اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکست اصولگرایی لازم بود!



انتخابات,شکست اصولگرایی

شکست اصولگرایی لازم بود!

شکست اصولگرایی واجب بود؛ واجب تر از نان شب! جریان اصولگرایی باید درک کند که فقط در مونولوگ است که می‌تواند فرمایش‌های خود را برای مردم بخواند و دیکته کند و در یک دیالوگ و گفت‌وگوی دو نفره همیشه کم می‌آورد و قافیه بازی را می‌بازد و مردم هم خوب می‌بینند که عیار هر کس به چه میزان است!

شکست اصولگرایی واجب بود؛ واجب تر از نان شب! جریان اصولگرایی باید این نکته را درک کند که نمی‌تواند ناکارآمد بود و انتظار داشته باشد، مردم باز هم فوج فوج به سمت آنان حرکت کنند.

جریان اصولگرایی باید درک کند که باید مسئولیت پذیر باشد و پاسخگو. نمی‌تواند تمام قد به حمایت از یک کاندیدای ریاست جمهوری برخاسته و در نیمه کار از او اعلام برائت کرد.

جریان اصولگرایی باید بداند که نمایندگان مجلس اصولگرایی در انتخابات اخیر، صد و چهل تن از آنان از قالیباف حمایت کرده بود و صد و شصت تن از آنان از ولایتی و نزدیک همین تعداد هم از جلیلی در حالی که تعداد نمایندگان مجلس فعلی کمتر از 290 نفر است، اما حدود پانصد امضا از این مجلس برای حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری جمع می‌شود!

جریان اصولگرایی باید درک کند که فقط در مونولوگ است که می‌تواند فرمایش‌های خود را برای مردم بخواند و دیکته کند و در یک دیالوگ و گفت‌وگوی دو نفره همیشه کم می‌آورد و قافیه بازی را می‌بازد و مردم هم خوب می‌بینند که عیار هر کس به چه میزان است!

رسانه‌های اصولگرایی و در رأسشان صدا و سیما، باید بدانند دوران انحصار رسانه ای پایان یافته و نمی‌توان با نادیده گرفتن بخشی از مردم یا کاندیدای آنان، آنان را به شکست رساند.

جریان اصولگرایی باید شکست می‌خورد تا نسیم تغییر در این کشور به وزیدن بگیرد که تداوم اصولگرایی و آن همه ناکامی و مسئولیت ناپذیری روح و روان مردم را آزرده کرده بود؛ مردمی که بخشی از آنان کاملا از جریان اداره کشور خارج شده بودند!

مردم ایران به جریان اصولگرایی نه گفتند، چرا که از روند اداره کشور ناراحت بوده و از آن نحوه اداره کشور آسیب‌ها دیده بودند. مردم به جریان اصولگرایی نه گفتند، نه به آنان بفهمانند اصلح بودن یک کاندیدا را مردمند که تعیین می‌کنند و این مردم از یک رئیس جمهور اداره کشور را می‌خواهند؛ اداره‌ای خوب که تأثیر آن را در زندگی‌شان ببینند و لمس کنند.مردم نه به دنبال اصلحی هستند که در داخل و خارج شعار دهند و نه دنبال اصلحی هستند که هر روز زندگی آنان را دچار تغییرات منفی بنیادین کند.

مردم به جریان اصولگرایی نه گفتند، چرا که به دنبال زندگی و سلامی دوباره به زندگی بودند. جریان اصولگرایی باید بداند که مردم بیش از هر چیز دیگری طالب زندگی خوبند!اینکه کاندیدای پیروز انتخابات تا چه اندازه به فکر زندگی مردم خواهد بود، قابل پیش بینی نیست.

اما او هم احتمالا می‌داند که مردم زندگی می‌خواهند و آرامش و اعتبار. با هیاهو و داد و قال و نوسان و شعار زندگی‌ها سخت می‌شود.

او باید بداند شکست اصولگرایی ناشی از این بود که برای زندگی و آرامش مردم و همه مردم اهمیتی قائل نبود. کاندیدای پیروز باید به زندگی مردم عزت و آرماش دهد. کار سختی است؛ اما شدنی است!/تابناک

 

 


ویدیو مرتبط :
چرا برای کارآفرینی کنار آمدن با شکست لازم است؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ولاسکو: بازیکنان ایران اعتماد به نفس لازم را نداشتند / نادی: از تیم قدرتمندی شکست خوردیم



 

 

ولاسکو: بازیکنان ایران اعتماد به نفس لازم را نداشتند / نادی: از تیم قدرتمندی شکست خوردیم

 

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: «بازیکنان ایران در بازی مقابل آمریکا حریف را خیلی دست بالا گرفته بودند و اعتماد به نفس لازم را برای رسیدن به پیروزی نداشتند.»

به گزارش جام نیوز، خولیو ولاسکو در نشست خبری پس از بازی تیم های ایران و آمریکا در جام جهانی والیبال اظهار داشت: «آمریکا بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و این تیم در تمام جنبه های بازی از بازیکنان ما بهتر و با کیفیت تر ظاهر شد.»

وی ادامه داد: «بازیکنان آمریکا خیلی خوب سرویس زدند، دفاع کردند و دریافت های عقب زمین را انجام دادند و در تمام این موارد بهتر از تیم ما بودند.»

ولاسکو تاکید کرد: «در مجموع آمریکایی ها از تاکتیک های بسیار خوبی در این بازی استفاده کردند که همین تاکتیک ها باعث رسیدن آنها به پیروزی سه بر صفر شد.»

سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: «آمریکا از اشتباهات بازیکنان ایران به خوبی برای کسب امتیاز استفاده کرد و خطاهای ما در حمله هم به این تیم برای رسیدن به پیروزی کمک کرد.»

ولاسکو در باره کلایتون استنلی کاپیتان آمریکا که با کسب 25 امتیاز در این بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان هم انتخاب شد گفت: «او بازیکنی فوق العاده است که می تواند در این سن بالا هم چنین عملکرد خوبی داشته باشد.»

* نادی: از تیم قدرتمندی شکست خوردیم

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان درباره بازی مقابل آمریکا گفت: «در این دیدار با تیم بسیار قدرتمندی بازی کردیم و شکست ما به خاطر بهتر بودن آنها بود.»

علیرضا نادی در نشست خبری پس از بازی تیم های ایران و آمریکا اظهار داشت: «آمریکا تیم پر افتخاری در والیبال جهان است و مدال طلای المپیک پکن را نیز کسب کرده است.»

وی ادامه داد: «ما در این بازی با تمام توان تلاش کردیم تا بازی خوبی به نمایش بگذاریم اما آمریکایی ها امروز بازی بسیار بهتری از تیم ما ارائه کردند.»

نادی در پایان خاطرنشان کرد: «امیدوارم در بازی های بعدی بازهم بتوانیم عملکرد خوب بازی مقابل صربستان، لهستان و آرژانتین را تکرار کنیم و با پیروزی مقابل حریفان خود جایگاه خوبی در جدول رده بندی به دست بیاوریم.»

تیم ملی والیبال ایران صبح امروز در ششمین مسابقه خود در جام جهانی والیبال سال 2011 با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم آمریکا شکست خورد.