین هزینه زندگی‌شان نداشتند، شناسایی می‌كردم.

اعتراف به آموزش اخاذی

متهم با اشاره به نحوه اخاذی از مردها گفت: چند هفته‌ای به آنها آموزش می‌دادم و می‌خواستم با پوشش آراسته سوار خودرو‌های مدل بالا شوند و پس از جلب اعتماد و ارتباط دوستی با رانندگان از وضع زندگی آنها اطلاعاتی به دست آورند.

متهم اضافه كرد: سپس از آنها می‌خواستم در ملاقات با مردهای پولدار وانمود كنند یكی از اعضای خانواده‌شان پی به ارتباط آنها برده و در این زمینه فیلم و عكس تهیه كرده است.

متهم یادآور شد: به این ترتیب همدستانم، مردان پولدار را تهدید می‌كردند كه اگر پولی به آنها نپردازند، فیلم و عكس‌ها را برای همسرشان یا همكاران آنها ارسال می‌كنند و به این شیوه از آنها اخاذی می‌كردیم.

در پی اعتراف متهم، پنج زن خیابانی كه با او همدست بودند نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و دستگیر شدند.

بنابراین گزارش، در پی اعتراف متهم، پنج عضو دیگر این باند هم در بازجویی به همدستی با وی در اغفال مردان پولدار و اخاذی از آنها اعتراف كردند و با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تكمیلی در این زمینه ادامه دارد./جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
‫آنچه مردان درباره ی زنان می دانند !!!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برلوسكنی به زنان : دنبال "تور كردن " مردان پولدار باشید



 


برلوسكنی به زنان  : دنبال

 

 

برلوسكنی در یك گردهمایی جوانان عضو حزب متبوعش در پاسخ به سوال یك وزیر زن كابینه خود گفت كه‌ خیلی از زنها به خاطر پولدار. بودن و اینكه او آدم خوبی است ، جذب وی می شوند.

 

سیلویو برلوسكنی نخست وزیر ایتالیا به زنان و دختران جوان ایتالیایی توصیه كرد كه به دنبال " تور كردن " مردان پولداری مثل او باشند .


مالك باشگاه میلان و ثروتمند ترین مرد ایتالیا روز یكشنبه در یك گردهمایی جوانان عضو حزب متبوعش در پاسخ به سوال یك وزیر زن كابینه خود گفت كه‌ خیلی از زنها به خاطر پولدار بودن و اینكه او آدم خوبی است ، جذب وی می شوند .


برلوسكنی كه رسوایی های جنسی و گاف های بی شمار از او یك چهره جنجالی و خبر ساز ساخته ، گفت :" برخی زنان به این خاطر به سمت مردان پیر و پولدار می آیند كه فكر می كنند این مردان به زودی می میرند و صاحب ارث و میراث می شوند ."


برلوسكنی با یادآوری یك مصاحبه تلویزیونی جنجالی خود افزود :"‌به یك دختر جوان گفتم كه دنبال یك دوست پسر پولدار باشد . این توصیه ای غیر واقعی و واهی نیست .


وی افزود : من آدم قدیسی نیستم اما تا كنون برای ارتباط جنسی با زنان پولی پرداخت نكرده ام .


همسر نخست وزیر 73 ساله ایتالیا از سال گذشته و همزمان با انتشار جزییاتی از انحرافات اخلاقی اش با او متاركه كرده و به صورت جدا زندگی می كند . " ورونیكا لاریو " به دنبال طلاق از برلوسكنی است .../عصر ایران