اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکار «افعی سیاه» در لانه وحشت



شکار «افعی سیاه» در لانه وحشت

جوان ۲۵ساله ای که به بهانه ازدواج، دختران و زنان جوان را به زیرزمین منزل مسکونی اش می کشاند و هنگام برقراری روابط نامشروع وانجام اعمال کثیف شیطانی آنان را شکنجه می کرد و سپس از طعمه های خود فیلم های مستهجن تهیه می کرد، به دام کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی افتاد.

حوادث - به گزارش خراسان، ماجرای اعمال کثیف «افعی سیاه در لانه وحشت» هنگامی لو رفت که دختر جوانی با مراجعه به نیروهای انتظامی، پرده از شکنجه های وحشیانه افعی سیاه برداشت او گفت: جوان ۲۵ساله ای که یک دستگاه خودرو آزرا دارد مرا به زیرزمین منزل مسکونی اش واقع در منطقه احمد آباد مشهد کشاند و مورد آزار قرار داد.

در پی اعلام این شکایت و با توجه به حساسیت ماجرا، رسیدگی به این پرونده، در اولویت کاری اداره جنایی پلیس قرار گرفت و گروهی از کارآگاهان تحقیقات خود را با دستورات صریح مقام قضایی در دادگاه کیفری استان خراسان رضوی آغاز کردند. وقتی کارآگاهان متهم را در «لانه وحشت» دستگیر کردند مشخص شد که وی از شکنجه دختران و زنان جوان به هنگام انجام اعمال کثیف شیطانی فیلم گرفته است و بدین ترتیب تعدادی از قربانیان «افعی سیاه» شناسایی شدند و با مراجعه به پلیس آگاهی از این جوان شیطان صفت شکایت کردند.

یکی از طعمه های وی به خبرنگار خراسان گفت: او ابتدا به بهانه ازدواج مرا به آن خانه کثیف کشاند اما وقتی به آن جا رفتم دست و پاهایم را با سیم شارژر تلفن همراه بست و مرا مورد شکنجه قرار داد به طوری که خون از دستانم جاری شده بود.

این دختر که فریب ادعاهای جوان آزرا سوار را خورده بود گفت: بعد از آن فهمیدم که او با تعداد دیگری از دوستان من نیز به همین شکل رابطه برقرار کرده است. وی گفت: من نمی دانستم که او از این صحنه ها فیلم می گیرد اما وقتی بار اول به منزل او رفته بودم او ابتدا صحنه هایی از فیلم های خشونت بار خارجی را گذاشت تا نگاه کنم.وی گفت: او خودش را با نام «آرمین» به من معرفی کرده بود درحالی که نام واقعی او آرمین نیست.

گزارش خراسان حاکی است: فیلم های کشف شده از «افعی سیاه» بیانگر آن است که او طعمه های خود را با بستن دست و پاهای شان به تخت و یا چارچوب در شکنجه می کرده است و از این صحنه های وحشیانه فیلم می گرفته است. «افعی سیاه» طعمه های خود را بیشتر مقابل مراکز آموزش عالی و دبیرستان های دخترانه و همچنین بولوار وکیل آباد، احمد آباد و آزادشهر به دام می انداخته است.

گزارش خراسان حاکی است: با دستورات ویژه ای که از سوی مقامات قضایی دادگاه کیفری استان خراسان رضوی صادر شده است تحقیقات از این فرد درحالی ادامه دارد که شاکیان وی در حال افزایش است و تعدادی از قربانیان نیز پس از اطمینان از این که نام و هویت آنان در دستگاه قضایی و پلیس محرمانه باقی می  ماند با مراجعه به دایره جنایی پلیس آگاهی از «افعی سیاه» شکایت کرده اند./خراسان

 


ویدیو مرتبط :
شکار پرنده توسط مار افعی "افعی دم عنکبوتی"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخاذی زوج های جوان در «لانه وحشت»



اخاذی زوج های جوان در «لانه وحشت»

۲مرد که با طعمه قراردادن همسران خود، راننده خودرو مدل بالا را به لانه وحشت کشانده بودند و با تهیه فیلم مستهجن قصد اخاذی میلیونی را داشتند به چنگ کارآگاهان پلیس جنایی خراسان رضوی افتادند و تحقیقات برای کشف دیگر جرایم احتمالی آنان ادامه دارد.

به گزارش خراسان، روز سیزدهم فروردین، ۲زن جوان درحاشیه صدمتری فجر مشهد در ایستگاه اتوبوس ایستاده بودند و با حالتی فریبنده و زننده منتظر خودرو بودند.

در این هنگام یک دستگاه خودرو پژو مدل بالا که رانندگی آن را جوانی ۲۸ساله به عهده داشت، کنار آن ها متوقف شد. زن ۲۴ساله در صندلی جلو و دیگری که ۳۰سال دارد در صندلی عقب نشستند و از راننده خواستند تا آن ها را به جاده سیمان ببرد.

پس از آن که مسیر کوتاهی طی شد زن ۲۴ساله از راننده خواست تا آن ها را به جایی ببرد که بتوانند شارژ کارت تهیه کنند در همین حال نیز او شروع به صحبت از وضعیت بد زندگی اش کرد و با اشاره به زنی که در صندلی عقب نشسته بود گفت: او زن تنهایی است و ... این زن پس از بیان این سخنان، از راننده خواست تا به منزل آن ها درجاده سیمان برود.

از سوی دیگر، ۲زن مذکور با همسرانشان هماهنگ کردند که طعمه ای را به دام انداخته اند و به سمت منزل در جاده سیمان می روند.

عقربه های ساعت ۲۱ شب را نشان می داد که راننده ۲۸ساله، خودرو مدل بالا را پارک کرد و به داخل منزل آن ها رفت ناگهان ۲مرد درحالی که چاقو به دست داشتند به سوی او حمله ور شدند و راننده را به شدت کتک زدند. آن ها سپس دست و پای او را بستند و وجوه نقدی اش را به همراه گوشی تلفن از وی گرفتند. ۲ مرد ناشناس در نیمه های شب نیز لباس های راننده را از تنش بیرون آوردند و با انجام اعمال کثیف از صحنه های مستهجن فیلم گرفتند.

ساعت حدود ۵بامداد بود که آن ها دست و پای راننده را باز کردند و از اوخواستند تا ۳میلیون تومان پول برای آن ها ببرد درغیر این صورت فیلمی را که از وی گرفته اند منتشر می کنند. راننده که به «دکتر»نیز معروف بود وحشت زده از «لانه وحشت» بیرون آمد وخود را به بیمارستان رساند. او پس از مداوای اولیه زخم ها و درحالی که به دنبال راه حل می گشت به پلیس مراجعه کرد و ماجرای اخاذی ۲ زوج جوان را شرح داد.

در پی اعلام این شکایت و با دستورات سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) این پرونده با توجه به اهمیت موضوع به پلیس جنایی آگاهی سپرده شدبنابراین گروهی از کارآگاهان ورزیده با هدایت سرهنگ غلامی ثانی( رئیس اداره جنایی) مامور رسیدگی به این شکایت شدند.

این گزارش حاکی است: کارآگاهان با توجه به تجربیات قبلی و سرنخ هایی که از اظهارات شاکی پرونده به دست آورده بودند عملیات دستگیری متهمان را آغاز کردند. آنان با استفاده از شگردهای فنی و پلیسی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد ۲زن جوان با یکدیگر خواهر هستند که یکی از آنان در جاده سیمان ودیگری در منطقه طرقبه ساکن است بنابراین کارآگاهان درعملیاتی غافلگیرانه هر ۴متهم مذکور را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

آنان در بازرسی از محل اختفای متهمان، فیلم مستهجن مورد ادعای شاکی و گوشی تلفن همراه وی را نیز کشف کردند. زوج های جوان که با مشاهده مدارک مستند دیگر چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند به اعمال مجرمانه وکثیف خود اعتراف کردند.این درحالی است که تحقیقات کارآگاهان برای کشف جرایم احتمالی دیگر متهمان این پرونده همچنان ادامه دارد.

چکیده

۲مرد جوان که همسران خود را با ظاهری زننده مقابل رانندگان خودروهای عبوری قرار می دادند تا بتوانند از این طریق اخاذی کنند به دام کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی افتادند. ۲زن ۲۴ و ۳۰ساله که خواهر نیز بودند راننده ۲۸ساله یک خودرو پژو مدل بالا را به لانه وحشت کشاندند که در همین هنگام همسران آن ها رسیدند و پس از ضرب و جرح راننده و گرفتن پول هایش، لباس های وی را درآوردند و از صحنه های کثیف فیلم برداری کردند.با اعلام شکایت راننده مذکور همه متهمان این پرونده دستگیر شدند و به جرم خود اعتراف کردند./خراسان